- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een Pr's. Goed bezig. Zo hoort het, elke training trachten je vorige te overtreffen.![]()

lekker hoor allemaal pr's
ga zo door, dit zijn trainingen die je zelden meemaakt dat je al je oefeningen verbeter, dus geniet er van
is altijd een heerlijk gevoel als je pr heb, laat staan allemaal maar pr's haalde![]()

netjes die bench en rows , probeer die zo gelijk mogelijk te houden , moet kunnen

WTF nog meer rood dan in mijn trainingen van een tijdje terug... heel netjes.

)
Ook in dit log worden sterke trainingen geleverd met een grote hoeveelheid pr's, goede dead al! Oppassen met de knie, beter wat laten rusten.

Yup, zal het rust geven, en kijken of het dinsdag wat beter gaat. 1 ding heb ik geleerd: NOOIT LOCKEN IN EEN LEGPRESS!
Hier heb ik helaas voor moeten boeten en kan het voelen, gelukkig dat ik het niet zo gek lang doe.![]()
Het is nooit verstandig om te locken en dit voor de ellebogen of de knieen. Je kan het vergelijken met een bokser die mag als hij een slag geeft ook zijn arm niet volledig strekken of zijn ellebogen gaan naar de kloten.

)