MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
halfbloot? moet jij net zeggen :rolleyes:

Vanwaar die 15 reppers? Wel lekker hoor! 4 setjes ook, nice:thumbs:

ik hoop dat je nog niet geladen hebt... bij keto mag je de eerste eker pas na 14 dagen laden...

de eerste carbload bij keto mag je pas doen na 14 dagen omdat je lichaam dan pas gewoon is aan ketonen in oplaats van carbs. wist je dat niet? dan heb je je huiswerk niet goed gemaakt ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.509
de eerste carbload bij keto mag je pas doen na 14 dagen omdat je lichaam dan pas gewoon is aan ketonen in oplaats van carbs. wist je dat niet? dan heb je je huiswerk niet goed gemaakt ;)

Nee want dat stond niet bij Baloo's uitleg. :fuu:

:roflol: sukkel!!!! :roflol:

ik maak geen grap mino... lees die e-books maar eens ;)

Ik plaats hem wel even ''LOLZ''

??

Wil je ook on stage gaan dan qua BB'ing? Anders is de keuze snel gemaakt lijkt me...

Hoezo dan, waarom zou je PL gaan doen als je geen wedstrijden doet, je doet het sowieso voor jezelf Sanca of het nou BB is of PL :P! Het is maar wat je het leukste vindt toch. haha

strongman ga je niet doen als je geen wedstrijden wilt draaien...
dus het feit dat hij twijfelt tussen BB en STM hangt er vanaf of hij on stage wil gaan, zoniet kan hij beter overschakelen naar STM aangezien hij dit ook ziet zitten, en je doet strongman echt niet als je geen wedstrijden wilt doen...

t*ring nog steeds die discussie hier? Ga gewoon eens wat strongman onderdelen doen, kijken of je het leuk vindt.

+1 kom eens af :D dan weet je direct of je het fijn vind of niet :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.520
ik maak geen grap mino... lees die e-books maar eens ;)

Ik heb het niet meer, hij staat op me laptop die kapot is.. Oh wat een k*tzooi zeg.. Heb vanavond ook een verjaardagsfeest waar ik naartoe ga. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Ik plaats hem wel even ''LOLZ''

Wat? :p

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Wil je ook on stage gaan dan qua BB'ing? Anders is de keuze snel gemaakt lijkt me...

Mocht ik verder willen gaan met BB'en dan zou ik daar graag iets mee doen qua onstage ja. Gewoon de NK Naturel Junioren op me 21-22e ofzoiets.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Hoezo dan, waarom zou je PL gaan doen als je geen wedstrijden doet, je doet het sowieso voor jezelf Sanca of het nou BB is of PL :P! Het is maar wat je het leukste vindt toch. haha

Hij bedoelt als ik er toch niet serieus er verder meega qua onstage dan kan ik beter Strongmen doen omdat dat waarschijnlijk leuker is en ook (in my opinion) niet zo streng is als BBin met stricte uitvoering en stricte voeding etc.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

strongman ga je niet doen als je geen wedstrijden wilt draaien...
dus het feit dat hij twijfelt tussen BB en STM hangt er vanaf of hij on stage wil gaan, zoniet kan hij beter overschakelen naar STM aangezien hij dit ook ziet zitten, en je doet strongman echt niet als je geen wedstrijden wilt doen...

Strongman wedstrijden zie ik sowieso wel zitten hoor, ik vind het gruwelijk maar het punt is dat me kracht een probleem zal zijn en me conditie ook, maar daar kunnen we wat aan doen. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven