Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks, jij ook Keun. ;)
Muah, ik hou niet zo van breed staan met me voeten want dan wordt me ROM NOG kleiner.. Haha. :p
2 t/m 30kg dubbels en 32 t/m 50 kg 1 paar in stappen 2kg en nog een paar van 60kg yep.
daar ben ik wel jaloers op, heb al eens DB-rows gemaakt met 46KG in een andere gym.
ja gewoon op schouder breedte staan of ietsje daar buiten(kan ook zijn dat je dat gewoon doet, was slecht te beoordelen op je filmpje).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
daar ben ik wel jaloers op, heb al eens DB-rows gemaakt met 46KG in een andere gym.
ja gewoon op schouder breedte staan of ietsje daar buiten(kan ook zijn dat je dat gewoon doet, was slecht te beoordelen op je filmpje).

Ja ik sta ongeveer op schouderhoogte met me voeten. :p
Gedeeltelijk over schouder en borst zegmaar. :p
Je bent van harte welkom om bij mij te komen trainen als je wilt. ;)

Ja ik sta ongeveer op schouderhoogte met me voeten. :p
Gedeeltelijk over schouder en borst zegmaar. :p
Je bent van harte welkom om bij mij te komen trainen als je wilt. ;)
locatie? of je neemt die DB's mee naar huis en verpats je ze aan mij voor een tientje

• #2.564
  • #2.567
Dat is toch dezelfde wedstrijd waarbij Woopy 100kg. op de Log drukte? Volgens mij schatte iedereen de Log 10kg. lichter in, maar goed dat gebeurt wel vaker met de gewichten op sterkste man wedstrijden.

Het zou kunnen, want volgens mij kwam bij onze meet Sander niet verder dan 90kg.

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

:roflol:

:orly:

Lol, achja, ik ben ook ooit van plan om bij Sanca in Limburg te trainen. t**fus lange stuk reizen maar achja. :p
hehe, succes alvast!
woont sanca niet ook in de omgeving kerkrade?
ik kan me herinneren dat ik van een tamenlijk jongen plifter tegen de 18-20 jaar een foto zag in kerkrade:p

bij een plift wedstrijd volgens mij

hehe, succes alvast!
ik kan me herinneren dat ik van een tamenlijk jongen plifter tegen de 18-20 jaar een foto zag in kerkrade:p

Sanca is 30, dus ik denk het niet :roflol:

Over een weekje ben ik 31 maar ik heb nog altijd de looks van een 20 jarige jwz

• #2.576
hehe, succes alvast!

Ja dat was Sanca zekers te weten!!!

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Sanca is 30, dus ik denk het niet :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Hey hey hey, dat is ook nog jong :p

Inderdaad, 30 jaar is nog niks man.. Daar begin je ook pas te pieken. :p

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

heb toch nooit gezegd dat het oud is :p het begint pas aan 30 :p

Jazekers! :p

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Ik zou het niet weten, volgens mij is Mc. ook rond de 30.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Over een weekje ben ik 31 maar ik heb nog altijd de looks van een 20 jarige jwz

Ja sowieso.. Je gedraagt je ook als in, al dat gesmoke enz.. :p

:roflol:!!!

:roflol: Hebben we alle 30-ers al gehad hier.
Was het niet paljas? ;)

Mino.
je log moet naar een andere subsectie.
:orly:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven