MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een luizenleven heb jij met zo weinig school!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.468
Uitstrijkjes met je tong zeker. :D

Haha, ach waarom niet? :D

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Wtf?! :roflol:

Volgende keer beter bij de les blijven!

Ja baas. :angstig:

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Wat een luizenleven heb jij met zo weinig school!

Zo weinig.. Het valt mee hoor, toevallig een chille rooster.. Eerst 3x tot half 5 en 1x kwart voor 4.. Echt wtf.. :roflol:
Wel natuurlijk 3 tussenuren telkens, dus wel training tijdens school, maar verder was het k*t, dus eindelijk een flex rooster.. Maar nu nog vrijdag vrij en dan ben ik blij. :fuu:

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

mwah, alleen als ze een bepaalde leeftijd hebben en er goed uitzien!

Boven elf, beslist zelf! :)

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Boven elf beslist zelf ;)

Anyway, sterke vent ben je, supped

Zeer zekers. :)

Haha, we doen onze best.. Ben nog steeds veelste zwak man! DL minstens 200 , BP minstens 120, SQ minstens 175! :)
Hmm, mooie doelen voor volgend jaar september denk ik. :D

De ambitie is er dus die gewichten komen prima in orde denk ik zo;)

• #1.470
Wat versta je onder een depletion training?

Thanks, het zal vast doodgaan zijn op de Squats en Military Press voornamelijk, maar ain't nothing to it but to do it, he? :)

Als je klaar bent met zulke oefeningen, heb ik altijd wel een voldaan gevoel:) en als ik een keertje skip dan denk ik k*t had ik het maar wel gedaan.

• #1.475
Wat versta je onder een depletion training?

Een allround Fullbody training waar ikzelf liever niet hoger in gewicht wil gaan doordat ik eerder deze dagen mijn lichaam heb getraind op een hoge intensiteit (6-12 reps).. Dus dan doe ik tijdens mijn depletion training gewoon een highrep (15 reps) training zodat ik dus niet in gewicht omhoog hoef te gaan maar wel veel volume maak. Zit verder geen echte logica in, maar volgens mij verbrand je ietsjes meer door high reps in je depletion training, kan het ook mis hebben hoor. :) (daarnaast werk ik zo een beetje aan me conditie, en dat is wel hard nodig, hehe :D)

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Als je klaar bent met zulke oefeningen, heb ik altijd wel een voldaan gevoel:) en als ik een keertje skip dan denk ik k*t had ik het maar wel gedaan.

Same here, ik hou van Squat en Military Press.. Gewoonweg geweldige oefeningen, maar op high reps Squaten is soms gewoon doorbijten en zowat instorten door de pijn. :D

Een allround Fullbody training waar ikzelf liever niet hoger in gewicht wil gaan doordat ik eerder deze dagen mijn lichaam heb getraind op een hoge intensiteit (6-12 reps).. Dus dan doe ik tijdens mijn depletion training gewoon een highrep (15 reps) training zodat ik dus niet in gewicht omhoog hoef te gaan maar wel veel volume maak. Zit verder geen echte logica in, maar volgens mij verbrand je ietsjes meer door high reps in je depletion training, kan het ook mis hebben hoor. :) (daarnaast werk ik zo een beetje aan me conditie, en dat is wel hard nodig, hehe :D)

---------- Toegevoegd om 12. :D
Hehe, ik voetbal dus ook, zaalvoetbalcompetitie. Conditie van niets :D Ik til daarom gewoon mensen op en gooi ze neer, aangezien we toch nooit een scheids hebben ;) Gelukkig is iedereen zo'n beetje van mijn opleiding, ken ik ze persoonlijk, kunnen ze het hebben van me, haha

• #1.477
Hehe, ik voetbal dus ook, zaalvoetbalcompetitie. Conditie van niets :D Ik til daarom gewoon mensen op en gooi ze neer, aangezien we toch nooit een scheids hebben ;) Gelukkig is iedereen zo'n beetje van mijn opleiding, ken ik ze persoonlijk, kunnen ze het hebben van me, haha

Lol, stel voor dat je uitspeelt.. Opeens til je een gast op en hij denkt wtf? ??? En jij :D.. Haha.. :roflol:

IS het niet de bedoeling met zaalvoetbal dat je zo min mogelijk fysieke contact maakt?:P
en puur op techniek speelt?

zo zaalvoetbal ik tenminste hoor xD

IS het niet de bedoeling met zaalvoetbal dat je zo min mogelijk fysieke contact maakt?:P
en puur op techniek speelt?

zo zaalvoetbal ik tenminste hoor xD
Ja zeker. Technisch gezien gaat het ook allemaal goed, maar na 10 minuten is de snelheid eruit, en doe k het op fysieke kracht ;) Conditie is DIKKE failure. Maja, als ik op conditie ga trainen, gaat dat ten koste van massa en kracht, dat zie ik niet zitten. En ik vermaak me zo ook wel in de zaal ;)

Haha zie je ineens zo'n breed mannetje al die lui slammen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven