AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur.

ik begrijp het punt heel goed.
vraag beantwoorde jatoch nee zeiken dat bedoel je maar geeft niets hoor.
einde van het gesprek tussen ons word hier een beetje moe van
DWAAS pfff snotneus

Denk je dat je nu groot bent met je kuurtje
Als je niet tegen discusseren kunt donder je maar op.

• Topic Starter Topic Starter
zo en nu ff weer aan mij denken haah mensen zonder kuur eruit. mensen met kuur ff vertellen wat hun ervaringen waren. (gewichtstoename,gevoel met trainen, humeur enz)

dat probeer ik nou de hele tijd tezeggen maar goed..
mijn eerste kuur test only.
ik voelde me gewoon echt lekker.
niet agresief werd lekker sterk en geil.
kwam en hield 5kilo over met 10weken test op 250 mg

trouwens... als het meezit ga ik rond eind augustus kuren en 28 sept. tot 5 okt. ga ik weekje weg binnen nederland. dus niet trainen. maar wel injecteren. desnoods doe ik het zelf. is dat geen probleem? ik bedoel met het niet trainen, wel injecteren.

dat probeer ik nou de hele tijd tezeggen maar goed..
mijn eerste kuur test only.
ik voelde me gewoon echt lekker.
niet agresief werd lekker sterk en geil.
kwam en hield 5kilo over met 10weken test op 250 mg

Je kwam en hield maar 5kg over? Je vriendin zal het best gehad hebben

trouwens... als het meezit ga ik rond eind augustus kuren en 28 sept. tot 5 okt. ga ik weekje weg binnen nederland. dus niet trainen. maar wel injecteren. desnoods doe ik het zelf. is dat geen probleem? ik bedoel met het niet trainen, wel injecteren.

tja het kan, maar persoonlijk vind ik het zonde

okee, want tja als ik heel eerlijk ben is het gewoon net alsof je een nieuwe auto gaat halen. ik kan niet wachten totdat de spuit erin gaat haha vandaar dat ik het zo snel mogenlijk wil!

zeker zonde.. net op t moment dat de shizzle zn vruchten gaat afwerpen.

okee dat zijn er in principe dan 2 tegen. dan wacht ik gewoon tot na 5 okt. is het toch winter tijd. kan ik mooi aankomen!! haha thnxxx guys!

hahahaha oeps das wel geil toch/
zonder dollen ik hield uiteindelijk 5kg over

ik zou gewoon beginnen met kuren ,, why not?? gewoon rustig aan beginnen en niet zoveel denken ,, gas erop.. of ben je een hobbybuilder ipv bodybuilder

Mijn ballen zijn prima in orde. Impotent ben ik ook niet. Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik niet veel eerder ben gaan kuren. Maar goed, als jij een afkeer hebt tegen anabolen ben jij waarschijnlijk degene met een probleem. Niet ik. Zeker als je jezelf een bodybuilder noemt. Anabolen en bodybuilden horen bij elkaar. Als je dat ontkent ben je niet realistisch en heb je geen idee waarover je praat.

Da gij da durft zeggen :D
Echt grappig. Ahja wrs al veel hersencellen verloren door de drugs?
Kvind enkel spijtig da er zo veel over denken.

voor zover ik weet is er geen relatie tussen gebruik van AAS en hersencellen afbraak, als die relatie er wel is zou ik graag wat referenties zien?

de gemiddelde leeftijd in deze thread ligt toch op 16-17 jaar me dunkt en het iq niet veel hoger...

Bende relnichten

Laatst bewerkt:
Waar slaat dit op dan? Dus als je niet kuurt ben je een hobbybuilder :rolleyes:

Haha ik had eigenlijk al besloten om niet meer te reageren in dit topic. Want discussiëren over anabolen in het anabolengedeelte van een bodybuildingforum met een anaboluhhatuhr is natuurlijk vrij onzinnig.. ;)

Ik ben het met PumpFreak eens. Hij vraagt nota bene nog why not? Geef daar dan eens antwoord op ijzer. Why not??

Zoals al zovaak gezegd: Bodybuilden doe je onder andere met anabolen. Net zoals trainen , voeding, rust en supplementen een onderdeel van bodybuilding zijn. Zo zijn anabolen ook een onderdeel van bodybuilding.

Waarschijnlijk heeft elke bodybuilder (dus geen ecto die traint en eet als een bodybuilder, maar iemand met ook daadwerkelijk een bodybuilding fysiek) bovengenoemde 5 onderdelen dik in orde. Zo niet, dan is hij bevoordeeld met zeer goede genen.

Is een van boventaande onderdelen niet of niet geheel aanwezig mogen we spreken van een hobbybuilder of fitnessbeoefenaar. Want mijn definitie van een bodybuilder is iemand die zijn training, voeding, rust, supplementen en anabolica op orde heeft en daarbij ook nog daadwerkelijk een bodybuildingfysiek heeft.

anabolen KUNNEN bij bodybuilding horen , als je naar de top wilt.maar jij bent een beetje de weg kwijt denk ik.bodybuilding en anabolen horen niet bij elkaar want er zijn zat naturel bodybuilders die ook supergroot zijn.mischien niet spetterdroog maar ze zijn er wel.als jij dit ontkent weet jij ook niet waarover je praat.

Mag jij 5 foto's posten van bodybuilders die supergroot zijn. Tussen natural zijn en zeggen dat je natural bent zit trouwens ook nog een wereld van verschil. Zo'n beetje alle wedstrijdatleten gebruiken anabolen. Zelfs op een natural wedtrijd als de ybf gebruikt meer dan de helft. Ik weet dit omdat ik die gasten ken, omdat ik de mensen ken waar ze hun spullen halen of omdat je het gewoon overduidelijk ziet.

Dus de stelling: "anabolen KUNNEN bij bodybuilding horen , als je naar de top wilt." is bullshit. Zeker in de top ben je voor 100% afhankelijk van spullen.

Waarom denk je dat het aas gedeelte het best bezochte gedeelte is op dbb? Hele sportscholen gebruiken anabolen. Zelfs breezerboy's die alleen in de zomer trianen gebruiken. En dan wil jij beweren dat anabolen bij bodybuilding KUNNEN horen als je naar de top wil. hahaha...

Je schrijf wel leuk hele verhalen op, en ik ben trouwens geen anabolen-hater. ;)Ik hou het kort maar ik vind mensen zoals: KaLe en g-men ook échte bodybuilders, dus dat zal wel aan mij liggen dan :)

Maar dat betekend dus dat jou genoemde factoren enkel een kwestie is van genen hebben, aangezien de rest een geld kwestie is en je in de positie moet zijn met toegang tot gear en tijd.

Nu zijn er t.o.v genetisch aangelegden wel heel weinig wedstrijd athleten, terwijl dat namens jou zienswijze hand in hand met elkaar gaat, maar het kan ook zijn dat in jou omgeving circa 10 wedstrijd athleten op hoger niveau goed meedraaien. In dat geval I'll get you.

Btw, met hoeveel weight en BF zou jij bij voorkeur het podium opwillen, indien je wedstrijdambities hebt?

Met de juiste genen, geld en tijd ben je een heel eind. Uiteraard heb je dan nog het stukje doorzettingsvermogen nodig om je elke dag aan je dieet te houden tijdens je wedstrijdvoorbereiding.

Dat er tov genetisch aangelegden weinig wedstrijd athleten zijn is logisch. Niet iedereen heeft de behoefte om in een klein broekje op een podium te staan. Er zijn zelfs genoeg genetisch aangelegde die niet eens trainen.

Maar iemand die een wedstrijd wint is waarschijnlijk wel genetisch bevoordeeld. In ieder geval meer dan de gemiddelde dbb-er. Hier zitten namelijk genoeg gasten die zich voor 100% inzetten en eten en trainen als een prof. Ik zie ze alleen geen wedstrijden winnen. Komt door dat stukje aanleg dat ze missen (geldt ook voor mezelf).

Weight en bf zeggen niet alles op een podium. Sommige zijn een stuk lichter dan een ander maar ogen een stuk groter. Ik stond op het podium met 1.80m 76kg en onder de 4%. Als je zelf vind dat je er goed uitziet moet je meedoen. Zo simpel is het...

Terug
Naar boven