Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sander heeft een boom van +100kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Heb best wat gelopen hoor, en ELK gewicht uitgetild. Had gewoon geen behoefte op den duur te lopen. Ik bedoel als ik het gewicht kan uittillen waarom dan nog dat hele stuk lopen? Pffff... Wordt je moe van.

:roflol:

Oh boy...
Ja, als je de 220kg omhoog kreeg heb je mij in ieder geval al gep0wned, het was iets te veel voor mijn onderrug om te handelen, maar ik heb het wel geprobeerd. :p

Nice Mino :D!
Dus het beviel je wel ?

• #2.544

Oeps.. Ik heb niks gezegd. :D

*kijkt of Sander in de buurt is :bang:*

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Nice Mino :D!
Dus het beviel je wel ?

Zekers baas!
Het was heeeerlijk. :D
Ondanks vele fails heb ik genoten en semi-alles gegeven, zit wel veel ruimte voor verbetering dus volgende keer nog harder proberen!

• #2.546
Ga je je trainingsschema erop aanpassen of whut whut ?

Ben al me schema aan het twisten en turnen ja, zoals je ziet veeeeel compound werk weinig iso's.. Ik zal me veel focussen op het versterken in de compounds, rug, core, OH's en triceps. Weet dat bij OH's me triceps nogal zwak zijn, bij de tireflips ik meer kracht in me rug nodig heb en verder zijn compounds uiterst belangrijk voor gewoon me algemene kracht, core is vanzelf sprekend. Dus veel oefeningen hierop gebasseerd en even een leuke methode uitzoeken om dit te hanteren. Ik zal waarschijnlijk maar eens kijken of Wendler iets voor me is. :)

Ben al me schema aan het twisten en turnen ja, zoals je ziet veeeeel compound werk weinig iso's.. Ik zal me veel focussen op het versterken in de compounds, rug, core, OH's en triceps. Weet dat bij OH's me triceps nogal zwak zijn, bij de tireflips ik meer kracht in me rug nodig heb en verder zijn compounds uiterst belangrijk voor gewoon me algemene kracht, core is vanzelf sprekend. Dus veel oefeningen hierop gebasseerd en even een leuke methode uitzoeken om dit te hanteren. Ik zal waarschijnlijk maar eens kijken of Wendler iets voor me is. :)

Succes bro :D!
Best vet, maar dan moet je wel opdonderen uit deze sectie :fuu: en snel ook godnondeju!

hehehe

Goed getraint. Ik b*ch je naar de 180kg dl, om je vervolgens te ownen @ oh press

• #2.551
als je echt voor strongman wil gaan zou ik je schema hier toch aan aanpassen hoor...

3 gymtrainingen + 1 eventdag

maandag: lichte boxsquat op snelheid (Dynamic effort) + oly/frontsquats op reps + wat speedlift/oly lift werk + eventueel wat assistance

dinsdag of woensdag: Max effort OH + close grip/incline bench + achterkant schouders + triceps

donderdag: ME squat + DL + goodmornings, geen assistance om uitgerust te zijn voor zaterdag

zaterdag: events

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

die was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt

• #2.558
als je echt voor strongman wil gaan zou ik je schema hier toch aan aanpassen hoor...

3 gymtrainingen + 1 eventdag

maandag: lichte boxsquat op snelheid (Dynamic effort) + oly/frontsquats op reps + wat speedlift/oly lift werk + eventueel wat assistance

dinsdag of woensdag: Max effort OH + close grip/incline bench + achterkant schouders + triceps

donderdag: ME squat + DL + goodmornings, geen assistance om uitgerust te zijn voor zaterdag

zaterdag: events

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

die was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt

Ik ga zelf wat events regelen en maken, maar ik kan niet direct elke zaterdag events trainen, en ik kan ook niet elke zaterdag naar dordrecht of whatever afreizen. :p
Maar ik ga wel even in de gym mijn wannabee strongman trainingen voortzetten.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven