AndroidHealthClinic

Miss Beachproof 2011 - Xila's log

Bezoekers in dit topic

Thnx, we trainen nog steeds door, heb vandaag weer naar t werk en terug gefietst... alleen de tegen wind op de terugweg was wel heel zwaar...

Ben alleen al een paar dagen verkouden, maar we gaan gewoon door... Zondag foto's maken en insturen :) daarna gaan we gewoon verder.. want dit is voor mij een goed begin geweest en ga dus ook maar een log bijhouden na de contest.
 
Ben alleen al een paar dagen verkouden, maar we gaan gewoon door... Zondag foto's maken en insturen :) daarna gaan we gewoon verder.. want dit is voor mij een goed begin geweest en ga dus ook maar een log bijhouden na de contest.
Goedzo, gewoon lekker doorgaan! Leuk dat je verder gaat loggen!
 
Hey leuk dat je verder gaat loggen ook.
Kan idd net een goeie motivatie geven zon contest..
Succes nog tot zondag:)
 
Succes met foto's maken.
Leuk dat je verder gaat met loggen.:)
 
Zo! De foto's zijn gemaakt! Collega gemaakt en opgestuurd!
En nu ga ik toch nog verder met nieuwe doelen stellen voor de volgende periode.
Het mag nog iets meer beachproof... en zeker voor mijn volgende vakantie..
En we gaan beginnen aan een nieuw log.. of zou ik deze kunnen houden?
 
Volgensmij wordt dit subforum gesloten.

Wel leuk dat je gelijk verder gaat hoor!
 
Zo! De foto's zijn gemaakt! Collega gemaakt en opgestuurd!
En nu ga ik toch nog verder met nieuwe doelen stellen voor de volgende periode.
Het mag nog iets meer beachproof... en zeker voor mijn volgende vakantie..
En we gaan beginnen aan een nieuw log.. of zou ik deze kunnen houden?

je kan gewoon een nieuw log aanmaken in het vrouwen log gedeelte van dbb :) ik ga je dan zeker volgen! ben benieuwd naar de foto's :D

misschien een kleine preview? :D
 
Oke kleine preview en verklap ik ook dat ik mijn doelen niet gehaald heb :(
VP 26% wel 6.5% minder!

k21g02.jpg
 
dat ziet er al stukken beter uit dan toen je startte, klasse!!!!!

tja en dat je je doelen niet hebt gehaald. waar lag dat aan? gebrek aan motivatie, uitvoering, of waren ze gewoonweg te hoog gegrepen?

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 14:43 ----------

begin
m8mued.jpg


eind
k21g02.jpg

damn echt klasse hoor!
 
Laatst bewerkt:
Het doel van het gewicht ... tja dat is gewoon een verkeerde inschatting geweest.
Ik ben halverwege van eetpatroon verandert en beter gaan eten.
En zoals hier wel vaker gezegd wordt.. de spiegel zegt meer dan de weegschaal.

Het doel van VP zit ik 1% naast voor deze periode toch ben ik daar best trots op.
Het doel wat ik niet vermeld heb... VOLHOUDEN dat heb ik wel bereikt.. en juist de motivatie om met KT door te gaan.. die is aanwezig!

Nu gaan we zelf verder met de Beachproofcontest... want ik moet eind september beachproofer zijn dan nu ;-)

Maar ik denk dat ik me nu NOG meer op kracht ga richten.
Ben ook al een stuk sterker dan 8/9 weken terug.
 
Netjes hoor, netjes! :D Ben benieuwd naar de achterkant. Je pose is natuurlijk wel anders dan je begin foto... Neem je de achterkant wel zoals in het begin of niet?
 
Netjes Netjes Netjes!!!! Echt goed gedaan!!!
 
Netjes hoor, netjes! :D Ben benieuwd naar de achterkant. Je pose is natuurlijk wel anders dan je begin foto... Neem je de achterkant wel zoals in het begin of niet?

Nee ik heb had toen helemaal geen kaas gegeten van poseren, dat heb ik bij de bootcamp een beetje geleerd. Poses zijn dus idd afwijkend van begin en einde :(
 
Wauw, mooi! Goed gedaan!
 
holy moly ... dat is goed gewerkt meid ! :thumbs:
 
Andere pose doet er niet toe, het is overduidelijk dat je er flink wat vetjes van af hebt gekregen!
 
Dit is echt een supermooie progressie! Respect meid! :bow: :thumb:
 
Wtf, is 3kg vetvrije massa gainen in 9 weken voor een dame tijdens het cutten niet wat veel? Bizar goede genen in dat geval.... Ik moet daar een jaar hard voor trainen. :-)
 
Bedankt allemaal voor jullie steun... tips enzo :D
Ben zelf blij met het resultaat...
En op de vraag van Tjok... tja ik vind het ook vreemd, maar toch heb ik het voor elkaar gekregen... maar bij de meeting was ik net terug van vakantie... wat er snel aankomt.. kan er ook snel af.. nu de rest nog..

en dat is te lezen In mijn nieuw logje!

http://forum.dutchbodybuilding.com/...improved-strength-and-visible-results-282883/
 
Back
Naar boven