Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
duude
het IS slecht voor je zolang je in je groei bent
trust me
ga eens naar je gym en praat eens tegen mensen die maar dan 1 jaar trainen![]()
Klopt, die zullen vast wel even wetenschappelijk bewijs leveren dat het slecht is.
Net als jij en alle andere stoere ventjes in dit topic. Maar goed ik train minder dan een jaar dus ik kan dat niet weten, enkel als je all roided up bent weet je alles over KT.

mensen met daadwerkelijk ervaring ?
behalve rondlopen met de gedachte dat je doodgaat en mismaakt word of wat dan ook als je te vroeg gaat trainen ?
ik heb tig jaar geleden klasgenoot gehad. al op jonge leeftijd ( 8 a 9 jaar )begonnen met bw trainingen en dumbbells. kerel zal aardige genen hebben gehad want was echt brute kerel ( voor die leeftijd )
hij is gewoon doorgegroeid en heeft ook nergens last van ( ondertussen 7 jaar verder alweer )
ik zeg ook niet dat het maar gelijk allemaal goed is
maar als mensen nou is met onderbouwde dingen komen ipv
ja spieren worden korter en je hebt knie prothese nodig na paar jaar want dat heb ik gehoord of ik denk dat dat gebeurd
edit : hoe zit het met die 5 jarige jay cutler look alike ? ( of wastie paar jaartjes ouder, 8 ofzo ? )
komt het niet gewoon door slechte begeleiding dat je er blessures enzo van kreeg.
Je kan ook gewoon door iets anders al die problemen hebben die je nu hebt. Zijn genoeg mensen die niet trainen en ook zulke problemen hebben.

Ik vraag me af of het niet een opwelling is, want zoals ik het lees is hij nog nooit meegeweest maar lijkt het hem leuk. Mijn ervaring met kleine/jonge kinderen begeleiden, leeftijd 9-14, is dat ze het de eerste 3 weken leuk vinden daarna al snel niet meer, omdat het niet iets is dat speels is, geen competitie, maar al snel serieus en zijn ze redelijk snel verveeld. Lopen ze van hot naar her, zonder dat er struktuur in zit. Imo kun je hem beter op een teamsport zetten, waar hij lekker met leeftijdsgenoten kan ravotten en stoeien. Judo of karate is dan een betere optie.
nee want ben altijd goed begeleid.
en het zijn geen blessures, rug is kapot,
schouders staan naar voren, slijmbeurzen kapot in me schouders.