- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Haha, I'd wish. Ik zit zowat te janken dat ik niet mag trainen. Me griep(je) is nog lichtelijk aanwezig en kan ik dus maar beter wat rust nemen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, I'd wish. Ik zit zowat te janken dat ik niet mag trainen. Me griep(je) is nog lichtelijk aanwezig en kan ik dus maar beter wat rust nemen.![]()

Ja is wel beter ja,
daarna gewoon weer lekker knallen.![]()

Ja zekers! Ik kan alleen maar hopen dat ik maandag beter ben en gewoon weer kan trainen!!
Ik zal wel even een 15-reps training ervan maken, na me ziek zijn beter even een doorbloedingstraining doen om de spieren weer warm te maken.![]()

Wat ben je toch een verstandige jongen.
Nee, echt waar.![]()

)
(luie koker
)

Anders word je maar lekker onder druk gezegd terwijl je nog ziek bent.![]()

Ik zal ervoor zorgen dat ik de volgende keer die 20x100kg pak. Ik doe het tevens zonder belt, straps en mixed grip.

Zou kunnen als ik me camera niet vergeet. Me iPod filmt helaas niet en me telefoon zuigt qua filmkwaliteit.![]()

)

Ich habe getrainiert.
Training van vandaag:
Incline Bench Press
12x50kg
12x60kg 2 REPS PR geloof ik
5x70kg PR geloof ik, maar focking zwak
12x50kg (killing)
Dumbbell Fly's (raakte bijna de grond)
12x12kg
12x14kg
12x16kg (was hier aan het doodgaan)
Dumbbell Rows
12x30kg PR
12x32kg PR
15x24kg 3 REPS PR(pompsetje soortvan)
Military Press
8x40kg
8x45kg
5x50kg (wou 8x doen, dus dit viel me tegen, eerste 5 reps gingen wel veel soepeler dan de vorige keer, maar dus een fail bij de 6e)
Barbell Curls
12x20kg (gewichten ex. barbell, barbellweight = 7kg/10kg)
12x25kg
9x30kg
Close Grip Bench Press
12x50kg
12x60kg best easy..
Dat was het, tijd was er niet, trainde in me tussenuren dus moest weer rap terug naar school, en nou ga ik lekker een broodje tonijn vreten en ik zie nog wat er valt te plunderen in me koelkast.![]()

Ich habe getrainiert.
Training van vandaag:
Incline Bench Press
12x50kg
12x60kg 2 REPS PR geloof ik
5x70kg PR geloof ik, maar focking zwak
12x50kg (killing)
Dumbbell Fly's (raakte bijna de grond)
12x12kg
12x14kg
12x16kg (was hier aan het doodgaan)
Dumbbell Rows
12x30kg PR
12x32kg PR
15x24kg 3 REPS PR(pompsetje soortvan)
Military Press
8x40kg
8x45kg
5x50kg (wou 8x doen, dus dit viel me tegen, eerste 5 reps gingen wel veel soepeler dan de vorige keer, maar dus een fail bij de 6e)
Barbell Curls
12x20kg (gewichten ex. barbell, barbellweight = 7kg/10kg)
12x25kg
9x30kg
Close Grip Bench Press
12x50kg
12x60kg best easy..
Dat was het, tijd was er niet, trainde in me tussenuren dus moest weer rap terug naar school, en nou ga ik lekker een broodje tonijn vreten en ik zie nog wat er valt te plunderen in me koelkast.![]()
.
die MP , je komt gewoon gelijk met mij... Moet je imo wel al bruto schouders hebben , wat DB press je btw?

Damn man , incline is netjes hoor! Incline is altijd stuk moeilijker dan plat en decline. Ik ging vandaag ook echt dood bij fly's , jezus mijn kop stond echt op ontploffen gewoon.
Endie MP , je komt gewoon gelijk met mij... Moet je imo wel al bruto schouders hebben , wat DB press je btw?
Gewoon netjes mino , je gaat goed vooruit![]()