- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op geen enkele grond kun je dit geluidsniveau wat de hond produceert aanpakken. In Nederland is het zelfs zo dat op stemgeluid niet als geluidbelasting meegenomen mag worden. Zelfs niet eens onversterkt muziekgeluid.
Misschien dat je aansluiting kunt vinden in de wet milieubeheer of geluidwethinder. Daarin staat volgens mij wel een passage waarin staat aangegeven dat je geen overlast mag creëren naar omwonende. Zou eens bij de gemeente aankloppen of die wat voor je kunnen betekenen als je er niet met je buurman uit kunt komen.

"Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook."Niks. Als jij je huis uitloopt en je stapt in een honden drol. Dan ga je toch ook niet een hond de schuld geven, maar zijn eigenaar.Maargoed, DBB'ers Buffie en Bumfluff bewijzen vandaag weer eens dat Begrijpend lezen niet zo makkelijk is als het lijkt..
![]()

Waarom moeten mensen hier altijd 20x in hun verhaal vertellen hoe actief ze bezig zijn met voeding mbt BB, we weten dat je fanatiek bent, hou ermee op.
Dit bazen-topic gaat over hond en buurman,
? ??Gozer die ik kende had een hond die keiharde blafte waneer hij weg was, kwamdie een keer thuis, hadden de buren politie gebeld, de wouten via balkon van de buren naar binnen, zijn hond meegenomen. Hond moest hij toen op t bureau ophalen.![]()