AndroidHealthClinic

Mijn bodybuilding dagboek

uruk-hai

Cool Novice
Waardering
0
Nu ik dacht ik zal ook maar eens een dagboek beginnen?

Vroeger was ik altijd eeen super mager manneke, dus ik dacht ik ga eens beginnen met sport. Dus ik ging boksen in de lokale club. Na enige tijd kwam ik zo in contact met mannen die ook powertraining in combo deden. Na enige tijd besloot ik ook maar eens aan de slag te gaan ik was toen 20 jaar.
de makkers van de boksclub trainden in een groot hip fitness centrum maar dit was te ver om met mijn fietske te doen dus ging ik maar naar een lokale kleine club. Ik dacht wat is dat hier zo klein, zo onprofessioneel dacht ik.

Toen ik daar begon woog ik 61 kilogram en was ik 1.78 meter. Ik was super mager en voelde me er echt slecht door. Wat bleek nu ik was in een echte hardcore gym terecht gekomen. Mijn begeleider had enorm veel ervaring en ik leerde op een enorm tempo heel veel bij. Ik begon op mijn voeding te letten, op mijn trainingstechniek en op mijn levensstijl. In het begin was ik echt wel een nietswettende 'knuppel'. Ik heb dus ook veel onzin verkocht op dit forum. Maar nu twee jaar verder heb ik veel meer ervaing en leer ik nog constant bij, ik weeg ook 82 kilogram ondertussen met een relatief laag vetgehalte van 8.5%.
de liefde voor de sport is dus enorm gegroeid, ik ben van een super smalle kerel op een relatief korte tijd uitgegroeid. Waar ik de sport enorm dankbaar voor ben, als erebetoon aan de sport probeer ik er volop voor te gaan en dit op een natural manier. Elk half jaar stel ik mezelf een nieuw doel op en probeer ik dit met behulp van mijn begeleider te bereiken.
Ik leef nu ook een leven dat deels wel in teken van de sport staat, ik mis geen enkele training, train elke dag op hetzelfde tijdstip, volg nauwkeurig mijn trainingsschema en neem de nodige supplementen.
Waarom schrijf ik dit rapport nu ? Uit liefde voor de sport wou ik dit verhaal met mijn collega 's delen.

Mijn stats:
squat: 6 x 115 kg.
benchpress: 6x 90kg.
deathlift: 6x 130kg.
Echt op kracht train ik niet vandaar de luizige resultaten.

8.5 % wil ik ook wel..

• Topic Starter Topic Starter
;) En ik die 95 kilogram.

Terug
Naar boven