XXL Nutrition

Milly's log

Grosje Grosje Grosje. Het mag ook in stijl toch. Als je dan toch moet kopen, koop dan iets leuks.
Ik ga wel voor GASP. :D

Zal eens kijken of er chanel of louis Vuitton traps zijn, zal dan wel ff in stijl een trainingsfoto maken:p

ik ga je volgen :)

• Topic Starter Topic Starter
Zal eens kijken of er chanel of louis Vuitton traps zijn, zal dan wel ff in stijl een trainingsfoto maken:p

Leuk, als je ze vindt mag je voor mij ook een setje meenemen. :D

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Gezellig! :)

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

help me eraan denken dan neem ik due van mij van b&f mee op 8 maart

Top, kan ik meteen kijken of het voor me werkt.

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Weer lekker getraind vanochtend, het bekende rondje benen, borst, biceps.
Mijn begeleider was er ook even en liep met me mee met bankdrukken, liet me weer goed afzien. Hij vindt dat ik beter alleen compounds kan doen, en dan zwaar. Dus DL, C&P, SQ, BP, BOR en daarbij pushups en de lat pull.
Geen biceps, triceps, dumbell schouders etc.
Hij zegt: eerste twee jaar alleen compounds, dan groei je het snelst en alles groeit mee doordat je daarmee alles gebruikt en zo het meeste groeihormoon aanmaakt.

Maarja ik ben rete-eigenwijs, vind het saai om alleen compounds te doen... Het moet toch in eerste instantie leuk blijven. Maar twijfel nu wel weer... Wat is nou wijsheid?

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Net trouwens m'n dosis eiwitpoeder in een heerlijke smoothie verwerkt, doe ik vaker tegenwoordig!

Gwoon een paar lepels kwark in de blender, scheutje melk erbij om het wat dunner te krijgen. Dan eiwitpoeder, lijnzaad, wat gojibessen en... wat bevroren fruit naark euze (van AH). En mixen maar... Super lekker!

Het gaat niet alleen om groei toch? Lijkt me ook heel saai om alleen compounds te doen.
Krijg zelf iedere 4 weken een nieuw schema van mijn coach en dat vind ik heerlijk, lekker afwisseling!

Weet je wat ook lekker is, shake maken met 1 halve bevroren banaan, melk en whey. Wordt het net een milkshake echt heerlijk!

Mmm klinkt goed, ga ik ook eens proberen!

Ja dat lijkt me ook wel wat, af en toe een nieuw schema. Zo ver gaat mijn begeleiding niet helaas. Daarom ben ik zelf een beetje zoekende steeds.

Je bent een topper! Pakketje is aangekomen. Morgen ga ik proberen! echt super bedankt!
Ik mail later meer.. nu slapen.. ben moe en mijn moeder komt zo effe voor mijn verjaardag...

Kzal hier ook eens volgen! Was gezellig vanmiddag..

Vond ik ook! :)

was super je te hebben gezien vandaag!!

Ja leuk he, top dat jullie er ook waren! Was toch best een stuk rijden, dus erg leuk!

Het was echt onwijs gezellig! altijd leuk nieuwe gezichten te zien! :)
succes met de straps en dank je voor het meerijden.

Ja ik ga er maandag meteen mee aan de slag, ik ben benieuwd. Nogmaals bedankt!

Het was gezellig, niet met iedereen gekletst maar jullie waren allemaal keihard aan het trainen.
En Milly, lekker zelf een training opzetten en de grote drie erin zetten, kan die oude knakker er niet meer omheen.

Hahaha ja dat had ik al gedaan, maar dan krijg ik weer commentaar he... ;)
Maar eh, ik ga inderdaad lekker doen wat ik zelf goed acht nu. :D

Dusssss... vanochtend twee kids niet lekker. Maar gelukkig niet al te ziek, dus ik heb ze achtergelaten met een ipad op de bank. :eek: Ging goed!

Snel en intensief getraind, gedaan waar ik zin in had. Nieuw shirtje van XXL aangehad. :)

Clean & Press
Squats
DL
BOR
Dumbell press borst
Dumbell flyes borst
Side raise
Lat pull
Biceps curl
Triceps lying extension

Legpress weer eruit gehaald want heb toch weer 2 weken last van m'n knie gehad. Ik zet maar alles op de squats voorlopig. Het blijft een zwakke plek. :(

heb je al eens een andere positie van je voeten geprobeerd?
Bijvoorbeeld met de punten naar buiten of naar binnen
Dan gebruik je je spieren ook net anders en worden je knietjes misschien ook minder belast

Wat Ron zegt zou ik ook eens proberen
Jij wou toch 3x per week trainen maar deed alleen compounds dacht ik

Ik train nu 3 dagen in de week met UB (upper body) en LB (lower body)
Op deze manier train je in 2 weken tijd 3x je benen en 3x je boven lichaam
je begint dan met de compounds en maakt het af met isolatieoefeningen
Aantal reps kan je zelf bepalen (tot 5 reps voor kracht - 8 a 12 reps voor massa - 15 a 20 reps voor spierconditie en de POMP :)

en lang leven de Ipad - ik heb er thuis 1 van 16 die er niet vanaf te krijgen is

Laatst bewerkt:
Nee daar heb ik nog niet mee geëxperimenteerd. De pest is dat ik die knie pas een dag later voel. Het lijkt goed te gaan, tot ik ineens constateer dat het weer K met P is en dan duurt het weer twee weken ofzo. Volgens mij is de mediale band nog steeds niet oke. Fietsen ook: korte stukjes vaneen paar km gaan nu goed, langere niet. Vreemdgenoeggaathet squatten wel goed. Ik moet uitkijken met te ver buigen en te ver strekken.

Omdat ik dus niet zoveel beenoefeningen doe vind ik het lastig om een verdeling te maken met UB en LB. Ik had een tijdje m'n compounds in tweeën verdeeld en dan ook de isolatieoefeningen die ik doe verdeeld daarbij. Dat ging wel goed, tot m'n begeleider begon te piepen dat ik beter elke training alle compounds kan doen. :)
Dus toen was ik weer in verwarring. :D

En die POMP... die begin ik te voelen, hahaha!

Compounds zijn natuurlijk ook goed omdat je zo meerdere gewrichten en zo ook meer spieren laat werken dus win/win situatie :)
Maarrrr afwisselen met isolatie is ook niet verkeerd hoor en jij bent toch de baas over je eigen trainingen.
Jouw begeleider is echt niet gek en weet best waar hij het over heeft, maar jij kan toch aangeven dat je even iets anders wil proberen. Terug naar je oude schema kan altijd

Terug
Naar boven