MuscleMeat

Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook

over die hond gesproken.
Er ie "iets" (weet niet meer hoe het heet) een asiel of dierenpolitie weet ik veel wat, die je kan bellen en melden dat je buren in dit geval niet goed voor je hond zorgen..

Ik heb bijna zoiets als jij meegemaakt (hond die steeds ging janken als de buren weg waren)
En me moeder vond dat zo zielig dat ze dus iemand voor gebeld had.
Volgens mij was er toen ook iemand langs geweest en hebben de buren een waarschuwing gekregen.
Het was ook gelijk over :)

...

Laatst bewerkt:
over die hond gesproken.
Er ie "iets" (weet niet meer hoe het heet) een asiel of dierenpolitie weet ik veel wat, die je kan bellen en melden dat je buren in dit geval niet goed voor je hond zorgen..

Ik heb bijna zoiets als jij meegemaakt (hond die steeds ging janken als de buren weg waren)
Volgens mij was er toen ook iemand langs geweest en hebben de buren een waarschuwing gekregen.

Mijn buren zeiken ook altijd zo over geluids overlast, dan bonken ze aan mn deur en dan denk ik bonk nog maar ff lekker verder ik blijf fijn liggen, k*t arbeiders!

over die hond gesproken.

over die hond gesproken.

over die hond gesproken.

over die hond gesproken.

over die hond gesproken.

:orly: nu weten we het wel hoor

en ben je al lang geweest en klappen gekregen van je buurman? :P

• Topic Starter Topic Starter

DBB liep vast, ik had t ook. :D

en ben je al lang geweest en klappen gekregen van je buurman?
Nee, er was niemand thuis, maar t beestje is wel opgehouden eindelijk.
Na meer dan 3 uur :rolleyes:
Ik ga snel me power-nap doen, hoop stiekem dat het lukt om wat vocht weg te zweten tijdens me slaap. :o

Vocht go away! Do not want!

Kzal alsk wakker ben en me "ochtend" dosis dexamfetamine binnen heb eens ff langs nummer 18 gaan. :mad: Jwz!

Ik begrijp de reactie van TS wel, ik heb zelf maandenlang geluidsoverlast gehad van een buurvrouwtje die 's nachts keiharde muziek draaide en foute vriendjes mee naar huis nam en dan weer afgevoerd kon worden vanwege mishandeling. Als je zo heftig in je slaapritme gestoord wordt, kan ik me voorstellen dat je met moordneigingen op pad gaat om verhaal te halen. Je hebt in ieder geval contact gezocht en wat je nu kan doen is de rechtmatige eigenaar van het huis boven je inschakelen om dat figuur er uit te krijgen. De hond zou ik met rust laten, dat beestje kan er niets aan doen, al is blaffen inderdaad ongelooflijk irritant ......

Ik ga nu de rest van het topic lezen :)

Ik heb zelf 8 maanden gewacht voordat ik contact zocht, want de beste meid had foute vriendje van niet nader te noemen komaf en dat was best lastig, want de bedreigingen waren niet van de lucht als je er wat van zei, maar oke, op een gegeven moment woningstichting en politie ingeschakeld en binnen 3 maand was het geregeld, vrouwtje afgevoerd en toen was het weer rustig ......

Maar zoals je al ziet, het kan lang duren voordat je iemand uit huis hebt gekregen en ondertussen heb je wel die ellende ... ik heb ook met een knuppel voor haar deur gestaan en ik heb ook overwogen om met een knokploeg dat hele godvergeten huis te verbouwen. Mijn achterbuurman heeft haar en haar vriendje bedreigd en het hele huis onder de eieren en verf gesmeten maar uiteindelijk was en is de enige weg die via politie of rechtmatige eigenaar, want ongeacht de ongewone werktijden van topicstarter heeft hij net zoveel recht op rust en slaap als iedere ander, toch?

Laatst bewerkt:
Je gaat gewoon naar nummer 18 met een groot mes als de baasjes er niet zijn. Je beukt de deur open (dat zou geen probleem mogen zijn voor een grote bb als jou) en je snijdt de kop van de hond eraf. Vervolgens leg je de kop op het bed met een stuk papier waarop staat 'don't **** with me'. Daarna ga je rustig terug slapen.

succes

Ik zie het probleem niet, je bent langsgegaan en daarna heb je het gebonk niet meer gehoord. Die hond blaft overdag, dat jij dan wil slapen is je eigen keuze, hij blaft 's nachts waarschijnlijk niet.

Godfather gekeken? :roflol:

dus op meer dan een jaar tijd hebben ze maar 2x voor geluidsoverlast gezorgd?
is het weer die tijd van de maand?;)

Geluidsoverlast is zenuwslopend en op den duur ben je tot alles in staat. Ieder geluid wordt op den duur te veel.

Hoe moeilijk het ook is, probeer jezelf te beheersen. Is makkelijk gezegd weet ik, maar om jezelf zwaar in de problemen te brengen is nog erger.

De hond kan er natuurlijk niks aan doen. Honden blaffen niet zo maar de hele tijd. Door een slechte opvoeding of verwaarlozing (niet genoeg uit laten, honger etc.) gaan honden gedrag aannemen dat niet natuurlijk is. Ik durf te beweren dat zeker 70% van de hondenbezitters geen idee hebben hoe een hond in elkaar zit en hoe deze goed op te voeden/te verzorgen.
Mensen denken vaak dat honden net als mensen te eten moeten krijgen of als mens behandeld moeten worden, maar een hond is een hond en daar hoort een specifieke omgang en verzorging bij.

Je buurman moet je blijvend aan blijven spreken, eventueel met tussenkomst van instanties of derde personen.

Nogmaals, je eerste reactie is begrijpelijk, maar je brengt jezelf uiteindelijk in veel meer problemen.

Succes ermee!

Laatst bewerkt:
Slaan lost veel op. Slopen die gozer.

Moet je nagaan, ik woon in een Studentenflat.

Slaan lost veel op. Slopen die gozer.

Yep, misschien is het in de gevangenis wel stiller.
Anders heb je toch genoeg tijd om te slapen want met een strafblad kun je fatsoenlijk werk wel schudden en als je de verkeerde slaat kan het eeuwig stil worden.

Slaan kan tijdelijk op luchten, maar langdurig ellende veroorzaken. Not the way to go.;)

Terug
Naar boven