AndroidHealthClinic

Milly's log

Nice train!! gaat lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je Marina. Waar ik gisteren nog zo'n lekker gevoel had, is dat vandaag weer anders. Moet over een paar dagen ongesteld worden en dan hou ik vocht vast, dus voel ik me nu vet en door de hormonen wordt mijn zelfbeeld negatief, bah.
Vind ik het allemaal ineens veel te langzaam gaan, zie ik teveel vet overal. Vraag ik me af of ik niet toch een voedingsschema moet maken, of ik wel goed bezig ben. Zo irritant!!! Grrrrrr.

Rond je ongesteld voel je je altijd wat minder. Maar kijk naar de dingen die je mooi vind van jezelf! Leg daar eens wat meer nadruk op in die periode. Want je wordt echt niet in ene vetter als je ongesteld bent he! ;)
Als j egewoon langzaam afvalt doe je het toch goed! Als je meer houvast wil kan je inderdaad een schema maken. Het is net wat jij prettiger vind. Denk er gewoon eens over na wat voor jou beter zou kunnen werken.

Thx, lief van je. Nee ik word niet vetter, maar zwel wel op altijd, haha! Weet wel dat het over een paar dagen weer weg is maar het voelt niet lekker en alles zit strakker. Daarbij die labiele shithormonen en daardoor ook trek in slechte dingen. Nouja, morgen weer ff er tegenaan in de gym. :)
Misschien wordt het ook tijd dat ik cardio ga toevoegen voor extra verbranding. Ik zoek nog naar een apparaat wat mijn knie niet irriteert. Kwartier hometrainer lukt nu redelijk, verder doe ik als warming up ook dat apparaat waarop je met je armen 'fietst'. Maar daarop verbrand je niet zoveel calorieën. Ik heb een tijdje het roeiapparaat gedaan maar knie ging daarvan toch weer irriteren. Loopband kan ik nog niet. Misschien crosstrainer eens proberen.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Of touwtje springen! :)

http://www.youtube.com/watch?v=VuaKLtqL_D8&feature=youtube_gdata_player

Ik heb dat zelf ook wel hoor.. dat opzwellen.. vocht vasthouden en je buik lijkt opeens tig keer boller. Maar goed.. het is tijdelijk en dat weet je. De lekkere trek heb ik zelf nooit last van.. Zal zijn omdat ik niet echt van zoet hou.. mis het dus ook niet.... Maar vergeet niet jezelf zo af en toe wat toe te staan. maakt het wel makkelijker vol te houden he! ;)

Cross trainer gewoon eens proberen. je kan best soepel bewegen met je knieen op zo een ding.

Ondanks L mijn gezeur vanochtend vet lekker getraind! :) :) Met begeleider dus tot uiterste doorgegaan steeds. Lekker hoor.

SQ nu met 30 kg gedaan en ging goed! Steeds tot het bankje doorgegaan. Echt blij mee. Heb nu echt vertrouwen dat het goed gaat komen.

BOR nu gedaan met 38 kg.

Wel vreemd eigenlijk dat ik met bovenlijf meer gewicht aankan dan met benen nu, maar gaat vast de komende maanden veranderen.

Lekker dat het zo goed gaat met trainen.
Ik heb zelf ook dat ik met bovenlijf veel meer kan dan met benen. Dat verandert echt wel. :)

Vanochtend weeer heerlijk getraind, was er de hele dag moe van. Bench press weer een stukje zwaarder kunnen pakken de laatste set. Squats gingen goed, vier sets gedaan. Knie houdt zich goed erbij, ben ik zo blij mee!

Ab roller
Clean and press 18 kg
BOR 38 kg
DL 38kg
SQ 30 kg
BP 30 kg
Lat pull down 30 kg
Abductor 55 kg
Adductor 40 kg
Schouders side raise dumbles 5 kg
Biceps curl dumbles 7 kg

Super dat je knie zich ook goed houdt! lekker getraind!

Wat zou ik toch zonder jouw reacties moeten, Marina! Dan zat ik hier gewoon tegen mezelf te kletsen, hihi. :) :)

Ik ga volgen! Is leuker als er wat meer volgers zijn hè :P dat motiveert enorm.

Wanneer train je weer :D?

Zo is het Marina!

Jeej Moowsje! Welkom! ;)
Ik train woensdag weer. Ma-woe-vrij meestal.

Gisteren heb ik dus o.a. deadlift, squat, clean & press, abductor en adductor gedaan, bij allemaal gebruik je benen en billen. Maar geen spierpijn in bovenbenen of billen. Ik vind het squatten zwaar genoeg nu, durf niet verder nog met de knie en heb bij de laatste reps best moeite om omhoog te komen. Deadlifts vind ik al best zwaar worden met 38 kilo. Maar blijkbaar kan ik nog wel wat meer aan, gezien ik geen spierpijn heb?!

Wie heeft een idee wat ik nog kan toevoegen voor hamstrings/bil en wat je knie enigszins ontziet?

Dank je, ik zal er ff op googlen.

Je trainingen zien er goed uit Milly! Wil jij je voedingsschema ook eens posten?

Dat heb ik niet. :) Lees even een pagina terug, daar had ik erover geschreven.

Spierpijn zegt niet alles he! ;)
Ik heb gisteren overwachts high rep legday gehad.. bijna alles verhoogd en opeens geen spierpijn... ik sta nu nog versteld... ??? alle vorige keren kon ik bijna niet eens meer lopen...

Ja vreemd inderdaad. Ik weet onderhand wel dat ik geen spierpijn meer krijg als ik aan een oefening gewend ben. Zal bij jou ook het geval zijn misschien nu? Of was het nieuw?
Maar qua benen, daar doe ik nog niet zolang suats en deadlifts mee. Dus best gek, ik kan waarschijnlijk meer. Ben verder nog een beetje zoekende wat benen betreft wegens knie. Maar wil 'probleemgebied' wel aanpakken.

Terug
Naar boven