michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training!
Herken je minpunt helaas ook, bij ons is het ook druk en al helemaal op maandag.
Pff..Half 10, ga bed in haha. Schema is vrij killing, vanavond ook weer ramhard getraind. Zal morgen even logje updaten met de training!
Hehe
ben blij dat mijn studie bijna alleen maar zelfstudie is (4 uur college p/w), heb m'n slaapschema zo goed als volledig in de hand

Hoeveel trainingen per week pak jij?
Ik ga zelf mijn reps wat verhogen binnenkort. 30 gaat me goed af nu maar om aan de week volume van 180 reps te komen moet ik met 4x p/w toch de reps naar 45 gaan verhogen stap voor stap.
Kan me goed voorstellen dat dat killing is..Lekkere training. Die lungesKan me goed voorstellen dat dat killing is..
Ik zag laatst een video over chins/pullups waar idd afgeraden werd om te ver naar beneden te gaan. A, voor evt blessures aan de schouder maar wat jij ook al zegt ook vooral om je rug/lats onder spanning te houden. Zelfde voor bovenaan de beweging. Ondanks dat ze chins heten werd afgeraden om helemaal met je kin boven de stang te komen.
Heb dat toen meegenomen en voelde het verschil enorm. De spanning op de rug is veel beter idd.
EDIT: Hou jij het volume van 180 reps per spiergroep per week aan? Verdeeld over 5 dagen in jou geval.
Train 5x, hou 30 reps aan dus dan zou je zeggen 150. Maar soms zit ik op 34 reps, soms zelf iets daarboven nog. Probeer in ieder geval minimaal 30 te doen en als ik echt nog wat over heb of niet tevreden ben, doe ik nog 1 of 2 setjes. Dat doe ik trouwens alleen op de grotere oefeningen, niet zozeer op isolatie van bi/triceps. Die krijgen al genoeg te verduren.Nette gewichten hoor. Die lunges!moet er niet aan denken!
Ik las namelijk dat kelei 180 als zijn target volume per week hanteert. 30 reps als je 6 keer traint dus. Ik zou met 4 keer trainen dan 45 reps moeten doen.
Dat lijkt me wel erg veel.. Ik houd ook 30 maar aan tenzij ik het gevoel heb dat het echt niets doet. Eerst maar kijken wat dat op de langere termijn oplevert.
Ik las namelijk dat kelei 180 als zijn target volume per week hanteert. 30 reps als je 6 keer traint dus. Ik zou met 4 keer trainen dan 45 reps moeten doen.
Dat lijkt me wel erg veel.. Ik houd ook 30 maar aan tenzij ik het gevoel heb dat het echt niets doet. Eerst maar kijken wat dat op de langere termijn oplevert.
Subscribed. Ik ben Kelei's routine begonnen in begin mei en doe ook de revised routine.

Lekker. hoe bevalt het tot nu toe? Zal morgen even de training van vandaag en morgen loggen! Ging prima vandaag. Inverse Rows met de TRX banden zijn geniaal zeg, wat voelde ik m'n rug daar!