MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 --Naomi

Mooi filmpje!!!
Ik heb het ook een tijdje gedaan, maar moest toen stoppen ivm mijn rug.
Maar die gaat nu een stuk beter, maar ik denk niet dat ik ooit wedstrijden ga doen.... daar ben ik te slap voor :P en te bang, en er moet toch eerst nog wat vet% verdwijen :D

• Topic Starter Topic Starter
Net lekker gethaibokst, vanaf morgen aanmelden bij een gym, op een paar minuten fietsafstand bij mij vandaan en goedkoop! Ik hoop 2 a 3x in de week te kunnen trainen tussen het scriptie schrijven door. Vandaag te horen gekregen dat mn begeleider vanaf 8juli tot 11 augustus op vakantie is, dus dat is mooi k*t! Want nu weet ik niet of ik voor 1 september af kan studeren-->dan wordt mn onbepaalde tijd contract omgezet in een 1-jaar contract en ik mag dan niet zelf mn lease-auto uitkiezen tot ik ben afgestudeerd...grrrrrrrrrrrr

Oja en bedankt voor de leuke reacties op het filmpje!

Leuk zo'n filmpje! Ik heb in een ver verleden gekick boxed, maar vond de blauwe plekken op een gegeven moment niet meer leuk. Nu mis ik de agressie voor zulke dingen:D..

Zo trainen in een gym ipv thuis zal trouwens wel een luxe voor je zijn. Ik hoop dat je er van genieten!

Leuk zo'n filmpje! Ik heb in een ver verleden gekick boxed, maar vond de blauwe plekken op een gegeven moment niet meer leuk. Nu mis ik de agressie voor zulke dingen:D..

Zo trainen in een gym ipv thuis zal trouwens wel een luxe voor je zijn. Ik hoop dat je er van genieten!
Ik heb ook altijd blauwe plekken, vooral op mn schenen, verder eigenlijk nergens. Ik ben echt verslaafd geraakt aan thaiboksen:D. Heb je ook wedstrijden gedaan in je 'verre verleden?'.

Ik heb me bedacht en ga pas vanaf de volgende maand in een gym trainen, had ff helemaal vergeten dat ik vanaf 7 juli tot 21juli ook nog halve dagen in de auto zit voor mn snelcursus rijbewijs..dus dan blijft er sowieso al weinig tijd over om mn scriptie te schrijven.

Dus toch nog even aankloten met mn povere home-gym.

Dat is balen, Nou je moet wel heel veel geluk hebben als dat nog gaat lukken voor 1 september. Kan je geen vervanger zoeken?

En zonder rijbewijs heb je weer niets aan die leasebak he. :D

Niet teveel haasten hoor, werken kan je de rest van je leben nog.

Nee en zonder afstuderen voor 1 september mag ik zelfs geen auto uitkiezen omdat dan het onbepaalde tijd contract tijdelijk wordt omgezet in een jaar contract tot je je diploma hebt...grrrrrrrrrrrrrrrr

En wederom heerlijk ruim 1,5 uur gethaibokst...morgen denk ik een volledige krachttraining :P

Vandaag niet kunnen trainen aangezien er bijna geen spiergroep is waar ik geen spierpijn heb haha! Hebben gisteren veel onder hoeken door moeten duiken, en daar krijg ik altijd enorme spierpijn van in de rug. Met sparren ook redelijk voluit gegaan, dus ook spierpijn in mn biceps, schouders, onderarmen.

Vandaag whey-pannenkoeken gemaakt, best lekker.
9:00 3 pannenkoeken met een banaan en een paar aardbeien uit eigen tuin
12:00 nog 2 pannenkoeken met groot glas melk
15:00 eigengemaakte babi pangang gegeten, vooral het vlees weinig saus met een beetje mie. Als toetje 250ml kwark met slimpie ranja
18:00 3 boterhammen met kipfilet, 3 eieren met ketchup.
21:00 Blikje tonijn met ketchup
23:00 500gram kwark met slimpie ranja en een beetje water lekker in bed opdrinken uit de shakebeker...mmhhh

Klinkt goed die spierpijn.

Had dat ook met ontwijken enzo, niet te doen als je de dag ervoor je rug getraint hebt. Rare bewegingen ;)

Incasseringsvermogen moet ook getraind worden:D:D

Zo hoort het ook.
What doesn't kill you...;)

Binnekort nog wedstrijd dan?

Tis nu vakantieseizoen, we beginnen pas eind augustus/begin september weer volop 5x in de week te trainen, dus er staat nog niks op de planning!

Vandaag alleen ruim een half uur cardio gedaan met de hond, omdat hij toch uitgelaten moest worden. Verder alleen achter de pc gezeten-->scriptie! Ik dacht nu in een rustigere periode te komen nu mn stage afgelopen is, maar die scriptie blijkt toch nog veel meer werk dan ik dacht.

En dan beginnen morgen ook nog eens rijlessen van 3 of 4u per dag....dus excuzes moi voor weer weinig trainingen! Dit is niet wat ik verwacht had aan het begin van de contest, ik dacht genoeg tijd te hebben om er vol voor te gaan en er uit te halen wat erin zit, niet dus...@BALEN!!!

Hoezo zo lang lessen?
Wel tegen die man zeggen dat je moet pauzeren om te eten;)

School gaat wel voor natuurlijk

^10 daagse cursus-->21ste juli examen! Ja eten moet ik sowieso even tussendoor, anders val ik om!

In een auto omvallen?:D

Pauze heb je sowieso nodig. 4 uur rijden is echt pittig als je t niet gewend bent, zeker qua concentratie.

Wel leuk, straks opleiding en rijbewijs op zak, helemaal volwassen :p
Zal 21 juli voor je duimen7

Of ergens tegenaan knallen omdat ik scheel zie van de honger haha

Pauze heb je sowieso nodig. 4 uur rijden is echt pittig als je t niet gewend bent, zeker qua concentratie.

Wel leuk, straks opleiding en rijbewijs op zak, helemaal volwassen :p
Zal 21 juli voor je duimen7
Ik geloof best 4u best veel is, aangezien je natuurlijk een shitload aan info krijgt!!

(weet je vriend nu al iets meer van wat hij wil)

Terug
Naar boven