Fitness Seller

Mijn bizarre exen

KRZA zei:
Op de manier zoals zij dat doet, zijn er maar weinig ;)

Mmm. Ik hou wel van dat soort vrouwen. :D Als we het dan toch over bizarre meisjes hebben.

Mjn ervaring dan: vooral die jonge meisjes zijn schaamteloos. Als ze ouder worden zijn ze sociaal aangepast weet je. Nou ja geen idee ( ??? ) Een keer had ik een meisje, een beetje te jong dacht ik dan. Zij had daar zelf geen boodschap aan. Ze zag dat ik haar leuk vond, maar ik durfde geen initiatief te nemen. Ze spreekt me aan, ze zegt, ik wil je wat vertellen. Ze neem me naar buiten, buiten aangekomen, pakt ze mijn handen, ze legt die om haar borsten, ze slaat haar armen om mijn nek, en kust me.

Dus jij dacht dat ik te jong was voor coïtus, meekomen!! Nu!!

Marc W zei:
Mmm. Ik hou wel van dat soort vrouwen. :D Als we het dan toch over bizarre meisjes hebben.

Mjn ervaring dan: vooral die jonge meisjes zijn schaamteloos. Als ze ouder worden zijn ze sociaal aangepast weet je. Nou ja geen idee ( ??? ) Een keer had ik een meisje, een beetje te jong dacht ik dan. Zij had daar zelf geen boodschap aan. Ze zag dat ik haar leuk vond, maar ik durfde geen initiatief te nemen. Ze spreekt me aan, ze zegt, ik wil je wat vertellen. Ze neem me naar buiten, buiten aangekomen, pakt ze mijn handen, ze legt die om haar borsten, ze slaat haar armen om mijn nek, en kust me.

Dus jij dacht dat ik te jong was voor coïtus, meekomen!! Nu!!

die weet wat ze wil iig :D

kunnen we hier geen sticky van maken??

dan gaat iedereen even wat leuks over zijn exen vertellen :D

bur zei:

Maar toch geen sl*t in de zin van een slecht meisje. Wel huiswerk maken, doen wat papa en mama zegt, maar als ik coïtus wil dan krijg ik het.

P.S. Trouwens toen dit gebeurde was ik wel heel wat jonger dan 39 hoor, voordat de beschuldigingen komen.....

Wahaha!!! :roflol: Ik lig dubbel hier! :roflol: Zalig verhaal Chris. Positieve Karma! :P

Waanzinnige thread started bro! :thumbs:

Ik zal ooit weleens wat idioots uit papa's oude doos liften....

Marc W zei:
Is dat zo? ? ? :eek:

Het ligt eraan wat je versieren noemt, volgens mij komt het van twee kanten, en meisjes nemen zeker initiatief hoor, al doen ze het misschien wat subtieler dan bepaalde geile hanen. En misschien ben ik wel te verlegen, en neem ik zelf dan te weinig initiatief, maar meisjes versieren net zo goed jongens lijkt me.

Of ben ik nu een verlegen watje? Dat zich dan maar laat versieren? ? ?
marcW als de vriendin van je dochter langs komt ......moet ik nog meer zeggen :D ;)

Ik heb een ex gehad (de moeder van mijn zoon) en die was nimfo ,Ik leerde haar kennen toen ik net aan de deur stond en het was echt zo'n portier h**r bij je staan aan je pec's zitten etc....Komt ze naar me toe "schroefje" mag ik je ppen? ik :tuurlijk moppie :D

Zij zuigen als een baby aan de borst JUMMIE....ik spuit haar bek vol en bedank haar vriendelijk loop mijn ronde in de zaak zie ik haar bekken met een andere gast dus ik vet lachen die zat mijn zaad eruit te lepelen.

Paar weken later staat ze opeens voor mijn huis met de boodschap dat ik haar maar ff moet palen zo gezegd en gedaan maar wat was het geval na een kleine 50min coïtus en heel wat werk en zweet,Roept ze JE MOET NIET AAIEN NEUKEN MOET JE JHA HARDER NEUK ME LUL dus jha dat was een afknapper best wel want dat was ik niet gewend:D

coïtus klaar weer een week of wat verder....(toen hadden we dus wat).....krijg ik een pieper van haar als ze zin had zou ze 0611 sturen en moets ik langs komen ik dacht ghegeheghe das wel leuk........maar ik kanje zeggen als dat ding 4/5x op een dag afgaat en dat bijna elke dag das geen pretje meer je zou alleen al om zo'n wijf gaan kuren want anders kan je dat niet bij benen.

