Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring nog steeds die discussie hier? Ga gewoon eens wat strongman onderdelen doen, kijken of je het leuk vindt.

+1 kom eens afdan weet je direct of je het fijn vind of niet
![]()

vind je het geil om in een string op een podium te staan tussen andere mannen met een string? om gejureerd te worden door MANNEN?
![]()

)Ain't that easy.
Bodybuilden en Strongman heeft allebei een bepaalde iets wat mij aanspreekt. Ik zie het allebei goed zitten.
ga dan naar sanca die woont praktisch in maastricht![]()

Hmm persoonlijk zou ik meer van strongman kunnen genieten en lijkt me dat ook leuker maar bodybuilden zit gewoon in mij en ik ben slap dus ben alsnog 100% bodybuilder. Dat met voeding allemaal met bodybuilden is zo irritant vaak.

Ach mis je nu kracht, oefening baart kunst!
Je hebt het niet vanzelf haha.

Nee, heb sowieso altijd het nadeel gehad dat ik nooit aan een sport deed in verband met kracht. Was ik nou op boksen, kickboksen of judo of iets dergelijks geweest had ik een betere start gehad, maarja je kan niet alles weten/hebben.![]()
)

vind je het geil om in een string op een podium te staan tussen andere mannen met een string? om gejureerd te worden door MANNEN?
![]()
Zo heel erg hoef je nou ook weer niet te klagen hoor over je kracht.
Ik ken mensen die trainen al jaren en die deadliften nooit en squatten niet hoger dan 80 kg.
Geef je sport ook is de tijd, je bent niet in een jaar zo sterk als die strongman die je op tv ziet.

Inderdaad ik zoog ook echt hard aan het begin ( incline db press met 5kg)

We kunnen alleen maar omhoog gaan in gewicht en niet lager he?![]()

!Lager kon ook niet
Inderdaad we kunnen alleen maar sterker worden, wat ook de bedoeling is naast massa pakken toch!