- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Nette MP's al Mino! Ook heel zware side raises, mooi zo!![]()
Thanks, hij suckt nog steeds hard vind ik.
---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Aardig getraind idd!
MP is wel netjes
Veel volume draai je in tegenstelling tot mij.
Volumetrainingen zijn ftw heb ik gemerkt.
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Gratz met PR op MP!! Netjuss
Zotte side raises , maar bedoel jij niet front raises? Dacjt dat ergens een keertje gelezen hebben?
Als het side raises zijn , damn nice!
Nee, ik breng ze naar me side maar begon vooraan. Minder stress op me schouders en voelt veel beter. Veel geknak en gekraak toen ik zijwaarts begon, en werd ook vrij snel geblesseerd kan dus ook zwaarder gaan zo en het voelt prettiger, een win/win dus.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------
Vind het matig, ik vind dat me MP veel beter kan en had zekers 10 reps verwacht op 40kg Neck Press alhoewel het inmiddels bijna een half jaar geleden was dat ik die had gedaan.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
Thanks Tymen.

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------
je ziet dat je zaterdag komt man!
of anders ben je een ****ing gaylord![]()
ben jij er weer! 
Haha, zaterdag zie ik de beesten van DBB in person!!

Oh god, kiezen tussen opgegeten worden door Sanca of vernederd worden door G3rr3.. Though choice..