MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

• Topic Starter Topic Starter
Zorg er in ieder geval goed dat je je rug blokt.
Ik heb zelf als ik niet goed blok en bol ga staat,dat ik rugpijn krijg en die pijn verschild niet veel van de spierpijn.
P.S. Mooi sterk hoor de DL als je net ermee begint.
Ik heb daar een paar maanden over gedaan:-((
Ja daarom heb ik ook niet meer reps gedaan. De laatste rep was steeds de laatste dat ik hem voor mijn gevoel goed uit kon voeren. Als ik door was gegaan had ik qua kracht het gewicht wel van de grond gekregen, maar ik voelde idd dat mn rug bij een volgende rep waarschijnlijk bol zou gaan staan.

Hebben jullie trouwens nooit last van gladde handen door het zweten, ik krijg het zo warm dat het gewicht echt bijna uit mn handen glijdt. Ik had even handschoentjes aangetrokken maar dat maakt ook niks uit want die zitten niet tot over de vingers.

Bij mij verschillt het, maar ik heb er ook wel last van. Daarom neem ik in de gym een barbell met een kartelrand en hoeken erin, voor de grip:)

Ja daarom heb ik ook niet meer reps gedaan. De laatste rep was steeds de laatste dat ik hem voor mijn gevoel goed uit kon voeren. Als ik door was gegaan had ik qua kracht het gewicht wel van de grond gekregen, maar ik voelde idd dat mn rug bij een volgende rep waarschijnlijk bol zou gaan staan.

Hebben jullie trouwens nooit last van gladde handen door het zweten, ik krijg het zo warm dat het gewicht echt bijna uit mn handen glijdt. Ik had even handschoentjes aangetrokken maar dat maakt ook niks uit want die zitten niet tot over de vingers.

Straps/magnesium

IK vind het juist zonde dat je net die 2/3 herhalingen niet kan halen omdat je grip het opgeeft.

Dankje, soms heb ik me momenten;)

Ik gebruik altijd mixed grip, werkt meestal goed genoeg, soms wat magnesium erbij.

Laatst bewerkt:
Mixed grip, en toch ook mijn straps hoor:)

Mixed grip heb ik ook geprobeerd, maar dat vind ik niet erg prettig aanvoelen. Ik denk dat ik toch een paar straps ga bestellen binnenkort!

Ik gebruik handschoentjes en die werken voor mij wel prima:)

Ik ga je volgen, de meest shredded dame van dbb:D succes!

Hoe gaat het nu met thaiboksen? Nog wedstrijden voor de boeg?:)

Hoe gaat het nu met thaiboksen? Nog wedstrijden voor de boeg?:)
Nee, ik kan nu niet veel trainen, zoals je in mn logje wel zult zien. Normaal thaiboks ik 3x in de week en daarnaast nog Kt, maar dat lukt nu niet ivm Masterthesis, tentamens, rijbewijshalen, scriptiestage druk druk druk....

Ik hoop in september ofzo 100% fit een andere dame de ring uit te knallen!!
Oja ik ben ook geblesseerd, ik heb een megadeuk in mn rechterscheen geschopt een paar weken geleden, en afgelopen donderdag zo stom geweest om te sparren met de jongens en weer tegen een knie aangetrapt en nu is de deuk nog dieper, en zit er vocht in en doet het pijn:mad:

Zit niet echt mee dus, gelukkig sta je altijd al droog en win je de wedstrijd met 2 vingers in de neus haha:D

Blessure is klote zeg, sterkte er mee:) en die dame er uit knallen gaat je zeker lukken :D

het is nu ff kijken naar het eind doel en door blijven bikkelen, je komt er zeker!;)

Ah neee, balen van je scheen zeg!

Als die deuk er al 3 weken zit en het pijn blijft doen zonder verbetering is het misschien wel handig om er naar te laten kijken!

Als die deuk er al 3 weken zit en het pijn blijft doen zonder verbetering is het misschien wel handig om er naar te laten kijken!

+1, ik zou er ook niet mee blijven rondlopen..helemaal omdat het ook pijn doet! Hop morgen de ha bellen!

OK jullie hebben me overtuigd. Die vrouw zit me aankomen, altijd als ik kom heb ik iets van het thaiboksen waarvoor weer foto's gemaakt moeten worden of anderszins naar gekeken moet worden, middenvoetsbeentje, gescheurde pees in mn duim, gat in mn trommelvlies, etc etc

Terug
Naar boven