Fitness Seller

Mijn log.

als ik nu ga bulken, word ik dik.
ik wil van me buikvet af en als mijn bodyfat laag is, dan ga ik clean bulken.

Sorry, maar je bent vel over been. Als jij denkt dat je nog iets kwijt moet dan is er iets mis met je zelfbeeld.
Daarbij word je niet zomaar dik. Bulken staat niet gelijk aan dik worden.
Je kunt prima je VP laag houden en tegelijkertijd masssa aanzetten. Do the math.

Dat 'buikje' verdwijnt vanzelf als je genoeg massa gaat maken, want dat is nu eenmaal hoe het werkt. Verder cutten maakt alleen maar dat je magerder wordt en dat buikje gewoon blijft zitten. Daarbij zal de stress van het cutten op weinig massa je metabolisme alleen maar kwaad doen en bij vrouwen is dat nog precairder, omdat de vetverdeling totaal anders is dan bij mannen.

Jouw lijf, maar als je de eerder genoemde doelen wilt bereiken dan kan ik je alleen adviseren om een tijdje minimaal op onderhoud ( ik zou eerder een klein overschot doen ) te eten en goed zwaar te trainen. Na 3 maanden dan eens evalueren wat het je gebracht heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Oke laat maar. Ik ga gewoon cutten, hoor!
Niemand begrijpt me hier.

---------- Toegevoegd om 05:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Ik ga niet bulken op een vetpercentage van 24%..
domste wat er bestaat!

Dream big work hard!

Niks mis met je doelstelling, ik weet niet hoe lang je precies traint maar ik zou je schema wat harder maken door bijvoorbeeld 3x10 te trainen.

In ieder geval veel succes! Ik ben benieuwd naar je vorderingen.

Op 24 moet je ook niet bulken.

Je kan wel vp gelijk houden en bw omhoog, is ook bulken;)

Je wil cutten tot 16% als ik het goed begrijp? Hoe denk je er dan uit te zien? Niet zo als Andreia Brazier (dame met de zwarte outfit) kan je ik nu al verzekeren.. je hebt echt totaal geen massa.
Maak een degelijk schema op 2200 kcal per dag en zie je lichaam verandert. Je gaat er echt niet dik van worden, je gaat er mooi gespierd van worden in het begin.
Je bent op het moment in mijn ogen skinnyfat en afvallen gaat je daar niet bij helpen.

Oke laat maar. Ik ga gewoon cutten, hoor!
Niemand begrijpt me hier.

---------- Toegevoegd om 05:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Ik ga niet bulken op een vetpercentage van 24%..
domste wat er bestaat!

Je kan er idd voor kiezen om te mokken en te denken dat je het beter weet maar het enige wat je daar mee gaat bereiken is dat je, als je op je "ideale" vp bent zult zien dat de tips en adviezen die je gegeven zijn waar zijn en klopten.
Zonder massa op zo'n vp ben je skinny zonder ass en met een btje pech geen borsten.
Dan moet je alles om gaan gooien en massa gaan pakken wat helaas heel erg langzaam gaat.
Zie t zo:het is nu winter, je draagt waarschijnlijk voorlopig geen bikini dus dat extra vetje gaat niemand zien, behalve jijzelf en jij weet dat je mooie spieren aan t kweken bent dus who cares.
In t voorjaar ga je fijn cutten en heb je (als je je best blijft doen) een mooi lijf (nee nog niet die van je voorbeeldfoto's)
Je bent een beginner dus profiteer daarvan, ga netjes op onderhoud eten en keihard trainen.

Ladybug, als ik jou was zou ik iets meer luisteren naar wat er hier gezegd wordt. Het is een stuk wijzer om met jouw massa EERST spiermassa op te bouwen en DAARNA te gaan cutten. Als je nu gaat cutten dan blijft er echt weinig over. Waarom zou je pas op 16% gaan clean bulken? Ik zou nu gebruik maken van het seizoen en inderdaad zorgen dat je voor het voorjaar / de zomer een keer een cut in gaat zetten.

Even grof gerekend: Als je nu op een vet % van 23% ongeveer 59kg weegt dan zou je op 16% dus 52kg wegen en dat is nogal aan de lage kant. Terwijl als je nu zou gaan bulken naar 64kg op jouw huidige vet % en je zou daarna cutten tot 16% dan zit je aan jouw huidige gewicht met een vet percentage van 16%. Dat lijkt mij al bij al weer een stuk gezonder.

Waar baseer je trouwens jouw onderhoud van 2200Kcal op?

serieus?
want ik had eerst dit als doel..
maar dat is wel erg ver van mijn bed..
dit is misschien pas over 5 jaar haalbaar ofzo.
als zie je soms van die misleidende body transformations dat zoiets ook wel in een jaar haalbaar is.

Als motivatie is het leuk om foto's en filmpjes te kijken van pro's...maar jouw lichaam is niet dat van een ander en zal dus (waarschijnlijk) heel anders ontwikkelen. Er blanco mee beginnen en naar je eigen lichaams ontwikkeling kijken is wat realistischer en zo krijg je ook geen grote teleurstellingen..
En spieren moet je eerst kweken voordat je ze kunt zien..;)

Terug
Naar boven