XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een pauperzooi zeg, erg triest. Die paar extra minuten maakt toch niets uit voor hun.

Jawel. Ik had gerekend dat de gym tot 11 open was, maar hij was tot half 11 open. :fuu:
En ze zeiden je mag nog 1 setje doen. Ik doe me setje en denk **** jullie ik doe lekker nog 1 maar toen kwam zo'n gast en zei je moet nou echt stoppen want het is 5 over half. Dus ik zat daar een beetje van :fuu:!

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

:yarly:

:tomato:

We gaan voor de 2000 posts vandaag?:evilnana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Wat een pauperzooi zeg, erg triest. Die paar extra minuten maakt toch niets uit voor hun.

Erg jammer ja, maar goed volgende weer sterk beginnen. Overigens neem ik voortaan op dinsdag vrij, vind me benendag belangrijk en wil ook de volle aandacht ervoor geven, dus geen werk meer op dinsdag. :fuu:

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

:tomato:

We gaan voor de 2000 posts vandaag?:evilnana:

Zie dat nog lang niet gebeuren. :roflol:

Vind ik erg verstandig van je :D

Erg jammer ja, maar goed volgende weer sterk beginnen. Overigens neem ik voortaan op dinsdag vrij, vind me benendag belangrijk en wil ook de volle aandacht ervoor geven, dus geen werk meer op dinsdag. :fuu:

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Zie dat nog lang niet gebeuren. :roflol:

Met mij weet je het nooit he.:engel:

• #1.126
Vind ik erg verstandig van je :D

Vond het de juiste beslissing. Werken kan nog altijd in me leven. Dat is het k*tte van me werk ik MOET 16 uur per week maken en aangezien ik shifts van 4 draai moet ik van 17:00 tot 21:30 werken (is 4,5 dus dat snap ik ook niet maar goed).. En ik heb school tot 16:15 ofzo.. En leuk dat ik dan ook over moest werken.. :rolleyes:
Maar goed never again! :)
Donderdag hou ik wel me School-Train-Werk routine aan, maar bij UB is dat wel goed te doen.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Met mij weet je het nooit he.:engel:

:spam: Gotta love it. :D

• #1.127
Training van vandaag:

Bench Press

8x50kg
5x70kg
1x90kg
0x95kg fail (helaas)
18x60kg 6 REPS PR (pompset)

Dumbbell Fly's

12x14kg
12x16kg
12x18kg

T-Bar Row (machine)

12x25kg
10x50kg
8x55kg

Side Lateral Raises

12x12kg
12x14kg
12x14kg

Hammer Curls

12x16kg
12x18kg

Tricep Pushdown

12x30kg
12x35kg

Zag je log ineens voorbij komen:D Work those titties baby:D
Jammer van die fail, wel een lekker pompertje!

• #1.129
Die bench gaat netjess!! , had ook een lekkere fail vandaag , komt er dan zo'n lekkere chick vragen of ze de klemmen mag gebruiken , terwijl ik net aan het failen was , wat een afgang :(.

En damn die side raises? Zieke shit man.. Daar kan ik niet aan tippen.

• #1.131
Die bench gaat netjess!! , had ook een lekkere fail vandaag , komt er dan zo'n lekkere chick vragen of ze de klemmen mag gebruiken , terwijl ik net aan het failen was , wat een afgang :(.

En damn die side raises? Zieke shit man.. Daar kan ik niet aan tippen.

Ik doe ze ook van voor naar de zijkant dus dat is stukken makkelijker maar voor me schouders voelt dat beter. :)
Tja, me bench zuigt nog altijd. :(

je opbouw van bench trok ook op geen zak om te maxen :roflol: wel nette training bro

je opbouw van bench trok ook op geen zak om te maxen :roflol: wel nette training bro
Ik moet g3rr3 toch wel gelijk geven, je had met betere opbouw miss die 95 gehaald, wat zeg ik, zeker gehaald! Toch nog nette training, nette raises!

Heerlijke training van gisteren Mino!
Wel erg veel reps hé makker, moet wel branden zijn!:D

• #1.135

Nee weet geen perfecte opbouw en tja maxen doe ik gewoon voor de lol het is niet echt gericht om per se die PR te pakken. :p

Ik moet g3rr3 toch wel gelijk geven, je had met betere opbouw miss die 95 gehaald, wat zeg ik, zeker gehaald! Toch nog nette training, nette raises!

Ja joh als ik ga archen, meer techniek ga gebruiken blabla dan kan ik meer eruit halen maar zoals ik hierboven aangaf ik max voor de lol het is niet de bedoeling om per se een PR te pakken.

Heerlijke training van gisteren Mino!
Wel erg veel reps hé makker, moet wel branden zijn!:D

Jawel alleen krijg niet zo gauw een pomp, haha. :p
Deze training voelde ik niks anders dan verbranding tijdens het set zelf to be honest. :p

Mino. :D

waarom trouwens maar 2 setjes van Hammer Curls &Tricep Pushdown, sorry als ik niet echt zit te letten hahah.

• #1.137
Mino. :D

waarom trouwens maar 2 setjes van Hammer Curls &Tricep Pushdown, sorry als ik niet echt zit te letten hahah.

Nee goed opgelet, normaal doe ik 3 setjes maar ik dacht ach, het zijn kleine spiergroepen ik doe maar eens 2 setjes. :D

Vandaag werd er helaas niet getraind, ik voel me zwaar k*t en lijk een griep te hebben, ben blij als het de mexicaanse griep is to be honest want het voelt niet echt zeer boeiend tot nu toe. :D

brute side raises bro (Y)

• #1.139

Thanks. Ze zijn niet zo clean en ik doe ze van voor naar de zijkant, want als ik met beginpositie zijkant ga trainen zuigt het zo zwaar voor me gewrichten, kan wel tenminste lekker hoog (nog steeds pussyweight) in gewichten gaan. :D
Voel me beter na me wonderdrankje. Keel voelt weer top en de kwark glijd alweer wat makkelijker naar beneden. :thumbs:

Heb je nog getraint vandaag?:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven