chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
18fitie zei:hij wel, en als je het uitrekent via de harris benedict methode, ligt zen onderhoud idd op 3800![]()
idd!
Centaur zei:Grappig is dit eigenlijk, ik had het er hier gisteravond nog met Big T over. Waarom ga je in godsnaam 2000 kcal boven je onderhoud zitten, als je met zo'n 200 a 300 kcal al kunt bulken? Bulken betekend iets boven je onderhoud gaat zitten om spiermassa te kunnen winnen, niet jezelf in zo'n kort mogelijke periode helemaal vol vreten naar 25% vet toe.
Hoe kom je erbij dat ik me in een zo kort mogelijke tijd naar 25 % toe vreet, als je opmerking al betrekking op mij heeft. Ik ben al een tijd bezig met me voeding en ben begonnen met een 4000 kcal schema. Dit probeer je een tijdje om te zien wat de gevolgen zijn. Niks dus. Dan ga je steeds wat ophogen en maar weer en maar weer, totdat je merkt dat er weldegelijk iets gaande is. Op dat punt zit ik dus nu. Dus als het jou lukt met 200 kcal boven je onderhoud, top voor jou kerel!
Corleoné zei:
verklaar je nader?
18fitie zei:Blijkbaar hoeft chunky hier wel 2000kcal te eten(hij wordt zelfs droger). Maar ik meen dat je het in het algemeen bedoelt
klopt ik wordt droger, buikspieren worden zichtbaar, tevens verbeterd mijn vasculariteit.
Smoothmold zei:sorry maar met 2000 kcal boven je onderhoud wordt je echt niet droger hoor. Dat is 14.000 kcal overschot per week. Ik denk dat Chunky's onderhoud hoger is dan hij denkt.
Dat denk ik ook, maar ik heb mijn onderhoud toch weldegelijk uitgerekend, activiteitsfactor klopt denk ook wel, zit de hele dag met me gat op een stoel.
Daarnaast merk ik ook wel dat ik met me zware pl schema, toch ook wat meer voeding nodig heb.
gr