AndroidHealthClinic

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Precies... zo is het. Ik haal eruit wat mij goed lijkt. Het moet ook vooral leuk zijn en blijven.
Als beginner is het wel wat onzeker, want tja het is zo lullig als ik straks een tijd bezig bent en blijkt dat ik het niet goed aangepakt hebt. Maargoed, ik zie toch best wel progressie in het afgelopen half jaar, dus het zal wel goed zitten!
En met m'n nieuwe XXL-shirtje lijkt het net echt! Ha!! ;)

Misschien anders eens wat tips vragen bij een sportfysio? Zit er niet één bij jullie sportschool? voor wat betreft die knie. Soms kan positie zoveel schelen wat Gros al zegt.

Probeer gewoon eens lekker jou weg. Dat mag best he!

lekker he die pomp! Vond ik ook altijd erg goed gevoel! :D

Nou ik vertelde zaterdag nog aan Grosje dat ik niet begrijp wat iedereen daarmee bedoelt... En prompt vandaag heb ik (nu nog) echt dikke armen en schouders sinds de training vanochtend. Althans zo voelt het. Zal wel psychisch zijn ofzo, haha. Of zou het komen doordat ik daarna zo lekker in de zon heb gezeten... :D

Ja ik weet dat stand van voeten veel kan schelen, dat heb ik bij de squat ook gemerkt. Ik moet mijn voeten gewoon meer met de tenen naar buiten zetten en dan kom ik veel dieper. Maar dat is een heupgewricht-ding. We hebben twee fysio's ja, ik zal er eens een om raad vragen, goed idee!

ik heb ook geen flauw benul wat dat is ;)
succes met de fysio-actie.

Met een pomp bedoelen wij het volle strakke gevoel in bijvoorbeeld je armen na een goede training.
Je spieren heb je vol bloed gepompt door de vele reps en daardoor zwellen je spieren tijdelijk op.
Dit heet pomp en het idee er van is dat je spieren uitzetten en daardoor kunnen groeien.

En dames ik als man heb het dus alleen over zwellende spieren... Ik weet nu een beetje hoe jullie denken

Tjezus maak me gek.... whoehahahaa!
Neehoor, zonder gekheid: volgens mij weet ik het nu gewoon. Mijn pomp is weer ingezakt nu. Leeggelopen. Waar is m'n pompje? ;)

ron insmeren, het pompje van grosje lenen....ik ga ook weer gauw dit topic uit :)

:eek: Sorry, ik zal me gauw weer gaan gedragen Nick!

:roflol: leuk wakker worden zo!

Hmz volgens mij ben ik op t verkeerde forum beland?:D
Succes bij je fysio, heel irritant dat t zo gevoelig blijft.

Hahaha... ;)
Thanks Suus!

Uur compounds gedaan vanmorgen. Zo diep mogelijk gesquat met slechts 20 kg en meer reps.

Hanging leg raises 3x12
Clean & Press 3x8
Squats 5x12
BOR 3x8
DL 3x8
Bench Press 10x, 6x, 6x, 10x
Lat pull 3x10

Ik heb al mijn strakke zomerbroeken uit de kast gehaald en niets past me meer. Knelt aan alle kanten. En hoewel ik blij ben dat m'n kont een stuk hoger zit en mijn benen gespierder zijn, baal ik hier als een stekker van! Bah.

ik zeg: shoppen!!!!!!!

Uur compounds gedaan vanmorgen. Zo diep mogelijk gesquat met slechts 20 kg en meer reps.

Hanging leg raises 3x12
Clean & Press 3x8
Squats 5x12
BOR 3x8
DL 3x8
Lat pull 3x10

Ik heb al mijn strakke zomerbroeken uit de kast gehaald en niets past me meer. Knelt aan alle kanten. En hoewel ik blij ben dat m'n kont een stuk hoger zit en mijn benen gespierder zijn, baal ik hier als een stekker van! Bah.

wacht maar tot je kont tussen je schouderbladen zit

Hanging leg raises 3x12
Clean & Press 3x8
Squats 5x12
BOR 3x8
DL 3x8
Lat pull 3x10

Kan je beter geen broek aandoen, zit veel fijner met die gespierde benen:cool:

Een vrouw moet wel ass hebben hoor. En dan wel gespierd en niet vol met vet. :p

Leuk he dat je die vooruitgang ziet en je kont gelift ziet worden! TOP! je gaat goed.
Dus nu lekker wat leuks kopen voor de zomer! En wel iets waar je spieren ook leuk in uitkomen he! ;)
Nice train!

Haha, ja het voelt goed (en ziet er beter uit) maar blijft wel balen dat niks me meer past qua broeken. Maar: ik heb gauw een nieuwe lichte strakke spijker gekocht met heul veul stretch. ;) Staat heel mooi, met goeie wassing. Kan ik nog ff in doorgroeien. ;) Dus nu klaar met zeuren. Morgen weer trainen. Ik voel die zestig squats goed van gisteren! Vnl in m'n knieën dus morgen maar ff geen squats.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Een vrouw moet wel ass hebben hoor. En dan wel gespierd en niet vol met vet. :p

Oke Ron. Goed Ron. Ik doe m'n best Ron. ;)

Terug
Naar boven