Moraal van het verhaal:neem nooit wat met een nimfo!!!:D

ScHrOeFjE zei:
Ik heb een ex gehad (de moeder van mijn zoon) en die was nimfo ,Ik leerde haar kennen toen ik net aan de deur stond en het was echt zo'n portier h**r bij je staan aan je pec's zitten etc....Komt ze naar me toe "schroefje" mag ik je ppen? ik :tuurlijk moppie :D

Zij zuigen als een baby aan de borst JUMMIE....ik spuit haar bek vol en bedank haar vriendelijk loop mijn ronde in de zaak zie ik haar bekken met een andere gast dus ik vet lachen die zat mijn zaad eruit te lepelen.

Paar weken later staat ze opeens voor mijn huis met de boodschap dat ik haar maar ff moet palen zo gezegd en gedaan maar wat was het geval na een kleine 50min coïtus en heel wat werk en zweet,Roept ze JE MOET NIET AAIEN NEUKEN MOET JE JHA HARDER NEUK ME LUL dus jha dat was een afknapper best wel want dat was ik niet gewend:D

coïtus klaar weer een week of wat verder....(toen hadden we dus wat).....krijg ik een pieper van haar als ze zin had zou ze 0611 sturen en moets ik langs komen ik dacht ghegeheghe das wel leuk........maar ik kanje zeggen als dat ding 4/5x op een dag afgaat en dat bijna elke dag das geen pretje meer je zou alleen al om zo'n wijf gaan kuren want anders kan je dat niet bij benen.

Moraal van het verhaal:neem nooit wat met een nimfo!!!:D

Whaha mooi verhaal bro. Maar als ik het goed begrijp heb je haar dus zwanger gemaakt in die paar keer dat je haar gedoet hebt??

Mss ligt het aan jullie ... mijn vriendin heeft ook een paard maar rijdt toch liever op mij hoor

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Whaha mooi verhaal bro. Maar als ik het goed begrijp heb je haar dus zwanger gemaakt in die paar keer dat je haar gedoet hebt??

Ik heb ruim 5 jaar met deze geilerd samengewoond:D

eindlijk leuke dingen om te lezen op dit bord :D .

vrouwen je ken er jaren over praten en schrijven.

wahaha

vet cool jongens.

Exen, tja, altijd interessant om daar aan terug te denken. Tenminste, als het een ex is, waar ik de brui aan gegeven hebt. Andersom is het, wat zal ik zeggen, leerzaam.

Ik zat een keer met een ontzettend mooi meisje bij mijn ouders thuis op de bank. Allebei 17 jaar, in de bloei van ons leven. Lekker geil enzo. Het was ons eerste echte afspraakje, zoenen in de kroeg telt niet he. Mijn ouwelui waren niet thuis en broertjes waren in geen velden of wegen te bekennen. Ongestoorde geiligheid op de bank zou je denken. TMF op, lampjes op standje schemer. Perfecte avond. Komt R. Kelly voorbij met I believe I can fly. In die clip springt hij van zo'n flatgebouw af. Zegt het mooie meisje: dat zou ik ook wel willen, maar ik durf het niet. Ja, zeg ik, vliegen lijkt me ook heerlijk. Toen was het even stil. Niemand zal me missen, zei ze toen. Holy ****. Suïcidaal was ze gewoon. Voor mij was de lol er toen af. Ik ben best bereid om iemand uit de put te praten, dat doe ik zelfs graag, maar ik ben geen hulpverlener. Niet na 3 keer zoenen en een afspraakje. Voor mij was het toen meteen klaar.
Ik kom haar nu nog wel eens tegen, omdat ze in dezelfde stad is gaan studeren als ik. Ze ziet er nog steeds lekker uit, en is volgens mij weer wat in balans. Maar nog steeds labiel als je het mij vraagt. Naar nu blijkt was ze destijds zwaar depressief omdat haar tweelingzus veel beter in de groep lag dan zij zelf etc.

Een ander mooi verhaal is een vakantieliefde. Ik was 15 en zij was 14, Duits en best mooi. Geen megamokkel (logisch op je 14e zitten er net t**ten op), maar wel gewoon do-able. Ik zou echter nog maar anderhalve dag daar zijn, dus meer dan een lange nacht zou het niet worden vertelde ik haar. Als ik iemand die ik helemaal niet kende langer dan een week niet zou zien, was het voor mij over. Dat was geen probleem. De volgende dag afscheid genomen en adres uitgewisseld (stom). Krijg ik me toch een partij brieven joh, allemaal gedompeld in gore zoete parfum. "Elke avond kus ik je foto", "Ik kom met de trein naar je toe" en "Ik hou van je". Getver. Desperate. Te makkelijk man. Dus met een duidelijke brief een einde geforceerd aan dit eenzijdig lijden.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha van die zelfmoordwijven zijn ook altijd ****ed up:
dan maak je het uit en wordt er geschreeuwt: ik spring voor de trein!

haha

Terug
Naar boven