- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Squat gaat super maatje!
En je kan best wel alle2 zijn hoor. Je traint gewoon op kracht en doet er wat isolatie bij om een BB'ers lichaam te verkrijgen.
Velen hier trainen ook gewoon op kracht , ik STM doe je het gewoon nog harder daarvoor en minder voor de fysiek. Maar combineren is zeker mogelijk! Coleman was ook heel erg sterk.
---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------
Oja over dat lopen, koop goede schoenen en loop op schors. Ik snap best dat je nu niet veel zin hebt in lopen met je bf% , maar als ik ga lopen zie ik ook veel mensen met een hoog bf% die trekken zich er niets van aan. En volgens mij is het toch de beste manier om af te vallen. Ik ben zo 10kg kwijtgeraakt in nog geen 2 maand.
Als er nergens een schorsoptie is , dan is het wel beter om eerst nog te fietsen etc
Nu zeg je het verkeerd, want Coleman combineerde niks hij begon als PL'er en haalde daarvan z'n krachten.

Het gaat er niet om dat ik geen zin heb maar eerder dat als ik ren ik onwijs last krijg van me knieen. Achja, ik zal wel eerst wachten tot ik wat in BW gedropt ben.
---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
Onderdelentraining.

!

)