Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een Pr's. Goed bezig. Zo hoort het, elke training trachten je vorige te overtreffen. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
lekker hoor allemaal pr's :D
ga zo door, dit zijn trainingen die je zelden meemaakt dat je al je oefeningen verbeter, dus geniet er van :D
is altijd een heerlijk gevoel als je pr heb, laat staan allemaal maar pr's haalde :eek:

lekker hoor allemaal pr's :D
ga zo door, dit zijn trainingen die je zelden meemaakt dat je al je oefeningen verbeter, dus geniet er van :D
is altijd een heerlijk gevoel als je pr heb, laat staan allemaal maar pr's haalde :eek:

Ja, maar dit gaat zeer binnenkort stoppen, hehe, binnenkort kom ik waarschijnlijk op een gewicht te zitten waar ik mezelf overheen moet zien te liften wat eventjes duurt, maar dat zien we na de cut dan weer. :D

netjes die bench en rows , probeer die zo gelijk mogelijk te houden , moet kunnen

Ziet rood van de pr's! Gaat top man!

WTF nog meer rood dan in mijn trainingen van een tijdje terug... heel netjes.

WTF nog meer rood dan in mijn trainingen van een tijdje terug... heel netjes.

Dankje, ja sommige oefeningen zijn wel nieuw voor me, (doe deze schema pas 4 weken) dus dan is het logisch dat ik niet bij de eerste trainingen volop met gewichten ga als ik de techniek en uitvoering nog niet zo onder de knie heb. (wat nog steeds het geval is bij sommige oefeningen; met name de Skullcrushers) :D

Voeding van vandaag:

Onbijt: 100gr Brinta + 750ML melk + 30gr cacaopoeder + ca. 30gr honing + banaan
Snacks: 4 broodjes (1 kipfilet, 1 paardenworst en 2 pindakaas)
Training!! :wl:
Avondeten: (nog onbekend)
Avondeten: idem vorige avondmaal
Snacks: idem vorige snacks
Slaap: Kwarkerd

Extra: 0,5L-1L chocomelk

Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Deadlift (80 t/m 100kg no-strap)

12x80kg 2 REPS PR
8x90kg 2 REPS PR
5x100kg 2 REPS PR
1x110kg (had misschien nog 1 rep ingezeten, volgende keer beter :D)
1x120kg PR

Standing Ham Curls

12x31kg
12x38kg
12x40kg PR

Front Squat (me knie voelde erg slecht aan, dus na 1 1/2 set ermee gekapt)

8x30kg
4x40kg

Calf Raises

12x25kg (2 schijven van 25kg ieder)
12x25kg
12x25kg

Crunches

4x25

Mening:
Lekkere training, heerlijke Deadlifts wederom wat PR's, alleen jammer van me Front Squat, alleen denk ik dat me knie beter wat rust kan gebruiken. :D

Ook in dit log worden sterke trainingen geleverd met een grote hoeveelheid pr's, goede dead al! Oppassen met de knie, beter wat laten rusten.

Ook in dit log worden sterke trainingen geleverd met een grote hoeveelheid pr's, goede dead al! Oppassen met de knie, beter wat laten rusten.

Yup, zal het rust geven, en kijken of het dinsdag wat beter gaat. 1 ding heb ik geleerd: NOOIT LOCKEN IN EEN LEGPRESS!
Hier heb ik helaas voor moeten boeten en kan het voelen, gelukkig dat ik het niet zo gek lang doe. :D

Yup, zal het rust geven, en kijken of het dinsdag wat beter gaat. 1 ding heb ik geleerd: NOOIT LOCKEN IN EEN LEGPRESS!
Hier heb ik helaas voor moeten boeten en kan het voelen, gelukkig dat ik het niet zo gek lang doe. :D

Het is nooit verstandig om te locken en dit voor de ellebogen of de knieen. Je kan het vergelijken met een bokser die mag als hij een slag geeft ook zijn arm niet volledig strekken of zijn ellebogen gaan naar de kloten.

Het is nooit verstandig om te locken en dit voor de ellebogen of de knieen. Je kan het vergelijken met een bokser die mag als hij een slag geeft ook zijn arm niet volledig strekken of zijn ellebogen gaan naar de kloten.

Yep yep, zal hier voortaan me oppassen. :D
Maar goed, hopelijk is m'n knie all well for dinsdag, kan nou in ieder geval genieten van me weekend. (vakantie is voorbij! :sad:)

Apart dat bijna iedereen zo sterk is in de deads als ik verder naar je stats kijk. Begrijp niet waarom ik dan nauwelijks hoger kom.

Netjes man.

erg nette deads Mino! Trost zijn.. nu lekker weekend ;)

Je bent een zwakkeling Chick :p

:jk:

Weet het... misschien ben ik ook te lang om zwaar te liften (smoesje zoeken) ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven