MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja zeker. Technisch gezien gaat het ook allemaal goed, maar na 10 minuten is de snelheid eruit, en doe k het op fysieke kracht ;) Conditie is DIKKE failure. Maja, als ik op conditie ga trainen, gaat dat ten koste van massa en kracht, dat zie ik niet zitten. En ik vermaak me zo ook wel in de zaal ;)

hahah okee.
gelukkig is mijn conditie gewoon goed, aangezien ik ook 3x per week veldvoetbaltraining heb. af en toe hardloop. (nu minder want het is bulktijd en klote weer)
Donderdagavond zaalvoetbal ik altijd :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
IS het niet de bedoeling met zaalvoetbal dat je zo min mogelijk fysieke contact maakt?:P
en puur op techniek speelt?

zo zaalvoetbal ik tenminste hoor xD

Dacht van wel. :p

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Ja zeker. Technisch gezien gaat het ook allemaal goed, maar na 10 minuten is de snelheid eruit, en doe k het op fysieke kracht ;) Conditie is DIKKE failure. Maja, als ik op conditie ga trainen, gaat dat ten koste van massa en kracht, dat zie ik niet zitten. En ik vermaak me zo ook wel in de zaal ;)

:roflol:

Waar heb je anders kracht voor? Voor zaalvoetbal natuurlijk! :fuu:

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Haha zie je ineens zo'n breed mannetje al die lui slammen.

Geweldig. :D

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

hahah okee.
gelukkig is mijn conditie gewoon goed, aangezien ik ook 3x per week veldvoetbaltraining heb. af en toe hardloop. (nu minder want het is bulktijd en klote weer)
Donderdagavond zaalvoetbal ik altijd :D

Jij voetbalt niet, jij keept, das wat anders.. :fuu:

• #1.483
BW op een zeer lege en knorrende maag gewogen, 98,8kg.. :eek:
Veel vochtverlies? :p

ja maar 27% is wel iets teveel van het goede :D

als BBer is 17% aan de hoge kant ja, als PLer is het dan weer te doen.

Vind 17 wel meevallen als je gewoon 1 keer flink bulkt.

• #1.489
Ook wel vet hoop ik voor je :P

Al denk ik persoonlijk dat jij straks gewoon enkel op kracht gaat trainen net als ik en je dan schijt aan je BF gaat hebben :P

We zien wel. :p
Misschien kies ik alsnog voor Strongmen. :p

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

ja maar 27% is wel iets teveel van het goede :D

:stfu:

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

+1 In veel gevallen 10% lager ook nog. Je zit niet voor niets in het bodybuilding forum

Ben ik met je eens, vandaar dat ik er iets aan ga doen. ;)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

als BBer is 17% aan de hoge kant ja, als PLer is het dan weer te doen.

Ja dat klopt, maar ook als PL'er is er geen reden om echt hoog te gaan in BF/BW tenzij je wilt meedoen met de heavyweights etc. :p

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Vind 17 wel meevallen als je gewoon 1 keer flink bulkt.

Ja als je begint met 8% en je komt tot 17% is dat gewoon normaal als je een stevige bulk heb gehad, maar dan moet er natuurlijk ook winst in massa zijn.

Mijn 1e bulk 4 jaar terug was ook een beetje uit de hand gelopen. Zat toen op de 30%, maar daar heb ik van geleerd. Heb je naast je gewicht ook weer je vetpercentage gemeten?

• #1.491
Mijn 1e bulk 4 jaar terug was ook een beetje uit de hand gelopen. Zat toen op de 30%, maar daar heb ik van geleerd. Heb je naast je gewicht ook weer je vetpercentage gemeten?
'Beetje uit de hand gelopen' :lol: Wanneer ben je gestopt dan, toen je zelfs vet begon te zweten :D?

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

als bber is 17% aan de hoge kant ja, als pler is het dan weer te doen.
+1

• #1.493
Zo vandaag een zware 15 repse training.. Het was net hel!! :p

Training van vandaag:

Squat

15x20kg (barbell :roflol:)
15x40kg
15x60kg
15x80kg (shakie, kotsneigingen :p)

Bench Press

15x40kg
15x50kg
15x60kg
15x50kg

Dumbbell Rows

15x20kg 3 REPS PR
15x24kg 3 REPS PR
15x28kg 3 REPS PR (of meer :p)

Military Press

15x20kg (barbell :D)
15x30kg
14x40kg 2 REPS PR (laatste rep fail, pak volgende keer wel :D)

Barbell Curls

15x20kg
15x30kg
15x30kg

Close Grip Bench Press

15x20kg (barbell)
15x30kg
15x40kg

Standing Calf Raises

15x88kg
15x97kg
15x106kg

KAPEUT. :)

Dat zijn aardig reps vriend, al die rep pr's ook mooi haha :D!

:thumb: hmmmm voor de rest heb ik geen vragen, keep it up.

• #1.495
so op 27% als strongman verlies je veel van je conditie imo

• #1.497
goed idee ;)
gewoon voor PL en STM kiezen man, je gaat er geen spijt van krijgen ;)

• #1.499
bodybuilden is gay :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven