XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed getraind man. Flink volume!

lekker volume, en nice deadlift kerel !

hey swa, heb je ook gebank drukt of hoe hoe heet dat??? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Lekker hoor mino, je gaat goed.:thumb:

nou 15x 110kg vind ik niet zwak hoor;)

• #1.568
Goed getrained mino!

Hoe zit het ondertussen met je doelen qua bf%? Van plan om te cutten of lekker doordoen?

ik ben op dit moment een beetje wazig, ziek. maar was je nu al begonnen met de keto of nog niet?

• #1.571
Goed getrained mino!

Hoe zit het ondertussen met je doelen qua bf%? Van plan om te cutten of lekker doordoen?

Ben al aan het cutten maar ik weet niet hoe het gaat qua BF.. Mijn taille blijf zo'n beetje gelijk maar ik verlies weight, nog voor de zekerheid poses gedaan ter controle maar geen verloren mass. Zou het gewoon vocht kunnen zijn in mijn benen? ???
Dunno, maar we gaan gewoon even verder, ik denk wel dat ik na volgend week omschakel naar carb cycling, keto doet niet echt veel boeiends bij mij en word het gehakt echt beu. :p

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

ik ben op dit moment een beetje wazig, ziek. maar was je nu al begonnen met de keto of nog niet?

Yup, vorige week afgesloten met 98,8kg op vrijdag. Refeed gewoon lekker gehouden alhoewel het volgens G3rr3 niet de bedoeling was, maar het was een /care moment. We zullen zien hoe ik er nu bij zal staan op zondagochtend. :)

go for it boy! cutten tot de strepen op je pecs staan !

als ik 15 x 110 moet deadliften kan ik een week niet meer ademen denk ik, daarstraks 6 reps op 140 gedaan en was serieus buiten adem.

• #1.576
als ik 15 x 110 moet deadliften kan ik een week niet meer ademen denk ik, daarstraks 6 reps op 140 gedaan en was serieus buiten adem.

6x140 en 15x110 is ook een wereld van een verschil Hervee. :p

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

het waren er toch 2 en concentration fail op de 3e, ni liegen e gij :D

:roflol:

Talk about getting p0wned. :roflol:
3x140 alsnog respect!

verdorie, ik verschiet me hier een bult.

ik zag iedereen zeggen 15x110 deadlift...
ik dacht wtf, no way:D

toch wel blijkbaar...prachtig gedaan kerel, je blijft me verbazen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

ik denk dat je dan in de verkeerde sectie zit bro.....

+1

zou je niet voor powerlifter gaan?

• #1.580
ik denk dat je dan in de verkeerde sectie zit bro.....

:orly:

Het gaat om het feit dat offseason voor mij geen probleem is, haha. :D
En om het jaar door offseason te zijn eigenlijk ook niet, dus je zou zeggen PL/STM, case closed. Maar ik blijf interesse houden in het BBen dus het is nog een open optie voor mij van wat ik precies wil gaan doen. Misschien is het verstandiger om PL'en te doen voor een tijd en dan terug te gaan naar het BBen zoals de meeste pro's dat ook doen, maar STM is in mijn opzicht leuker dan PL'en.. Dus :fuu: ik weet het nog niet precies, na zaterdag zal ik het vast 100% weten! :)

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

verdorie, ik verschiet me hier een bult.

ik zag iedereen zeggen 15x110 deadlift...
ik dacht wtf, no way:D

toch wel blijkbaar...prachtig gedaan kerel, je blijft me verbazen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

+1

zou je niet voor powerlifter gaan?

Thanks, haha, 15x110.. Lightweight.. :roflol:

PLen heeft NOOIT mij aangesproken, eerder het STM, en daar neig ik nu echt naar ook.
Zal dan wel eerst een tijdje met Sanca moeten meetrainen (of een andere member, als Sanca mij niet mag of wilt opeten :angstig:) voordat ik me eigen spullen gefixt heb. Maar ik heb de afgelopen tijd niet kunnen werken, dus voeding van deze maand zal bijna heel me salaris kosten. :fuu:
Dus, erm, ja spullen etc. kopen gaat nog wel even wat geld en tijd in beslag nemen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven