- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel. Ik had gerekend dat de gym tot 11 open was, maar hij was tot half 11 open.
En ze zeiden je mag nog 1 setje doen. Ik doe me setje en denk **** jullie ik doe lekker nog 1 maar toen kwam zo'n gast en zei je moet nou echt stoppen want het is 5 over half. Dus ik zat daar een beetje van!
---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
![]()

Wat een pauperzooi zeg, erg triest. Die paar extra minuten maakt toch niets uit voor hun.

Erg jammer ja, maar goed volgende weer sterk beginnen. Overigens neem ik voortaan op dinsdag vrij, vind me benendag belangrijk en wil ook de volle aandacht ervoor geven, dus geen werk meer op dinsdag.
---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------
Zie dat nog lang niet gebeuren.![]()

Gotta love it. 
Zag je log ineens voorbij komenWork those titties baby
Jammer van die fail, wel een lekker pompertje!

Die bench gaat netjess!! , had ook een lekkere fail vandaag , komt er dan zo'n lekkere chick vragen of ze de klemmen mag gebruiken , terwijl ik net aan het failen was , wat een afgang.
En damn die side raises? Zieke shit man.. Daar kan ik niet aan tippen.

Ik moet g3rr3 toch wel gelijk geven, je had met betere opbouw miss die 95 gehaald, wat zeg ik, zeker gehaald! Toch nog nette training, nette raises!je opbouw van bench trok ook op geen zak om te maxenwel nette training bro
je opbouw van bench trok ook op geen zak om te maxenwel nette training bro

Ik moet g3rr3 toch wel gelijk geven, je had met betere opbouw miss die 95 gehaald, wat zeg ik, zeker gehaald! Toch nog nette training, nette raises!
Heerlijke training van gisteren Mino!
Wel erg veel reps hé makker, moet wel branden zijn!![]()

Mino.
waarom trouwens maar 2 setjes van Hammer Curls &Tricep Pushdown, sorry als ik niet echt zit te letten hahah.