Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hierbij even de bijzonderheden van trainingen A9 & B9 van afgelopen zaterdag en zondag:
Front Squat 75kg x10 (+5kg)
Ging heerlijk. Zwaar, maar form was prima. Wel mentaal even doorbeuken vanaf 6 reps zeg..
Inverse TRX Rows +2,5kg x11 (+1 rep)
RDL 110x10
Weer met straps, maar moest even weer wennen aan zwaardere gewicht. Niet te zwaar gegaan om de hams goed te voelen!
Dips 22kg x11 (+1 rep)
Chest Sup. DB Rows 30kg x12
De pullups blijf ik maar op steken. Bij pronated grip op +6kgx8 en bij supinated grip op +8kg x8. Beetje frustrerend.
)

Ik heb zelf een huidplooi meter en gebruik een driepuntsmeting als indicatie (1-2 cm naast navel, borst en bovenbeen)
mm bij elkaar optellen en dan deze tabel als indicatie http://www.huidplooimeter.nl/table1.html
Ging weer lekker ja! Zit wel ff met die leg extensions. Fullstack is 110kg, hangt nu al 15 extra aan..Thanks! Kan geen karma geven haha..moet verdelen.
Thanks!Ging weer lekker ja! Zit wel ff met die leg extensions. Fullstack is 110kg, hangt nu al 15 extra aan..

Hmm die leg extensions ja. Ik pak lunges daarvoor in de plaats. Jij toch ook? Of heb je die in A?
Ik doe leg extensions en curls met 1 been tegelijk.
Verder erg sterke trainingen. Good bezig!
Plus het was verrekte mooi weer, dus zijn we met een clubje buiten een balletje wezen trappen..beter alternatief. Vanavond is m'n vaste off-day vanwege de drukte. Dus morgen weer oppakken voor week 3. Geen pijntjes zoals vorige keer voor de deload, pak misschien nog een week erachteraan van reguliere training. Bekijk wel even hoe ik me voel en ga op basis daarvan beslissen.