Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is klote om met zo'n hoog percentage dmv hardlopen o.i.d. aftevallen. Toen ik op 30% zat kreeg ik het er amper af, totdat ik ging touwtje springen. Misschien een tip dus.

als je met Sanca gaat trainen.. moet je wel je haar lang laten groeien hea ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Het is klote om met zo'n hoog percentage dmv hardlopen o.i.d. aftevallen. Toen ik op 30% zat kreeg ik het er amper af, totdat ik ging touwtje springen. Misschien een tip dus.

Mwa, hardlopen ga ik sowieso niet echt doen tot ik laag in gewicht ben, merk dat het erg veel pijn doet als ik ga Squaten. :p

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

als je met Sanca gaat trainen.. moet je wel je haar lang laten groeien hea ;)

En dat terwijl ik net mezelf bijna kaal heb geschoren. :fuu:

• #1.584
Me ecto, me training, everyday hardtraining is important, strongmen! (Pudzianowski-style alleen mijn versie :roflol:)

Training van vandaag:

Squat

15x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg (best lekkah :D)

Leg Press

12x50kg
12x100kg
7x150kg 2 REPS PR (wou voor de 8 gaan, maar failde bij rep 8 :fuu:)

Lying Leg Curls

15x40kg
15x50kg
12x60kg (was doodgaan :))

Standing Calf Raises (Leg extensions niet gedaan, eisde teveel tol op me knieen, dus besloten die maar niet meer te doen)

8x106kg
8x124kg PR volgens mij
8x142kg PR
8x160kg PR (almost racked, nog 18kg te gaan :p)

Hanging Leg Raises

12xBW
12xBW+5kg
10xBW+7kg PR (hing op het laatst maar half met 1 arm, dumbbell viel tot me kuiten dus met veel moeite die laatste 3 reps ofzo alsnog gepakt :roflol:)

goedbezig mister powerlifter, STM of BB..
nog niet zekerwetende!

• #1.586
Dinobabies rocken harder jwz.

DBZ is nog steeds number 2 en vind het nog steeds gruwelijk, maar wel erg langdradig soms.. :p

dat is true.. GT heb ik niet eens meer gevolgd, vond ik te gay.
en dat Goku die Spirit Bomb voor het eerst doet, staat ie 5 afleveringen lang energie te verzamelen..
alsof niemand het door heeft:rolleyes:

• #1.594
en dat Goku die Spirit Bomb voor het eerst doet, staat ie 5 afleveringen lang energie te verzamelen..

:roflol:

Waar iets in 2 minuten gaat ontploffen maken zij 3 hele series om.. Lachen toch.. :roflol: (Namek zou volgens mij binnen 5 minuten ontploffen maar dat duurde eerst even een aflevering of 12 ofzo :p)

Ja wat een noob ik kan dat in 5 minuten stink goku.

Nette squat:thumbs:... Op 1 spiergroep own je mij weldegelijk, en dat zijn kuiten:eek::P...

Squat gaat super maatje!

En je kan best wel alle2 zijn hoor. Je traint gewoon op kracht en doet er wat isolatie bij om een BB'ers lichaam te verkrijgen.

Velen hier trainen ook gewoon op kracht , ik STM doe je het gewoon nog harder daarvoor en minder voor de fysiek. Maar combineren is zeker mogelijk! Coleman was ook heel erg sterk.

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Oja over dat lopen, koop goede schoenen en loop op schors. Ik snap best dat je nu niet veel zin hebt in lopen met je bf% , maar als ik ga lopen zie ik ook veel mensen met een hoog bf% die trekken zich er niets van aan. En volgens mij is het toch de beste manier om af te vallen. Ik ben zo 10kg kwijtgeraakt in nog geen 2 maand.

Als er nergens een schorsoptie is , dan is het wel beter om eerst nog te fietsen etc

als wat zaterdag doorgaat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven