We're currently in read-only mode. Please check back later.
XXL Nutrition

Mijn bizarre exen

heheh leuk verhaal om te lezen :)

O ja, die was ik nog vergeten:
Ik had een keer een meisje te logeren dat ik ongeveer een uur kende. Was een behoorlijke nimfo. Maar op een gegeven moment zat ik aan haar tepels en wat denk je? Er komt gewoon melk uit!! Ik vond het wel geil op dat moment, en dacht er niet bij na. De volgende dag vertelde ze me dat ze 3 maanden zwanger was! :eek:

Spanje 1997. Ik sta aan de deur en leer een Hollands meisje kennen dat met haar broertje op vakantie is, zoals ze zelf zegt, om aan de stress te ontkomen die het verdriet met zich meebrengt na een beeindigde relatie.

Ik versier d'r en neem dr mee naar mijn appartement, op 4 hoog.
Dat zijn wat trappen lopen.
Op de één na laatste trap druk ik d'r zoenend in de hoek van de gang en bevoel haar wellustige ronde borsten. Maar OH MIJN GOD! Dat waren van die grote boterzachte t**ten! Het leken wel 2 met water gevulde zakken waarin je kneep ZO ZACHT! Bah!

Ik heb haar meteen gezegd dat ze spijt van deze move zou gaan krijgen, aangezien het net uit was met d'r vriendje en het beter zou zijn als ze NU METEEN terug naar het hotel zou gaan. (Want ik neuk geen meisje met zulke borsten).

En daar ging ze.

PS En zo zijn er wel veel meer verhalen, die zich met name afspeelden in Spanje, de ene nog leuker, gekker en geiler dan de andere.

Ik zal binnenkort weer es wat columnpjes volpennen voor de liefhebber. :D

DBC01 zei:
Spanje 1997. Ik sta aan de deur en leer een Hollands meisje kennen dat met haar broertje op vakantie is, zoals ze zelf zegt, om aan de stress te ontkomen die het verdriet met zich meebrengt na een beeindigde relatie.

Ik versier d'r en neem dr mee naar mijn appartement, op 4 hoog.
Dat zijn wat trappen lopen.
Op de één na laatste trap druk ik d'r zoenend in de hoek van de gang en bevoel haar wellustige ronde borsten. Maar OH MIJN GOD! Dat waren van die grote boterzachte t**ten! Het leken wel 2 met water gevulde zakken waarin je kneep ZO ZACHT! Bah!

Ik heb haar meteen gezegd dat ze spijt van deze move zou gaan krijgen, aangezien het net uit was met d'r vriendje en het beter zou zijn als ze NU METEEN terug naar het hotel zou gaan. (Want ik neuk geen meisje met zulke borsten).

En daar ging ze.

Wat tha foek, !!!!

NOu en, lekker zachte borsten man. Maakt dat uit.
Palen die handel....

Je hebt nog veel te leren mijn zoon. :cool:

Nou als je die knol nog 1 keer voortrekt dan sla ik die grote tanden uit ze bek en breek ik zn k*nkerpoten!!
En als klap op de vuurpijl, vannacht als jij ligt te slapen onder je paardendekbed,
met je naar paarden stinkende hoofd op je paardenkussen, steek ik een ****in bezemsteel in de schede van die k*tknol van je!!!

:roflol: :roflol: :roflol:

Vergeet niet dat ze ook pittig op jezelf kunnen rijden :)

Maar wel onvoorstelbaar dat velen van jullie het zo slecht hebben getroffen zeg! Ik ben nu ruim 8 maanden vrijgezel en heb hiervoor echt bijna alleen keurige meisjes gehad. Ok je hebt soms wel van die avondjes op vakantie of tijdens het uitgaan dat je die brutale neukslet paalt, maar dat is een O.N.S Momenteel begint mn testo wel weer een beetje te borrelen aangezien er een bloedmooie meid is die met me aan het flirten is. Is alleen wel een aantal jaartjes ouder dan mij (jaar of 21/22 terwijl ik 18 ben) Als daarmee iets te regelen valt dan geef ik het vrijgezelf zijn maar lekker op :)

jopiepoekie zei:
Wat tha foek, !!!!

NOu en, lekker zachte borsten man. Maakt dat uit.
Palen die handel....

Je hebt nog veel te leren mijn zoon. :cool:

Jopie paalt alles wat los en vast zit :roflol:

Als het warm is en een gat heeft neuk ik het

ach hij wordt ook een dagje ouder :D

• Topic Starter Topic Starter
hij is breder geworden he, dan wordt ie kieskeurig

**** you guys!!

Eerst was het:
als het een gat heeft en beweegt neuk ik het, maar sinds mijn ervaringen met ijsberen ..... laat maar

LOL @ KRZA
Geweldig draadje dit.
:roflol:

ik heb 2ongeloofelijk rare exen

de eerste ;geeft haar 2jarig duurde relatie op met een jongen
om een avond in een disco met mij door te brengen .
toen ik thuis kwam sms ste ze mij sorry we kunnen samen niets beginnen .
want mijn vader is een rascist en hudt niet zo van jouw type .ik zo wtf ???
haar vader was dus een italiaan en hield niet van belgische jongen :eek:
. ik sms van oke mij goed jouw verlies . 2weken later zit ze op haar blote knietjes te smeken dat ze mij terugwilt . ik zo van oke dan . maar het was dus een chick zonder enige mening . dan vroeg ik soms wat wil je vanavond doen ?? zei ze zo van maakt niet uit . dan zij ik bv oke dan gaan we thuis voetbal kijken en tussen de reclames in mag je mij ppen ! oke zij ze dan ??? . na een maand dumpte ze mij omdat ik te weinig tijd voor haar maakte . was wel zo alleen als het kriebelde zocht ik haar op .

de 2de . was nog minderjarig ik meerderjarig . ik durfde niet aan haar te komen ivm het gerecht . ik gaf haar als ik haar zag een kus en thats it .
zij had een tongpiercing en ik fantaseerde er veel over omdat het nogal stimuleert . ik ben in eerste instantie wat met die chick begonnen . omdat ze zo een grote bek had . maar eenmaal dat ik er een relatie mee had was ze zo tam als een lammetje stak me wel tegen . op een dag zit ze met een groepje allochtonen te praten . ze roepen haar na vieze sl*t . ik maak me boos op die kerels . en raad eens ze geeft me een klap in mijn gezicht omdat ik haar vrienden uitscheld ??? . ik heb een maand niks meer laten weten stuurde ze me een sms van het is over . ik stuurde terug van : een maand geleden was het over nu ben ik je totaal vergeten . enkele maanden later belt ze ma snachts om 4uur op en ik hoor haar en haar nieuwe vriende kreungeluiden maken . ik zo van met wie spreek ik .? en zij zegt ; ik ben lekker stout aan het doen met me vriendje .mijn reactie hierop was oke veel plezier ik ga me afrukken . 1maand later spreek ik haar terug op msn . ze geilt me op als een beer met haar lekkere t**ten en haar geschoren k*tje . dat is het laatste wat ik nog van haar heb gehoord ???

casual dreamer zei:
ik heb 2ongeloofelijk rare exen

de eerste ;geeft haar 2jarig duurde relatie op met een jongen
om een avond in een disco met mij door te brengen .
toen ik thuis kwam sms ste ze mij sorry we kunnen samen niets beginnen .
want mijn vader is een rascist en hudt niet zo van jouw type .ik zo wtf ???
haar vader was dus een italiaan en hield niet van belgische jongen :eek:
. ik sms van oke mij goed jouw verlies . 2weken later zit ze op haar blote knietjes te smeken dat ze mij terugwilt . ik zo van oke dan . maar het was dus een chick zonder enige mening . dan vroeg ik soms wat wil je vanavond doen ?? zei ze zo van maakt niet uit . dan zij ik bv oke dan gaan we thuis voetbal kijken en tussen de reclames in mag je mij ppen ! oke zij ze dan ??? . na een maand dumpte ze mij omdat ik te weinig tijd voor haar maakte . was wel zo alleen als het kriebelde zocht ik haar op .

de 2de . was nog minderjarig ik meerderjarig . ik durfde niet aan haar te komen ivm het gerecht . ik gaf haar als ik haar zag een kus en thats it .
zij had een tongpiercing en ik fantaseerde er veel over omdat het nogal stimuleert . ik ben in eerste instantie wat met die chick begonnen . omdat ze zo een grote bek had . maar eenmaal dat ik er een relatie mee had was ze zo tam als een lammetje stak me wel tegen . op een dag zit ze met een groepje allochtonen te praten . ze roepen haar na vieze sl*t . ik maak me boos op die kerels . en raad eens ze geeft me een klap in mijn gezicht omdat ik haar vrienden uitscheld ??? . ik heb een maand niks meer laten weten stuurde ze me een sms van het is over . ik stuurde terug van : een maand geleden was het over nu ben ik je totaal vergeten . enkele maanden later belt ze ma snachts om 4uur op en ik hoor haar en haar nieuwe vriende kreungeluiden maken . ik zo van met wie spreek ik .? en zij zegt ; ik ben lekker stout aan het doen met me vriendje .mijn reactie hierop was oke veel plezier ik ga me afrukken . 1maand later spreek ik haar terug op msn . ze geilt me op als een beer met haar lekkere t**ten en haar geschoren k*tje . dat is het laatste wat ik nog van haar heb gehoord ???
Mag ik haar msn?:D

lol ik heb nog enekel nudie pics van haar . ik werd echt nat rond mijn eikel als ze haar uitklede .

haar msn . neen ik hoop dat ze ooit me nog eens een nachtje pleziert :cool:

Terug
Naar boven