XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
komt wel goed man :p

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ja me deadlifts zijn vrij aardig tegenover me andere stats. (maar is dat niet altijd zo omdat rug de grootste spiergroep is?) :P

benen zijn nog steeds de grootste ;)

benen zijn nog steeds de grootste ;)

Dat is waar ook. Me squats zullen ook richting de 90kg liggen, helaas genoeg kan ik dat nog niet echt bewijzen. :(
Helaas genoeg zal ik hierdoor tijdverlies lijden bij de tijd dat ik in me nieuwe gym ben aangemeld. :sad:

Oh misschien leuk voor de mensen die geinterreseerd zijn in me ruzies in de gym, ik heb hier een nieuwe: (wederom de man die zeikt over de deadlifts)

Ik was dus weer lekker bezig vrijdag, heerlijk aan het deadliften, zie ik die gast aankomen, ik denk dat kan niet goed zijn.. :P
Ik zag dat hij wou dumbbell curlen, ik denk oke dan stap ik wel opzij.. Maar wat doet die gast die trapt mijn bench stang weg.. Zegt ie oprotten ermee..
Dus ik sta daar van: ???
Ik heb maar niks gezegd, heb hem z'n setje laten afronden en ben weer verder gegaan.. Uiteraard is de ruimte bij ons niet zo groot.. Maar met mij deadliftend is er misschien wel ruimte voor 10 man om te curlen.. Dus waarom zou er geen 2 man kunnen curlen?... Anyways, dat was dat dus.. Wederom geirriteerd maar alsnog wat PR's weten te halen, nou heb ik van andere gasten gehoord dat die gozer altijd 1 chago is, en dat hij kampioen was ofzo.. (alsnog doe niet alsof de tent van jou is, en een kampioen die aanraad om in de smith machine te deadliften..???)

Dus ik zeg tegen mijn vriend wat er gebeurt was, zegt ie ooh die gasten zijn homo's.. Ik had ze zien zoenen.. Whahahaha, kan het nog mooier worden? :D

Overigens de voeding van vandaag:

Ontbijt: 2 Wentelteefjes + koffie :D
Snack: 4 boterhammen (2 pindakaas, 1 kipfilet en 1 paardenworst)
Avondmaal: Rijst, bruine en witte bonen, kip en cherry tomaten(ik hou van cherry tomaten! :D:D:D)
Avondmaal: Nog niet zeker maar ik denk: Tonijn, bruine bonen, brood en cherry tomaten (rijst is helaas op)
Snack: idem vorige snack
Slaap: Kwarkerd + banaan

Extra: 0,5-1L chocomelk, 0,5L Pepsi (had vandaag zin in :D)

Laatst bewerkt:
Gast zou ik eens een stoot op zijn strot geven achterlijke eikel. Wat een instelling van die gast.

pff....ik zou niet eens nadenken!

Maar goed dat je jezelf hebt ingehouden keine topper...Doe gewoon je ding en die gozer komt zichzelf wel tegen joh.

Hehe, natuurlijk heb ik zin om hem een klap voor z'n kop te verkopen. Maar ik doe het maar niet want:

1) Ik wil daar wel nog trainen
2) Ik doe gewoon mijn ding of hij het leuk vind of niet
3) Gast is gay dus daar wil ik niks mee te maken hebben

:D

nette voeding.. vandaag rust dan?

goed hoor dat je rustig bent gebleven, ik zou denk echt agressief zijn geworden :p, maarja schiet je ook niks mee op ;)

bij je voeding vind ik je wel weinig drinken, als dat drinken wat onderin staat alles op 1 dag is :eek: kom ik aan met me 3.5l water ofzo

goed hoor dat je rustig bent gebleven, ik zou denk echt agressief zijn geworden :p, maarja schiet je ook niks mee op ;)

bij je voeding vind ik je wel weinig drinken, als dat drinken wat onderin staat alles op 1 dag is :eek: kom ik aan met me 3.5l water ofzo

Whahaha natuurlijk niet Remco! Dat is gewoon de extra drinken naast me water.. Water erbij zetten lijkt me niet zo boeiend, maar als je het dan zou willen weten is het meestal zo'n 2,5-3,5L.. :D

Netjes ingehouden Mino, en je blijft maar pr's behalen! Ga zo door en spoedig ben je een HUGE beast.

Netjes ingehouden Mino, en je blijft maar pr's behalen! Ga zo door en spoedig ben je een HUGE beast.

Let's hope so! ;)
Overigens ben ik van plan te cutten in begin April t/m eind Juni.. Maar we zien wel hoe me vetmeting morgen gaat! ;)
Is het trouwens van belang om niks te eten voor een huidplooimeting? ???

Denk dat het op nuchtere maag wel accurater is.

Dat dacht ik dus ook, ik weet niet of iemand dit kan bevestigen. Ben van plan morgen naar mijn toekomstige sportschool te gaan speciaal voor een huidplooimeting, om zo te bepalen wanneer cutten verstandig is, dan kan ik er als leuke extraatje 20 mins cardio aan toevoegen om te kijken of ik het nog kan. :P

Denk niet dat het veel uitmaakt, daar enkel je vet wordt gemeten en niet je maaginhoud.
Er staat trouwens een fout in je topictitel: it's moet natuurlijk its zijn.

Training van vandaag

Incline Bench Press (met bench stang)

15x40kg
12x45kg 2 REPS PR
10x50kg PR

Cable Cross (PR's, vanwege nieuwe hoogte, dus moeilijker aanspannen)

12x13,75kg PR (per hendel)
12x13,75kg PR
12x13,75kg PR

Military Press

12x22,5kg
12x25kg PR
8x25kg (was echt moe, voelde het goed in me schouders :P)

Close Grip Bench Press (met EZ-curl stang)

12x40kg
10x45kg
8x50kg PR

T-Bar Row (geen T-bar, de stang was HEEL DE TIJD bezet :()

Barbell Curls (geen Barbell Curls, omdat de barbells ook al bezet waren :mad:, ben gaan trainen met Bicep Curl machine)

12x39kg
12x46kg
12x53kg

Mening:

Training opzich was lekker, zonde van de T-bar en BB Curls! :(

Voeding van vandaag:

100gr Brinta + 30gr cacao + 750ML melk + ca. 30gr honing + banaan
3 boterhammen (2 kipfilet, 1 paardenrookvlees)
2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas)
3 boterhammen (2 pindakaas, 1 paardenrookvlees)
Avondeten: Rijst, aardappelen, vlees en tonijn
4 boterhammen (2 pindakaas, 1 kipfilet, 1 paardenrookvlees)

Helaas genoeg geen kwark, mijn pa heeft het niet gekocht. :( (zal proberen zoveel mogelijk pinda's te eten :P)

Extra: 0,75L chocomelk + 150gr pinda's

goede training, maar volgens mij kan je MP hoger!?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven