Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by karperblues
tsja een waarschuwing voor zoiets?? bij mij komen er af en toe tenminste nog zinnige antwoorden uit. Maar goed ik blijf erbij dat als je zo lang blijft volhouden dat jij dat op die foto was dan ben je de bole gewoon opzettelijk aan het belazeren
Originally posted by jweigeman
Onderzoeken hebben eensluidend aangetoond dat marihuana ingrijpt in de groei en de reproductieve hormonen. En ook dit weer is van speciaal belang bij zich ontwikkelende adolescenten die door een uiterst kwetsbare periode van snelle en complexe biochemische veranderingen gaan.
Originally posted by admin
Nog wat bijgekomen bij die 14 kilo Oli?
Met Oli weet je het nooit 100% natuurlijk...Originally posted by Jack
ik heb niet de hele thread gelezen, maar is er niemand geweest die ooit heeft gedacht dat oli de zaak zit te belazeren?
Mijn mening is gewoon dat hij nooit geen kuur gedaan heeft en de boel een beetje loopt te ****en...
Originally posted by Jack
ik heb niet de hele thread gelezen, maar is er niemand geweest die ooit heeft gedacht dat oli de zaak zit te belazeren?
Mijn mening is gewoon dat hij nooit geen kuur gedaan heeft en de boel een beetje loopt te ****en...