- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)

Yo waar is je training van vandaag? Je ging wel voluit op de yoke, top mentaliteit.

Flink gebeest zie ik weer, tof man.
Hoezo ben je eigenlijk van 70kg log naar 85 gelijk gegaan?

We hadden alle schijven ik gaf al aan dat ze nog bij de gym lagen. Maar die andere jongens wilde meteen zwaarder gaan. Later hebben we nog die 10kg schijven gehaald.

gaat je wel lukken mino volgende keer.
Was een mooie training

Lekker hoor 'G', leuk dat je er bij was! Maar niet zo happen naar de baas heMij lui noemen
![]()

Je was ook lui!Lekker hoor 'G', leuk dat je er bij was! Maar niet zo happen naar de baas heMij lui noemen
![]()

Je was ook lui!
Je moet gewoon knallen kerel. Volgende keer ook die yoke doen.
Je bent de volgende keer weer welkom mino als je wilt. Was lastig om je tips te geven met die oordoppen in, je was echt in een andere wereld. Toen je tijdens de yoke vooruit keek ging het beter, maar je was toen al gesloopt van de eerdere walks.

Haha jij was wel zowat de eindbaas bij de log true at that.![]()

Je bent de volgende keer weer welkom mino als je wilt. Was lastig om je tips te geven met die oordoppen in, je was echt in een andere wereld. Toen je tijdens de yoke vooruit keek ging het beter, maar je was toen al gesloopt van de eerdere walks.
Inderdaad, hoewel ik het vandaag sowieso moeilijker vond op de gehele groep te letten...
Maar toch ben ik een mietje. Sander zou zeggen een Brad
Inderdaad, hoewel ik het vandaag sowieso moeilijker vond op de gehele groep te letten...

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------
Maar toch ben ik een mietje. Sander zou zeggen een Brad
![]()

)Inderdaad, was ook trouwens lastig om te luisteren naar tips onder de yoke je bent zo druk bezig met balanceren, letten op je stappen etc..
Dat weet jij natuurlijk niet want je voerde geen **** uit onder de yoke, he Snake.![]()
Sander heeft niks te zeggen want jij loglift meer als hem! (toch?)