XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

• Topic Starter Topic Starter
Grrrr...ik baal als een stekker...ik wil zooo graag trainen, want ik heb gisteren al niet kunnen trainen en vandaag ook niet aangezien we met kantoor een meeting hebben die tot 22.30 duurt. :S

En gisteren heb ik ook niet kunnen trainen, dus ik heb te veeeeeeeeeeeeeeeeeeel energie!

Oh ik kan mij heel goed voorstellen dat je flink baalt Ja! Daarna maar weer xtra hard er tegen aan. Of rondjes in je pand gaan lopen;)

Nou echt heftig cutten valt wel mee, dit is ff een dagje zonder koolhydraten haha. Ofja zonder is het ook niet echt 300ml brinta en een banaan heb ik wel gegeten. Verder ik eet veel te graag boterhammen met kipfilet en ei, en rijst etc. Dus morgen eet ik gewoon weer boterhammen enzo

Ik vind mn UB ook wel goed zo, maar je hebt mn benen waarschijnlijk niet goed gezien. Daar is zo goed als geen definitie te zien, en zijkant bovenbenen/billen is eigenlijk de enige plek waar echt vet is bijgekomen tijdens het cleanbulken, dus ik hoop ook dat het er alleen daar afgaat. En aangezien ik de komende tijd mn onderrug ook graag bij wil trekken zal ik toch echt genoeg moeten blijven eten!

Wel jammer dat je nooit bent afgestudeerd! Welke studie deed je?

Jouw benen zijn niet zooo droog als je boven lichaam, maar dat hebben volgens mij helaas alle vrouwen:(.maar je benen zijn echt ok! En ik denk omdat je ook met je thai boxen je benen veel gebruikt, ze altijd 'vol' zijn.

Ik deed trouwens fiscale economie:D..

Oh ik kan mij heel goed voorstellen dat je flink baalt Ja! Daarna maar weer xtra hard er tegen aan. Of rondjes in je pand gaan lopen;)
Gaat een beetje lastig op hakken en in pak haha!

Jouw benen zijn niet zooo droog als je boven lichaam, maar dat hebben volgens mij helaas alle vrouwen:(.maar je benen zijn echt ok! En ik denk omdat je ook met je thai boxen je benen veel gebruikt, ze altijd 'vol' zijn.

Ik deed trouwens fiscale economie:D..
Ja met thaiboksen gebruik je ook vaak je benen, en anderen gebruiken jou benen ook hhaha, om tegen aan te trappen. Bedoel je met 'vol' ook dat je meer vocht vast houdt? Want volgens mij hou ik best veel vocht vast in mn benen, als ik er met mn vinger op druk dan blijft de huid ff ingedeukt en blijft mn vinger er ff instaan..terwijl ik dit in mn UB helemaal niet heb. Kzou wel willen weten hoe ik hier vanaf kom...iemand tips?

Gaat een beetje lastig op hakken en in pak haha!

Ja met thaiboksen gebruik je ook vaak je benen, en anderen gebruiken jou benen ook hhaha, om tegen aan te trappen. Bedoel je met 'vol' ook dat je meer vocht vast houdt? Want volgens mij hou ik best veel vocht vast in mn benen, als ik er met mn vinger op druk dan blijft de huid ff ingedeukt en blijft mn vinger er ff instaan..terwijl ik dit in mn UB helemaal niet heb. Kzou wel willen weten hoe ik hier vanaf kom...iemand tips?

Vochtafdrijvende voeding nemen en veel blijven drinken (water). Ik neem nu dagelijks veel appelazijn en dat werkt ook geweldig, ben van een vochtkop naar jukbeenderen gegaan :D en ik heb ook een kuiltje in mijn kin! Whoo! :)

Low carb doet ook een hoop voor je vochthuishouding en natuurlijk weinig zout gebruiken.

Succes!

Vochtafdrijvende voeding nemen en veel blijven drinken (water). Ik neem nu dagelijks veel appelazijn en dat werkt ook geweldig, ben van een vochtkop naar jukbeenderen gegaan :D en ik heb ook een kuiltje in mijn kin! Whoo! :)

Low carb doet ook een hoop voor je vochthuishouding en natuurlijk weinig zout gebruiken.

Succes!
Ik drink de hele dag water! Low-carb is idd iets wat ik maar eens uit moet proberen. Laatst 1 low-carb dagje gehad, maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk :D. Hoeveel appelazijn neem je dan?

En je lichaam reageert toch eerder op veranderingen in zout gebruik niet zo zeer op hoeveel zout je gebruikt?

appelazijn klinkt wel vies:(maar als t werkt:) en op hakken hardlopen..Haha word idd beetje moeilijk..lol

Ik drink de hele dag water! Low-carb is idd iets wat ik maar eens uit moet proberen. Laatst 1 low-carb dagje gehad, maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk :D. Hoeveel appelazijn neem je dan?

En je lichaam reageert toch eerder op veranderingen in zout gebruik niet zo zeer op hoeveel zout je gebruikt?

Ik gooi een flinke scheut appelazijn door mijn shakes en soms ook een scheutje in een glas water, lekker frisse smaak! Het is niet te vergelijken met gewone azijn.

Met zout ben ik altijd voorzichtig omdat ik nogal de neiging heb om vocht vast te houden. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of een verandering in gebruik of de totale hoeveelheid zout het verschil maakt.

Nou dan gaan we het maar eens proberen, baat het niet schaadt het niet

Maak alsjeblieft een foto van je gezicht de 1e keer dat je het drinkt :engel:

He bah, appelazijn... Had het vorig jaar ook gekocht, ik wilde gewoon elke dag een eetlepel nemen maar de eerste keer brandde m'n keel al bijna weg, haha.. bah bah! Sindsdien nooit meer gedaan, maar misschien toch maar weer een flesje aanschaffen, hou ook nogal vocht vast...

He bah, appelazijn... Had het vorig jaar ook gekocht, ik wilde gewoon elke dag een eetlepel nemen maar de eerste keer brandde m'n keel al bijna weg, haha.. bah bah! Sindsdien nooit meer gedaan, maar misschien toch maar weer een flesje aanschaffen, hou ook nogal vocht vast...

Mijn vriendin verklaard mij ook voor gek dat ik 's ochtends een slok uit de fles neem :D. Je bent ook gelijk goed wakker!

Mijn vriendin verklaard mij ook voor gek dat ik 's ochtends een slok uit de fles neem :D. Je bent ook gelijk goed wakker!
Haha, ach ff een zuurgezicht trekken en je bent er al vanaf.

En ik zit megaaaa onrustig op kantoor, ik heb 3 dagen niet getraind en het enige wat ik wil is dat het al 18.30 is en ik lekker mag knallen op de training..thaiboksen vandaag dus met als ik thuis kom nog een paar chin ups, vind ik altijd leuk om te doen :D

Ik vond eigenlijk dat ik tot 's avonds moest leren, maar ik kon me weer niet bedwingen om snel ff snel met mn gewichten in de weer te gaan.

Wide grip chin up
2xBW (grrr lukt echt (nog) niet vaker)

Underhand chin up
5xBW
4,5xBW
4xBW
3XBW
3xBW
2xBW

DL
10 x 47kg
8 x 47kg
8 x 47kg
8 x 47kg (pfieww...t ging al iets beter dan de vorige keer, toen ik voor het eerst DL deed met lange stang en zwaardere gewichten ipv dumbels)

BOR
12 x 27kg
12 x 27kg
12 x 27kg
10 x 27kg

Dumbbell kickbacks
10 x 6kg
10 x 6kg
9 x 6kg
8 x 6kg

Close grip push ups (met de ellebogen langs het lichaam)
10
10
7
7 (de laatste rep was echt heeel lelijk)

De vorige keer enorme spierpijn gekregen van de DL, ben benieuwd of het nu net zo erg wordt.
Tot nu toe de hele dag nog low-carb gegeten, zometeen aan mn eerste echte koolhydraten voor deze dag. Boterhammen met eieren en daarnaast nog een stukje vis wat over was van vanmiddag en spercieboontjes..mmmmhhhh
Heb ook ontzettende honger nu!

Mooie training en mooie kickbacks:)

Deze keer geen spierpijn in de onderrug, wel in de triceps! En op sommige andere plekken op mn rug. Ook heb ik spierpijn in mn hamstrings en billen, kan dit komen omdat ik zwaarder deadliften nog niet gewend ben?

Vandaag van 7u tot iets na 12u bijna aan een stuk door gewandeld op het werk, met uitzondering van de pauze. Ik werk in een kas en moest de rijen controleren, dus dan maak je al gauw een paar meter. Niet echt cardio, maar toch lekker bezig geweest. De rest van de dag is gereserveerd voor studie.:treuren:

Tuurlijk kan het zijn dat je last hebt in je hamstrings en glutes van te deadliften. Met die oefening geef je niet alleen je rug, maar ook je kont en hams serieus er van langs. ;)

Tuurlijk kan het zijn dat je last hebt in je hamstrings en glutes van te deadliften. Met die oefening geef je niet alleen je rug, maar ook je kont en hams serieus er van langs. ;)

Indd.
Je voeten stand is belangrijk en hoe veel je je benen buigt enz

Er heeft nog nooit iemand naar mijn uitvoering gekeken, omdat ik altijd thuis train. Ik heb wel veel filmpjes etc gekeken van hoe het zou moeten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ook goed doe. Vorige keer had ik wel flinke spierpijn in mn erectors...dus ik heb ze iig wel aangesproken haha

Zorg er in ieder geval goed dat je je rug blokt.
Ik heb zelf als ik niet goed blok en bol ga staat,dat ik rugpijn krijg en die pijn verschild niet veel van de spierpijn.
P.S. Mooi sterk hoor de DL als je net ermee begint.
Ik heb daar een paar maanden over gedaan:-((

Terug
Naar boven