- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
![]()
Nee, haha.
En morgen ook lekker 4 uurtjes les, dus om kwart voor 12 vrij.![]()
ga is wat doen met je leven jongen.
wat voor school doe je?
amateur gynaecologie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Nee, haha.
En morgen ook lekker 4 uurtjes les, dus om kwart voor 12 vrij.![]()
ga is wat doen met je leven jongen.
wat voor school doe je?
amateur gynaecologie?

Uitstrijkjes met je tong zeker.ga is wat doen met je leven jongen.
wat voor school doe je?
amateur gynaecologie?

Het was de bedoeling dat schouders als eerste aan de beurt was.. Maar daar kwam ik pas achter toen me biceps en triceps klaar waren..![]()

Boven elf beslist zelfmwah, alleen als ze een bepaalde leeftijd hebben en er goed uitzien!

mwah, alleen als ze een bepaalde leeftijd hebben en er goed uitzien!

Boven elf beslist zelf
Anyway, sterke vent ben je, supped

De ambitie is er dus die gewichten komen prima in orde denk ik zo![]()

Ik hoop het.
Vandaag FB training(depletion training) op 15 reps:
Squat
Dumbbell Rows
Military Press
Barbell Curls
Close Grip Bench Press
Calf Raises
Crunches

Thanks, het zal vast doodgaan zijn op de Squats en Military Press voornamelijk, maar ain't nothing to it but to do it, he?![]()
en als ik een keertje skip dan denk ik k*t had ik het maar wel gedaan.
(daarnaast werk ik zo een beetje aan me conditie, en dat is wel hard nodig, hehe
)Als je klaar bent met zulke oefeningen, heb ik altijd wel een voldaan gevoelen als ik een keertje skip dan denk ik k*t had ik het maar wel gedaan.

Hehe, ik voetbal dus ook, zaalvoetbalcompetitie. Conditie van nietsEen allround Fullbody training waar ikzelf liever niet hoger in gewicht wil gaan doordat ik eerder deze dagen mijn lichaam heb getraind op een hoge intensiteit (6-12 reps).. Dus dan doe ik tijdens mijn depletion training gewoon een highrep (15 reps) training zodat ik dus niet in gewicht omhoog hoef te gaan maar wel veel volume maak. Zit verder geen echte logica in, maar volgens mij verbrand je ietsjes meer door high reps in je depletion training, kan het ook mis hebben hoor.(daarnaast werk ik zo een beetje aan me conditie, en dat is wel hard nodig, hehe
)
---------- Toegevoegd om 12.![]()
Ik til daarom gewoon mensen op en gooi ze neer, aangezien we toch nooit een scheids hebben
Gelukkig is iedereen zo'n beetje van mijn opleiding, ken ik ze persoonlijk, kunnen ze het hebben van me, hahaHehe, ik voetbal dus ook, zaalvoetbalcompetitie. Conditie van nietsIk til daarom gewoon mensen op en gooi ze neer, aangezien we toch nooit een scheids hebben
Gelukkig is iedereen zo'n beetje van mijn opleiding, ken ik ze persoonlijk, kunnen ze het hebben van me, haha
En jij
.. Haha.. 
Ja zeker. Technisch gezien gaat het ook allemaal goed, maar na 10 minuten is de snelheid eruit, en doe k het op fysieke krachtIS het niet de bedoeling met zaalvoetbal dat je zo min mogelijk fysieke contact maakt?
en puur op techniek speelt?
zo zaalvoetbal ik tenminste hoor xD
Conditie is DIKKE failure. Maja, als ik op conditie ga trainen, gaat dat ten koste van massa en kracht, dat zie ik niet zitten. En ik vermaak me zo ook wel in de zaal