Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

Die vrouw zit me aankomen, altijd als ik kom heb ik iets van het thaiboksen waarvoor weer foto's gemaakt moeten worden of anderszins naar gekeken moet worden, middenvoetsbeentje, gescheurde pees in mn duim, gat in mn trommelvlies, etc etc

Haha.. :P Gat in je trommelvlies klinkt trouwens wel nasty, heb je daar iets aan overgehouden (verminderd gehoor oid)?

• Topic Starter Topic Starter
Haha.. :P Gat in je trommelvlies klinkt trouwens wel nasty, heb je daar iets aan overgehouden (verminderd gehoor oid)?
Nee, gelukkig niet. Het heeft wel best lang geduurd voordat het dicht was. Ik kon gewoon echt lucht door mn oor naar buiten blazen als ik mn neus dichtkneep:D.

Oja en morgen kan ik terecht bij de ha voor mn scheen!

Edit: Zojuist toen ik even beneden was en voorbij liep aan de chin-up stang tussen de deur een PR(tje) gevestigd met de wide grip-->3xBW olé! En nu weer hard aan de studie tot vanavond, dus weer geen tijd om te leren. (Eigen schuld als je niet naar de lessen gaat, dan moet je ineens heel veel leren)

Laatst bewerkt:
Sterkte met je scheen, hopen dat het niet erg is:o:)

Nou ben benieuwd wat de ha zal zeggen morgen.succes

De ha dacht dat het een diepe onderhuidse bloeding was met een deuk in de zwelling. Advies: niet met dat been trappen en ff geen hakken dragen om de spier niet nog meer te belasten om te zorgen dat het niet erger wordt en ik bijvoorbeeld shin splint ontwikkel.

Wel ff tussen het leren door gethaibokst, had ik echt ff nodig. Op het einde van de training nog even helemaal dood gegaan door 4x3minuten voluit te gaan op de pads.

Nu ben ik kots misselijk van de Noxipro..bah..ik moest al kokhalzen bij het opdrinken omdat ik niet meer tegen dat smaakje kan en wordt er nu ook steeds draaierig en misselijk van. Dus dat neem ik niet meer..

Oja, volgens mij slaat het lowcarb (of in ieder geval een stuk minder carbs) eten goed aan. De weegschaal geeft al minder aan. Het is volgens mij vooral vocht wat ik verloren heb, want ik zie iets meer definitie op mn kuiten en heb het gevoel dat mn bolle wangen minder zijn. Misschien omdat ik minder boterhammen eet=minder zout.

Nee, gelukkig niet. Het heeft wel best lang geduurd voordat het dicht was. Ik kon gewoon echt lucht door mn oor naar buiten blazen als ik mn neus dichtkneep:D.

Oja en morgen kan ik terecht bij de ha voor mn scheen!

Edit: Zojuist toen ik even beneden was en voorbij liep aan de chin-up stang tussen de deur een PR(tje) gevestigd met de wide grip-->3xBW olé! En nu weer hard aan de studie tot vanavond, dus weer geen tijd om te leren. (Eigen schuld als je niet naar de lessen gaat, dan moet je ineens heel veel leren)

hahaha, ik zit toevallig te lezen van dat gat. ik heb precies hetzelfde gehad anderhalf jaar terug door een highkick bij t sparren. neus dichtknijpen en lucht erdoorheen blazen:D

^Ook weer goed dichtgegroeid??

Mooie nieuwe avatar!!

Thanks

Idd een mooie avatar en mooi dat de low carb aanslaat :)

Dat gaat goed komen:D:D

Ik kan niet wachten tot donderdag; dan ga ik weer knallen met trainen, nu zit ik te knallen voor mn tentamens. En te balen dat ik niet genoeg tijd heb om fatsoenlijk te sporten. Maarja, tot donderdag is nog maar even. Omdat ik zoveel minder sport eet ik ook wat minder, maar dat wil niet zeggen dat ik minder honger heb....jezus wat heb ik een honger de hele dag:eek::eek:.

Low carb is nooit leuk;)

Scheenblessures zijn echt $%$, weet er alles van.
Ga ze alsjeblieft niet dood maken, want dat geeft later alleen maar ellende.

Eet ze :d:d

Ik kan niet wachten tot donderdag; dan ga ik weer knallen met trainen, nu zit ik te knallen voor mn tentamens. En te balen dat ik niet genoeg tijd heb om fatsoenlijk te sporten. Maarja, tot donderdag is nog maar even. Omdat ik zoveel minder sport eet ik ook wat minder, maar dat wil niet zeggen dat ik minder honger heb....jezus wat heb ik een honger de hele dag:eek::eek:.

Ik ken het probleem, het is inderdaad wel vervelend met die examens/tentamens. Ben je er donderdag van af? Nog even doorbijten he!

Ja, ik doe het me zelf ook aan hoor. Ik heb morgen nog een tentamen dat ik al wel gehaald heb, maar dat punt moet 1puntje omhoog zodat ik nog cum laude kan slagen. Anders had ik meer tijd en meer vrije tijd gehad als ik alleen voor het tentamen van donderdag moest leren. Na donderdag moet ik alleen nog mn scriptie afmaken en dan ben ik klaar, met deze master dan haha, in september begint de post-master alweer!

Amai zeg! Veel succes alleszins!

Mooie nieuwe avatar, vooral je schouder ziet er goed uit. Wil je hem niet in het groot plaatsen?

Nou succes met dat ene puntje nog erbij..maar met hoeveel jij aan het studeren bent gaat dat vast goedkomen..
En after that kan je weer knallen..
Had ik nou ook al gezegd dat je idd mooie avatar hebt;)

Cum laude zou cool zijn, succes morgen!
Ik had het ook nog niet gezegd, maar vind je nieuwe avatar ook erg mooi!

Thanks voor de succes wensen, ik ga iig mn best doen.
Die foto was eigenlijk per ongeluk zo gelukt, want in de spiegel lukt het me niet zo goed als op de foto om mn schouder uit te laten komen.

Terug
Naar boven