XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dude waar heb jij het nou over? Eerst jef afzeiken met je 'jou 140 KG squats zijn zeker quarter squats', en dan ge-ownt worden door een 160 KG onder par squat. En nu ga je Fawaka afzeiken? Post eerst zelf eens een filmpje.

typisch geval van onzekerheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Inderdaad het heupen verhaal..maar wel heavy ass squat of niet...enne nice gym trouwens:eek:

Fijne feestdagen:D

Muah, kan beter. :p
Gym is nice, medewerkers niet. (behalve sommige)
Fijne feestdagen Marvin!

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Leuke legpress met een stang in je neck.
Waar blijft je squat?

Waar blijft jou Squat? Ik dacht dat jij wel beter kon dan Jeffa! Dan kan je vast ook beter dan mij.. En SanderG afzeiken, dat belooft ook wel wat he? Nou hup, bewijs het met je grote bek en post een filmpje.

Alleszins een goed diepte mino :)

• #2.504

Thanks Mike, er is veel meer ruimte voor improvement he. :)

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Dude waar heb jij het nou over? Eerst jef afzeiken met je 'jou 140 KG squats zijn zeker quarter squats', en dan ge-ownt worden door een 160 KG onder par squat. En nu ga je Fawaka afzeiken? Post eerst zelf eens een filmpje.

Haha thanks bro. Ah joh, hij had ook nog de lef om SanderG af te zeiken en dan wordt hij uitgenodigd voor een trainingssessie met Sander en opeens krabbelt hij terug uit angst. ;)

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Ben benieuwd. Ik wil geen quarter Squats zien.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

typisch geval van onzekerheid.

Hehe, jij hebt de Swaggerlevel om dat te weten eindbaas. :cool:

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Alleszins een goed diepte mino :)

Thanks, ik dacht dat ik altijd ATTG deed, maar volgens Tjok is dat niet zo. :(
Vind het wel jammer, kan niet enigsinds dieper dan dit vanwege de safetybars, of ik moet opeens 5cm groeien of ik kan op een plate/platform gaan staan. :p

Ik heb sander G helemaal niet afgezeken en zelfs gezegd dat het me tof leek om met hem te trainen.
Daarna gebeurde er echter niets.

Gaat nergens over wat je bazelt :(

Sterker nog misschien offer ik mijn kostbare tijd wel op om met jou te trainen !

• #2.508
Ik heb sander G helemaal niet afgezeken en zelfs gezegd dat het me tof leek om met hem te trainen.
Daarna gebeurde er echter niets.

Gaat nergens over wat je bazelt :(

Als hij ze goed uitvoert sowieso wel.
De Top 5 zal ook wel uit half squats bestaan.

Ik zeg alleen dat je een sportieve reactie postte. Je mag van mij op welke trainingsdag dan ook mee doen..;)

Kijk eens aan jongen..
Hij zegt toch dat je langs mag komen, ik ga ervan uit dat jij dan contact met hem opneemt en niet andersom.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Sterker nog misschien offer ik mijn kostbare tijd wel op om met jou te trainen !

Dude ik wil niet eens met jou trainen dus ik weet niet waar jij over lult. :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

:roflol:

No show here, move along! :D

Yo Mino er komt licht uit je reet man, is dat je gsm?

OT: Ik vind dat je niet goed kan zien of je een rechte onderrug hebt, het lijkt me van wel maar je kan het niet beoordelen. Nice 3x120 squat

Laatst bewerkt:
  • #2.510
Yo Mino er komt licht uit je reet man, is dat je gsm?

OT: Ik vind dat je niet goed kan zien of je een rechte onderrug hebt, het lijkt me van wel maar je kan het niet beoordelen.

Klopt, volgende keer doe ik me shirt wel uit zodat je het wat beter kan zien. Dat licht was me iPod man. :roflol:
Ik denk dat ik qua onderrug licht arch en dat er daarom wat druk op me onderrug komt. Is toch wel vrij normaal tijdens het Squatten?

Klopt, volgende keer doe ik me shirt wel uit zodat je het wat beter kan zien. Dat licht was me iPod man. :roflol:
Ik denk dat ik qua onderrug licht arch en dat er daarom wat druk op me onderrug komt. Is toch wel vrij normaal tijdens het Squatten?

Dat komt volgens mij ook omdat je te weinig naar achter zit waardoor je glutes minder doen, correct me if I'm wrong.

Techniek aan blijven werken, zal vast wel goed komen!

• #2.512
Dat komt volgens mij ook omdat je te weinig naar achter zit waardoor je glutes minder doen, correct me if I'm wrong.

Techniek aan blijven werken, zal vast wel goed komen!

Heb je helemaal gelijk in. Ik moet meer naar achter leunen en me glutes en hamstrings meer laten werken in plaats van me quads en onderrug. Yup, ik ben nog jong dus ik kan beter nu werken aan me techniek als ik later gewend ben aan zo'n belabberde techniek komt het niet meer goed. :p

Je zult drastische maatregelen moeten nemen. Je zult tijdelijk de gewichten moeten reduceren en aan je techniek werken. Lees over de techniek van de low bar squat (bijvoorbeeld rippetoe) en kijk filmpjes en blijf je eigen lifts filmen en analyseren. Ego moet even aan de kant maar over enkele maanden gaat je squat zoveel vooruit!

• #2.514
Je zult drastische maatregelen moeten nemen. Je zult tijdelijk de gewichten moeten reduceren en aan je techniek werken. Lees over de techniek van de low bar squat (bijvoorbeeld rippetoe) en kijk filmpjes en blijf je eigen lifts filmen en analyseren. Ego moet even aan de kant maar over enkele maanden gaat je squat zoveel vooruit!

Ik heb geprobeerd Low Bar toe te passen, maar ik weet het niet, ik vind het niet echt lekker werken voor mezelf. Het gebruik van low bar verschilt volgens mij ook per persoon en per lichaamsbouw. Maar ik ga het proberen aan te passen en inderdaad, goede techniek -> meer gewicht. :)

:O wie krabbelt er nu terug !!

En lowbar is in het begin wennen maar dat is alles..
Als je serieus strongman wil worden is lowbar een vereiste.

Over een paar weken train ik samen met mino, wat mij betreft ben je bij deze uitgenodigd om mee te trainen.

• #2.517

Nou als je het niet de moeite waard vind dan hoef je van mij niet te komen, maar je bent welkom.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Over een paar weken train ik samen met mino, wat mij betreft ben je bij deze uitgenodigd om mee te trainen.

Inderdaad. :)

mocht je nog steeds geinteresseerd zijn om te komen trainen bij All-in Fitness in Utrecht met in ieder geval Loo, SkaterMarvin en ik - het wordt maandagavond rond 1930

Inderdaad het heupen verhaal..maar wel heavy ass squat of niet...enne nice gym trouwens:eek:

Fijne feestdagen:D
misschien moet je iets breder staan met je voeten, dat dit al kan helpen met je houding.
+1 je gym ziet er echt goed uit, met 60KG DB's toch?
ik wens jou hetzelfde Mino;)

• #2.520
mocht je nog steeds geinteresseerd zijn om te komen trainen bij All-in Fitness in Utrecht met in ieder geval Loo, SkaterMarvin en ik - het wordt maandagavond rond 1930

Ik heb wel interesse ja. :D

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

misschien moet je iets breder staan met je voeten, dat dit al kan helpen met je houding.
+1 je gym ziet er echt goed uit, met 60KG DB's toch?
ik wens jou hetzelfde Mino;)

Thanks, jij ook Keun. ;)
Muah, ik hou niet zo van breed staan met me voeten want dan wordt me ROM NOG kleiner.. Haha. :p
2 t/m 30kg dubbels en 32 t/m 50 kg 1 paar in stappen 2kg en nog een paar van 60kg yep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven