Zal eens kijken of er chanel of louis Vuitton traps zijn, zal dan wel ff in stijl een trainingsfoto maken
Leuk, als je ze vindt mag je voor mij ook een setje meenemen.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------
ik ga je volgen
Gezellig!

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------
help me eraan denken dan neem ik due van mij van b&f mee op 8 maart
Top, kan ik meteen kijken of het voor me werkt.
---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------
Weer lekker getraind vanochtend, het bekende rondje benen, borst, biceps.
Mijn begeleider was er ook even en liep met me mee met bankdrukken, liet me weer goed afzien. Hij vindt dat ik beter alleen compounds kan doen, en dan zwaar. Dus DL, C&P, SQ, BP, BOR en daarbij pushups en de lat pull.
Geen biceps, triceps, dumbell schouders etc.
Hij zegt: eerste twee jaar alleen compounds, dan groei je het snelst en alles groeit mee doordat je daarmee alles gebruikt en zo het meeste groeihormoon aanmaakt.
Maarja ik ben rete-eigenwijs, vind het saai om alleen compounds te doen... Het moet toch in eerste instantie leuk blijven. Maar twijfel nu wel weer... Wat is nou wijsheid?
---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------
Net trouwens m'n dosis eiwitpoeder in een heerlijke smoothie verwerkt, doe ik vaker tegenwoordig!
Gwoon een paar lepels kwark in de blender, scheutje melk erbij om het wat dunner te krijgen. Dan eiwitpoeder, lijnzaad, wat gojibessen en... wat bevroren fruit naark euze (van AH). En mixen maar... Super lekker!