Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yo waar is je training van vandaag? Je ging wel voluit op de yoke, top mentaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Vandaag tevens STM training gedaan in Dordrecht met een paar DBB'ers. (Mikeo26, Mc.Chick, Starter20, Snakeman, Omega007 en nog wat anderen :p)

We begonnen met loglift:

1ste rep clean en daarna presses (55kg waren bijna allen strict)
2x5x55kg
5x65kg
3x70kg
0x85kg (clean maar no press)

Atlas Stone - fail, was nat en kreeg totaal geen grip

Yoke

140kg - 30m
140kg - 30m (allebei de sets gingen redelijk, kan wel beter nog wat drops wat ik niet echt acceptabel vond)
190kg - 30m (500000x drops, maar gewoon doorgegaan, **** it)
220kg - 0m.. (haha, te zwaar voor me onderrug :p)

Tire Flips - 250kg
Paar flippies niet bijgehouden hoeveel, weet wel dat me conditie laaks is haha. :p
Work to do.

Farmers - 70kg +-

30m gelopen, ging best nice alleen waren de handvatten best lastig vast te houden met half bevroren klauwen. :p

That's it. Mijn complimenten voor Mc.Chick voor het organiseren en regelen van de events. Work to do want ik zuig dus hard in events. :p

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Yo waar is je training van vandaag? Je ging wel voluit op de yoke, top mentaliteit.

Was bezig met posten, thanks beest. :thumbs:
Tja, ik moet wel voluit gaan, anders is het te beschamend als ik die yoke niet volledig doe. :o

Flink gebeest zie ik weer, tof man.

Hoezo ben je eigenlijk van 70kg log naar 85 gelijk gegaan?

Laatst bewerkt:
die loglifts gaan toch redelijk?

• #2.525
Flink gebeest zie ik weer, tof man.

Hoezo ben je eigenlijk van 70kg log naar 85 gelijk gegaan?

We hadden geen 10kg schijven, anders konden we naar 75 en 70 gaan, maar dat hadden we niet dus was het van 70 gelijk naar 85. :p

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

die loglifts gaan toch redelijk?

Nee, die gingen k*t. Had de 80 wel kunnen halen denk ik, en misschien dat daarna de 85 ook derin zat. Dus ronduit slecht, ik hoop toch wel volgend jaar een log van 90-100kg te kunnen liften.

Laatst bewerkt door een moderator:
We hadden alle schijven ik gaf al aan dat ze nog bij de gym lagen. Maar die andere jongens wilde meteen zwaarder gaan. Later hebben we nog die 10kg schijven gehaald.

• #2.527
We hadden alle schijven ik gaf al aan dat ze nog bij de gym lagen. Maar die andere jongens wilde meteen zwaarder gaan. Later hebben we nog die 10kg schijven gehaald.

Oh haha, dan had ik niet goed geluisterd. :p
Nja, 85 was bijna binnen, next time pak ik het zekers!

gaat je wel lukken mino volgende keer.
Was een mooie training

Good train :)

• #2.531

Thanks Sanca! Ik ben echt zeer blij dat jullie mij hierin hebben overgehaald, I love it! Pijn in me benen en onderrug, damn wat waren die trappen moeilijk te beklimmen he Mike. ;)
Verder nog met veel pijn naar huis gefietst haha, I truely love this.
Ik kan nou al niet wachten voor me volgende STM training, maar dan wel met iets betere weer en omstandigheden. :cool:

Lekker hoor 'G', leuk dat je er bij was! Maar niet zo happen naar de baas he:finger: Mij lui noemen :dunno:

Lekker hoor 'G', leuk dat je er bij was! Maar niet zo happen naar de baas he:finger: Mij lui noemen :dunno:
Je was ook lui!

Je moet gewoon knallen kerel. Volgende keer ook die yoke doen. ;)

Je bent de volgende keer weer welkom mino als je wilt. Was lastig om je tips te geven met die oordoppen in, je was echt in een andere wereld. Toen je tijdens de yoke vooruit keek ging het beter, maar je was toen al gesloopt van de eerdere walks.

• #2.535
Je was ook lui!

Je moet gewoon knallen kerel. Volgende keer ook die yoke doen. ;)

Je bent de volgende keer weer welkom mino als je wilt. Was lastig om je tips te geven met die oordoppen in, je was echt in een andere wereld. Toen je tijdens de yoke vooruit keek ging het beter, maar je was toen al gesloopt van de eerdere walks.

Ja was inderdaad helemaal weg tijdens de yokes maar als ik fail fail fail, dan zet ik gewoon muziek heel hard op en ga ik gewoon net zo lang door tot ik me groove te pakken heb. :p
Ik hou niet van failen maar techniek is inderdaad belangrijk om iets te bereiken, maar ik ben zo'n droplul dat ik dat niet door heb. :roflol:
Volgende keer weer gewoon techniek testen en checken, Sander is zeer technisch en kan daarbij goed helpen zoals vandaag. Wat een beest is dat zeg!

:roflol: Inderdaad, hoewel ik het vandaag sowieso moeilijker vond op de gehele groep te letten...

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

:) Maar toch ben ik een mietje. Sander zou zeggen een Brad:o

• #2.539
:roflol: Inderdaad, hoewel ik het vandaag sowieso moeilijker vond op de gehele groep te letten...

Inderdaad, was ook trouwens lastig om te luisteren naar tips onder de yoke je bent zo druk bezig met balanceren, letten op je stappen etc.. :p
Dat weet jij natuurlijk niet want je voerde geen **** uit onder de yoke, he Snake. ;)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

:) Maar toch ben ik een mietje. Sander zou zeggen een Brad:o

:roflol:

Sander heeft niks te zeggen want jij loglift meer als hem! (toch? :p)

Inderdaad, was ook trouwens lastig om te luisteren naar tips onder de yoke je bent zo druk bezig met balanceren, letten op je stappen etc.. :p
Dat weet jij natuurlijk niet want je voerde geen **** uit onder de yoke, he Snake. ;)

Heb best wat gelopen hoor, en ELK gewicht uitgetild. Had gewoon geen behoefte op den duur te lopen. Ik bedoel als ik het gewicht kan uittillen waarom dan nog dat hele stuk lopen? Pffff... Wordt je moe van.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Sander heeft niks te zeggen want jij loglift meer als hem! (toch? :p)

Yay! En met het biervat ben ik IEDEREEN de baas! 1,2,3 Biertje?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven