Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zoo Rooie Gloed voor mn ogen hiero! Sterke Training.. Leuke maxes op TBAR!

• Topic Starter Topic Starter
Voelde me lekker, had zin derin! :D

Training:

Squats (ik dacht ik heb eindelijk een manier gevonden om me creatieve squatrek te ontwerpen; cablemachine, het leek eerst te werken maar uiteindelijk gefaald, dus toch maar weer naar de altijd vermoeiende bench press..)

15x40kg 3 REPS PR
12x50kg
6x60kg PR (ja het is mager, inderdaad, ik kan ook veel meer, maar het hele gedoe rondom het afhalen van de bench is zo vermoeiend!)

Leg Press (voor het eerst sinds een lange tijd gewoon weer normaal gedaan, Ass to the plate werkte lekker maar ik kreeg er toch last van me knieen aangezien ik dan snel de neiging heb me knieën te locken, tevens eigen BW niet meegerekend)

12x160kg PR
12x180kg PR
12x200kg PR
12x220kg PR

Stiff Legged Deadlift (70+80kg no straps, had moeite bij de 80kg want begon te zweten als een mothafocka)

12x70kg
12x80kg 4 REPS PR
8x90kg PR

Calf Press (eigen BW niet meegerekend)

12x150kg PR
12x180kg PR
12x200kg PR
12x220kg PR
12x240kg PR

Leg Raise

1x12
1x12
1x12

Mening:
Heerlijke training, voelde me benen vrij goed en wederom aardig wat PR's, tevreden! *mis nog steeds het max squaten :sad:*

Voeding:

100gr Brinta + 750ML melk + 30gr cacao + +- 30gr honing + banaan
3 kaasbroodjes (zelfgemaakt)
AH mini-pizza + döner + energy drink
Avondeten
Avondeten
Niet bekend
Kwark

Het is vandaag junkdag, had vorige week me junkdag(en) gemist dus maar deze week weer ingelast, vandaag ga ik tevens met vrienden en vriendinnen naar de bioscoop, vandaar dat me maaltijd voor dan niet bekend zijn. :D
Uiteraard zal ik laat thuis komen, wat niet wegneemt dat ik NOG STEEDS me kwark ga eten! :)

Bodyfat zal ik binnenkort laten meten, mocht nogmaals gratis trainen bij Sportyclub. (hele aardige eigenaar die trouwens aardig wat kennis heeft over het bodybuilden, pluspunt; hij geeft voorkeur aan losse squats!! :D:D:D)
Zal me stats volgende zaterdag erop zetten. (gewicht, bodyfat, lengte en metingen van lichaamsdelen; had me spieren al zo'n beetje gemeten, zelf ben ik tevreden, maar nog niet helemaal aangezien ik niet weet hoeveel daarvan vet is :P)

je training ziet er goed uit hoor ;)
vind je stiffed legged wel netjes :D

je training ziet er goed uit hoor ;)
vind je stiffed legged wel netjes :D

Dankje, kreeg wel gezeik dat ik de gewichten iets te hard laat vallen. :P
Zo'n personal trainer zei dat de gewichten zometeen door de vloer zakken. Ik zat echt te kijken van ???, het is namelijk geen 300kg wat ik aan het tillen ben.. :rolleyes:

Dankje, kreeg wel gezeik dat ik de gewichten iets te hard laat vallen. :P
Zo'n personal trainer zei dat de gewichten zometeen door de vloer zakken. Ik zat echt te kijken van ???, het is namelijk geen 300kg wat ik aan het tillen ben.. :rolleyes:

nee, oke maar als ze een houten vloer zouden hebben, dan moet je wel oppassen :P
ik train zelf gewoon thuis in mijn garage, en die kan wel wat hebben :P

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 100gr Brinta + 750ML melk + 30gr cacaopoeder + ca. 30gr honing + banaan
Tussendoor: 4 broodjes (1 yorkham, 1 pindakaas, 1 paardenworst en 1 kipfilet)
Tussendoor: idem vorige tussendoor
Training!! :wl:
Avondeten: Rijst, witte bonen soep en vleusch! :D
Avondeten: idem vorige avondmaal
Tussendoor: idem vorige tussendoor
Slaaptijd: Kwarkerd! :D

Extra: Halfvolle chocomelk (0,5L-1L), ongezouten pinda's (100-250gr)

Nette voeding, ben benieuwd naar de training!

Lekker voeding.. Mooi Clean!

Nette voeding, ben benieuwd naar de training!

Thank you, ben ook wel benieuwd! :D
Hopelijk kan ik vandaag 2 sets van 8 Pullups geheel zelf doen, but we'll see. :D
Voel me erg goed en relaxed vandaag, dus ik denk dat wel wat PR's hier en der zullen vallen, alhoewel ik vermoed dat het er niet veel zullen zijn.

Lekker voeding.. Mooi Clean!

Dankje, ja het voeding MOET vandaag clean aangezien ik het gister en eergisteren verputst heb! (met name gisteren)

Was met een paar vrienden filmpjes aan het kijken, dus voordat ik het wist het ik eventjes 4 uur niks gegeten! :eek::eek::eek::eek:
Inmiddels was het 1 uur, dus tja, kon er helaas niks meer aan doen, dus dan maar weer aan de kwark begonnen. (laatste maaltijd was om 6 uur, een pizzaatje :P)

Dus deze week wordt het maar niet meer junken. :rolleyes:

goed getraind - sterke stiff leg deadlift

ach jo kan gebeuren ;) zie goede trainingen en goed eten ;)
ik heb je log gevonden :p

ach jo kan gebeuren ;) zie goede trainingen en goed eten ;)
ik heb je log gevonden :p

Thanks. :D
Het kan inderdaad gebeuren, vind het niet zo erg, maar wel jammer uiteraard! (ben qua gewicht ietsjes lichter, maar het gaat erom wat de spiegel vertelt, en daar is niks mis mee! :D)

dat je ietsjes lichter bent kan ook aan de glycogeenlevels liggen ;) zou ik me niet te druk om maken

Training:

Pullups (deed 1e set smalle greep, maar ik besefte dat ik mijn wijde greep moest verbetern, dus daarop verder gegaan)

1x8 (smalle greep)
1x8xBW-19kg PR (mijn wijde greep zuigt zoals jullie kunnen zien :P)
1x8xBW-19kg PR
1x8xBW-19kg PR

Barbell Rows

20x30kg 5 REPS PR
12x40kg
8x45kg PR
4x50kg PR

Hammer Curls

12x12kg (gewicht per dumbbell)
12x14kg
8x16kg PR

Bench Press

10x55kg 2 REPS PR
12x50kg 2 REPS PR
15x40kg 3 REPS PR
20x30kg

Skullcrushers

15x20kg 3 REPS PR
15x22,5kg 3 REPS PR
12x25kg PR

Side Lateral Raises

12x8kg (gewicht per dumbbell)
12x8kg
12x10kg PR

Mening:
Heerlijke training, wederom aardig wat PR's en een kleine pompje, kortom; ik ben uiterst tevreden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven