- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb best wat gelopen hoor, en ELK gewicht uitgetild. Had gewoon geen behoefte op den duur te lopen. Ik bedoel als ik het gewicht kan uittillen waarom dan nog dat hele stuk lopen? Pffff... Wordt je moe van.

*
Zekers baas!
Het was heeeerlijk.
Ondanks vele fails heb ik genoten en semi-alles gegeven, zit wel veel ruimte voor verbetering dus volgende keer nog harder proberen!
Ga je je trainingsschema erop aanpassen of whut whut ?

Ben al me schema aan het twisten en turnen ja, zoals je ziet veeeeel compound werk weinig iso's.. Ik zal me veel focussen op het versterken in de compounds, rug, core, OH's en triceps. Weet dat bij OH's me triceps nogal zwak zijn, bij de tireflips ik meer kracht in me rug nodig heb en verder zijn compounds uiterst belangrijk voor gewoon me algemene kracht, core is vanzelf sprekend. Dus veel oefeningen hierop gebasseerd en even een leuke methode uitzoeken om dit te hanteren. Ik zal waarschijnlijk maar eens kijken of Wendler iets voor me is.![]()
!
en snel ook godnondeju!Succes bro!
Best vet, maar dan moet je wel opdonderen uit deze sectieen snel ook godnondeju!
hehehe

Eerst even me 180 DL pakken en dan donder ik op in 2010.![]()

Goed getraint. Ik b*ch je naar de 180kg dl, om je vervolgens te ownen @ oh press

hahah
Dirty bastard, eerst janken en nu al blij zijn dat ik weg ga?![]()
die was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt
als je echt voor strongman wil gaan zou ik je schema hier toch aan aanpassen hoor...
3 gymtrainingen + 1 eventdag
maandag: lichte boxsquat op snelheid (Dynamic effort) + oly/frontsquats op reps + wat speedlift/oly lift werk + eventueel wat assistance
dinsdag of woensdag: Max effort OH + close grip/incline bench + achterkant schouders + triceps
donderdag: ME squat + DL + goodmornings, geen assistance om uitgerust te zijn voor zaterdag
zaterdag: events
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
die was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt

Check http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2009/zevenkamp/uitslag.htmdie was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt