Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

Vandaag alleen ruim een half uur cardio gedaan met de hond, omdat hij toch uitgelaten moest worden. Verder alleen achter de pc gezeten-->scriptie! Ik dacht nu in een rustigere periode te komen nu mn stage afgelopen is, maar die scriptie blijkt toch nog veel meer werk dan ik dacht.

En dan beginnen morgen ook nog eens rijlessen van 3 of 4u per dag....dus excuzes moi voor weer weinig trainingen! Dit is niet wat ik verwacht had aan het begin van de contest, ik dacht genoeg tijd te hebben om er vol voor te gaan en er uit te halen wat erin zit, niet dus...@BALEN!!!

Je hond ook blij dat hij eindelijk eens werd uitgelaten. :P

Rijlessen zijn ook belangrijk... en sowieso heb je al een mooi en droog fysiek dus laag zul je niet eindigen in de contest meis. Succes met je rijlessen, autorijden is echt nice. :)

Dr zullen wel betere tijden aanbreken, dit heeft iedereen, maar goed dat je je de dagen met cardio aanvult.

• Topic Starter Topic Starter
Rijlessen zijn ook belangrijk... en sowieso heb je al een mooi en droog fysiek dus laag zul je niet eindigen in de contest meis. Succes met je rijlessen, autorijden is echt nice. :)
Het maakt me niet zoveel uit waar ik eindig, het is gewoon voor mijn gevoel een beetje scheef, ik hoef er weinig aan te doen om zo droog te zijn, terwijl anderen echt alles op alles gooien, super vaak trainen etc..dan vind ik ook dat ik dat moet doen.

Dr zullen wel betere tijden aanbreken, dit heeft iedereen, maar goed dat je je de dagen met cardio aanvult.
Ik moet wel iets van beweging doen al is het maar een half uurtje, want anders word ik strontvervelend thuis omdat ik overloop van energie. En als ik zelf niet ga stuurt mn vriendin me wel naar buiten haha, die wordt ook gek van mij als ik als een stuiterbal door het huis ga!

Dat kan niet hoor:'stuiterbal':rolleyes:. hahaha, sterkte met je scriptie.:D

Druk druk druk met autorijlessen en scriptie! Wel ongeveer om de dag een dik half uurtje cardio gedaan. Ben bang dat ik massa aan het verliezen ben, maar ik denk dat dit meer tussen de oren zit, tenminste dat hoop ik!!

Voeding gaat goed, afgezien van gisteren toen ik een dagje bij mn zusje logeerde en een enorm schepijs(je) gegeten heb-->3 enorme bollen schepijs (smaken oma's appeltaart, yogurt-kersen, en choco prince cookies) met slagroom!! 't Scheelt wel dat mn vriendin nu ook aangestoken is met het bb virus, ze at al bijna met mij mee, maar ze heeft zich nu ook een doel gesteld en wil er vol voor gaan, dus als ik thuis ben kan ik alleen maar bb eten, we hebben ook niks anders in huis!!

Vanavond eindelijk weer eens trainen, en waarschijnlijk compleet doodgaan. Ik ga 'n keer bij een andere gym trainen (thaiboksen) waar de trainingen loeizwaar schijnen te zijn. Dus ik doe maar de recreanten training ipv wedstrijdtraining mee omdat je daar al helemaal niet levend uitkomt haha, en vooral niet als je de afgelopen weken meer op je kont hebt gezeten dan wat anders...

KEP DR ZIN IN!!!!!

Dat is het meest vervelende aan cutten.
Elke dag als je in de spiegel kijk denk je, ik krimp!
Terwijl andere juist de lijnen & aders zien.
It's a mindgame;)

Altijd leuk als je xtje in andere dojo traint.
Leer je vaak veel van.
(of juist niks als het mietjes zijn:p)

Dat is het meest vervelende aan cutten.
Elke dag als je in de spiegel kijk denk je, ik krimp!
Terwijl andere juist de lijnen & aders zien.
It's a mindgame;)

Altijd leuk als je xtje in andere dojo traint.
Leer je vaak veel van.
(of juist niks als het mietjes zijn:p)
Ik ben niet eens echt aan het cutten, ik train gewoon niet echt!! Waardoor ik natuurlijk wel iets minder eet!

Maar het zijn daar ckr geen mietjes, zijn veel A-klassers en er traint nu zelfs iemand van de UFC mee. En de trainer aldaar vliegt heen en weer tussen US en Nederland om daar ook trainen te geven, dus het niveau is hoog! Maar ik denk niet dat alle wedstrijdvechters ook bij de ietwat rustigere recreantentraining meedoen haha

Sinds gisteravond na de training (en eigenlijk alle afgelopen 3 a 4 avonden) kotsmisselijk geworden, heb niet meer dan een half kopje thee binnen kunnen houden gisteravond. Nu nog steeds super misselijk en duizelig, heb met pijn en moeite een heel klein beetje gegeten, maar iedere beweging is te veel en komt het eten weer omhoog. Ik heb echt geen idee waar het vandaan komt!!

hmm klinkt niet goed, beterschap ermee!!

oef! het leest alsof je lijf en geest even niet meer tegen `de stress` kunnen: trainen, cutten, rijlessen, scriptie.
ik hoop dat het gauw weer beter gaat en we weer positieve berichten lezen!
beterschap!

oef! het leest alsof je lijf en geest even niet meer tegen `de stress` kunnen: trainen, cutten, rijlessen, scriptie.
ik hoop dat het gauw weer beter gaat en we weer positieve berichten lezen!
beterschap!
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, ik ben eigenlijk niet zo'n stresser. Ik heb net ff op de weegschaal gestaan en woog nog maar 55,7, ben ik niet blij mee, omdat dit vast niet allemaal vet is!! Maar meer eten dan ik nu doe gaat echt niet, komt er toch weer uit...

klaag klaag klaag

he! getverderrie! ik leef echt met je mee! want beroerd voelen is écht K (ja, met hoofdletter).
plus je zal er zo slap als een vaatdoek van worden! ik hoop echt dat het met dit weekeinde alweer wat beter gaat!

kan je wel goed slapen?! dan slaap je in elk geval door al die ellende heen!

zo`n continue weeig (ik weet niet hoe ik dit schrijf...) gevoel, is waardeloos!

sterkte wijffie!!

Klinkt rot zeg, ook grieperig of dat niet.

Kan best een lichamelijke reactie op de drukte zijn. Gewicht zou ik me niet zo zorgen om maken, is meestal vooral vocht, spieren verbrand je niet zo snel.

Klinkt rot zeg, ook grieperig of dat niet.

Kan best een lichamelijke reactie op de drukte zijn. Gewicht zou ik me niet zo zorgen om maken, is meestal vooral vocht, spieren verbrand je niet zo snel.
Nee helemaal niet grieperig of andere lichamelijke klachten of pijntjes alleen megaaaamisselijk, wat erger wordt zodra ik opsta of beweeg!
Heb net wel drie boterhammen met pijn en moeite achterover kunnen drukken:D, nu doodstil blijven liggen zodat ze ook binnen blijven haha!!

Hoe is het met de misselijkheid?? En hoe bevalt autorijden? :)

Vandaag is de eerste dag dat ik me weer helemaal ok voel!! (Maar nu ligt mn vriendin ziek in bed haha)

Ik vind het autorijden super leuk!! Heb eigenlijk ook alles onder de knie, morgen en woensdag nog lessen en de puntjes op de i zetten en dan donderdag nog 1lesje met meteen daar achteraan het examen!! ZOOOOO SPANNEND!!! Ik wil het gewoon per se in 1x halen omdat ik weet dat ik in principe alles kan, maarja je moet het wel op dat moment laten zien!

Keertje sparren ? wie wint mag bovenop.

Fijn dat het weer beter met je gaat! Kilo's die er door ziekte af vliegen zitten er meestal ook snel weer aan. Hoe kijk je eigenlijk terug op je bulk periode, nu je terug aan het cutten bent? Heeft het je extra spiermassa gebracht?

Keertje sparren ? wie wint mag bovenop.
Dream on baby!!

Fijn dat het weer beter met je gaat! Kilo's die er door ziekte af vliegen zitten er meestal ook snel weer aan. Hoe kijk je eigenlijk terug op je bulk periode, nu je terug aan het cutten bent? Heeft het je extra spiermassa gebracht?
Ik ben er heel tevreden over, het heeft me zeker extra massa gebracht. Mijn schouders zijn ronder, onderarmen en bovenarmen zijn ruim 3cm gegroeid en mn rug is ook iets dikker! Benen zijn nagenoeg gelijk gebleven rond de 57cm, komt ook omdat ik ze niet erg hard getraind heb, omdat ik echt niet kan thaiboksen met spierpijn in mn benen (ivm low kicks ontvangen) en wel met spierpijn in de recht van mn lichaam. Maar aangezien ik ze nu een beetje uit de toon vind vallen met de rest van mn lichaam is dat wel een projectje voor de komende maanden. Als ik straks de drukke periode voorbij ben ga ik zeker weer een tijdje cleanbulken want ik wil echt nog iets meer massa, ook al vinden mn vader ("zo ist genoeg anders wordt het vies") en andere mensen in mn omgeving het nu echt genoeg. Oja mn onderrug is ook een groot aandachtspunt, aangezien ik pas sinds het begin van deze contest ben begonnen met zwaarder deadliften omdat ik nog geen lange stang had voorheen. So I'm not ready yet!!

Terug
Naar boven