AndroidHealthClinic

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend lekker getraind, niet zoveel oefeningen gedaan als normaal doordat ik met begeleider veel besproken heb. Techniek ook goed doorgenomen.

C&P 3x8 met 18 kg
BP 10x20 kg, 7x30 kg, 6x30 kg, 5x30 kg
Borst dumbell flies 3x5x8 kg
Triceps lying extension 2x8x9,5 kg, 1x8x7,5 kg, heel langzaam die laatste
Stabiliteitsoefening: been optillen naar achteren met schijf in handen 3x8 ieder been
SQ 2x10xbodyweight, 1x10x20 kg, 3x10x30 kg geprobeerd dieper te komen, meer techniek geoefend
LP 10x40 kg, 10x50 kg, 10x60 kg, 10x70 kg

Ben een beetje bang dat ik hem dan helemaal snel verlies. Zwaktepunt is mijn handen namelijk.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Nou, je ziet er anders wel sterk uit hoor op je foto's!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Foto! ;)

Waarom koop je geen straps

Ja... ik heb me daar nog nooit in verdiept eigenlijk. ???
Van mijn begeleider moet ik nu de farmerwalk doen na iedere training om mijn handen sterker te maken. :)
Gisteren gedaan met 20 kg dumbells, net zolang tot ze uit m'n handen vallen.

Sterke handen zijn natuurlijk beter als straps gebruiken, maar ja straps werken wel gelijk goed :)

Ik heb echt geen idee wat het zijn, zal ze eens opzoeken. Bedankt voor de tip! ;)

Kan je gratis bijbestellen bij B&F vanaf 30 euro geloof ik. Ik heb ze ook.. alleen nog niet gebruikt.

Oke, thanks voor de tip! Ziet er goed uit op het filmpje. Net weer gedeadlift en faalde weer op handen, mega irritant. Bij m'n volgende bestelling poeder maar eens kijken of ik ze er inderdaad bij kan krijgen?!

Er kwam later tijdens m'n training vanochtend een jerommeke binnen met heel veel schouders en buik maar weinig benen. Raakte aan de praat, hij traint nogal explosief, zeg maar. ;)
Uiteindelijk verbaasde hij zich over mijn training. 'Doe je alles ofzo' zei ie. Dus ik legde uit dat ik het in tweeën verdeeld heb, vond ie maar niks. Dus nouja, commentaar genoeg. Maar hij bleek niet te deadliften. BOR doet ie ook niet. 'Allemaal onzin' zegt ie, hahaha. 'Alleen die schijven erop doen vind ik al teveel werk. Gewoon dit, dat en dat, verdelen in borst-biceps, rug-triceps, benen. En af en toe wat anabolen'.

:D :D

Oke, thanks voor de tip! Ziet er goed uit op het filmpje. Net weer gedeadlift en faalde weer op handen, mega irritant. Bij m'n volgende bestelling poeder maar eens kijken of ik ze er inderdaad bij kan krijgen?!

Er kwam later tijdens m'n training vanochtend een jerommeke binnen met heel veel schouders en buik maar weinig benen. Raakte aan de praat, hij traint nogal explosief, zeg maar. ;)
Uiteindelijk verbaasde hij zich over mijn training. 'Doe je alles ofzo' zei ie. Dus ik legde uit dat ik het in tweeën verdeeld heb, vond ie maar niks. Dus nouja, commentaar genoeg. Maar hij bleek niet te deadliften. BOR doet ie ook niet. 'Allemaal onzin' zegt ie, hahaha. 'Alleen die schijven erop doen vind ik al teveel werk. Gewoon dit, dat en dat, verdelen in borst-biceps, rug-triceps, benen. En af en toe wat anabolen'.

:D :D

duidelijk iemand die er geen verstand van heeft! Compounds zoals deadlift, squat zijn essentieel!

Btw ik gebruik ook altijd de weightlifting straps van b&fshop, werken perfect! Ik gebruik ze meestal in een combi met magnesium voor de extra grip

Nou ik word steeds nieuwsgieriger naar die straps... ;)

Ik ben ook fan van straps! Heb nooit meer last van mijn grip :D

Welke heb jij? Zit er nog veel kwaliteitsverschil tussen? Ik heb rondgekeken en zie ze op verschillende sites en met verschilllende prijzen. Bij bodyenfit geven ze ze helaas niet meer als cadeautje weg bij bestellingen.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Ze hebben ze ook niet meer trouwens, allemaal uitverkocht.

Ja leuk! Vooral die eerste. :) Wel beetje gekke sites, shipping costs uit Slovenië enzo zag ik...

Maar ze zijn op meer sites te bestellen natuurlijk. Moet ik eens op letten m.b.t. de kwaliteit?

Body en fit is goed hoor
Zou niet te veel geld uitgeven, zo vask gebruik je ze niet en de kwaliteit is goed genoeg ;)

Ja leuk! Vooral die eerste. :) Wel beetje gekke sites, shipping costs uit Slovenië enzo zag ik...

Maar ze zijn op meer sites te bestellen natuurlijk. Moet ik eens op letten m.b.t. de kwaliteit?
Ik heb er een broek en shirt besteld. Duurt even, maar super kwaliteit. Geen klagen. :)
Body en fit is goed hoor
Zou niet te veel geld uitgeven, zo vask gebruik je ze niet en de kwaliteit is goed genoeg ;)
Grosje Grosje Grosje. Het mag ook in stijl toch. Als je dan toch moet kopen, koop dan iets leuks.
Ik ga wel voor GASP. :D

Zijn wrist wraps, lijkt anders dan de lifting wraps. Wel leuke printjes! :)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Grosje Grosje Grosje. Het mag ook in stijl toch. Als je dan toch moet kopen, koop dan iets leuks.

Hahaha...

hmz eerder hadden ze schijnbaar ook liftingstraps...
(hear-say)

of 't is hetzelfde....no idea

Nee zien er anders uit, geen lus en wel vreemde touwtjes eraan. :)

Terug
Naar boven