Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon alle eerste sets pakken en de myo-reps laten vallen. Misschien wat extra abs werk erbij gooien, die krijgen het nu alleen zwaar te verduren met de front squats![]()

Gewoon alle eerste sets pakken en de myo-reps laten vallen. Misschien wat extra abs werk erbij gooien, die krijgen het nu alleen zwaar te verduren met de front squats![]()

Daarom baal ik dat ik de front squat niet kan doen
Je aanpak ziet er goed uit, maar je onderhoud ligt toch wel hoger dan 2700kcal of niet?
Klote oefening?Een van de lekkerste oefeningen die er is zal je bedoelen!
![]()

Lekkere training! Heb hetzelfde met de chest supported db rows. Erg vaag en wennen maar o zo lekker voor je rug.
Wat voor grip stijl gebruik je bij de RDL? En gebruik je straps?
Jep, straps. Zonder straps red ik zo'n 100kg 5x met een normale grip in eerste setje. Maar ik doe de straps niet heel strak in het begin, dan moeten m'n onderarmen alsnog keihard werken. Hoe verder in de setjes hoe strakker de straps moeten.
Hmm. Ik twijfel of ik straps zal gaan gebruiken. Vandaag 90x11 en paused sets tot 45 reps. Dit zonder straps en normal grip ook. Maar veel hoger en grip gaat falen voor het gewicht te veel word ben ik bang..
Aan de andere kant liever grip zo sterk mogelijk trainen. Dilemma
Tja ik ga denk ik 2x p/w op grip trainen en dan 1x op pure max 10RM met de RDL. Zo bouw je allebei op. Op de andere dag train jij je hamstrings ook..ik gebruik daar nu wel lunges of een low-bar back squat voor in plaats van leg curls.
Overall, heerlijke training. Die Inverse Rows met de TRX zijn echt, zo killing! Morgen weer schema B.
Lekkere training hoor! Hoe doe je die rows? Ik wil eigenlijk af van de PLR's namelijk. Zag barbellman ze ook al doen.

Wij hebben van die TRX banden hangen, je zou het ook aan ringen kunnen doen als ze laag hangen. Gewoon vanaf de grond jezelf omhoog trekken, armen in de juiste hoek houden. Kan het eventueel ook aan een barbell doen of iets dergelijks, maar dat vind ik minder prettig![]()
Hmm ik ga eerst eens inverted rows met de barbell proberen. Kijken of dat wat is. Zoniet kan ik altijd nog TRX cords in m'n cage hangen.
Heb overigens die straps die je aanbeveelde besteld![]()