- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gewerkt Minotaures en mooie PR heb je daar gezet.

hey swa, heb je ook gebank drukt of hoe hoe heet dat![]()
![]()

Goed getrained mino!
Hoe zit het ondertussen met je doelen qua bf%? Van plan om te cutten of lekker doordoen?

ik ben op dit moment een beetje wazig, ziek. maar was je nu al begonnen met de keto of nog niet?

go for it boy! cutten tot de strepen op je pecs staan !

het waren er toch 2 en concentration fail op de 3e, ni liegen e gijals ik 15 x 110 moet deadliften kan ik een week niet meer ademen denk ik, daarstraks 6 reps op 140 gedaan en was serieus buiten adem.

als ik 15 x 110 moet deadliften kan ik een week niet meer ademen denk ik, daarstraks 6 reps op 140 gedaan en was serieus buiten adem.

het waren er toch 2 en concentration fail op de 3e, ni liegen e gij![]()

6x140 en 15x110 is ook een wereld van een verschil Hervee.
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------
Talk about getting p0wned.
3x140 alsnog respect!

Haha mij boeit het ook geen **** of ik er uitzie als een zak patat, een perfect match zou je zeggen.![]()

ik denk dat je dan in de verkeerde sectie zit bro.....
ik denk dat je dan in de verkeerde sectie zit bro.....

ik weet het nog niet precies, na zaterdag zal ik het vast 100% weten! 
verdorie, ik verschiet me hier een bult.
ik zag iedereen zeggen 15x110 deadlift...
ik dacht wtf, no way
toch wel blijkbaar...prachtig gedaan kerel, je blijft me verbazen.
---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------
+1
zou je niet voor powerlifter gaan?

) voordat ik me eigen spullen gefixt heb. Maar ik heb de afgelopen tijd niet kunnen werken, dus voeding van deze maand zal bijna heel me salaris kosten.