Fitness Seller

Miss Beachproof 2011 - Xila's log

Bezoekers in dit topic

Klinkt als een superleuke, zware maar leerzame dag!!
Les in poseren lijkt me ook erg leuk!
 
Female Fitness Bootcamp

Zo hier klein verslagje van mijn kant:

Nadat we allemaal waren gearriveerd en voorzien waren van onze goodie-bag.
Zijn we met 12 dames (incl Mascha en Willeke) op het strand aan de slag gegaan.
Hier hebben we een echte bootcamp gehad
Eerst even de spieren opwarmen door een stuk te joggen, daar hebben we voor het eerst kennis gemaakt met onze marker :D

Daarna hebben we in 2 groepen om de beurt oefeningen gedaan met daarin oa.

- Diverse lunges
- Verschillende Squats
- en nog veel meer oefeningen waar ik de naam niet meer van weet…
als groepje 1 klaar was met de oefeningen gingen dit groepje gezamenlijk naar de marker toe, dit dmv Walking lunges. En ging groepje 2 de oefeningen doen enz een paar rondes door.

Na deze rondes even tijd gemaakt om op adem te komen en was het tijd om even een shake te nemen.

Daarna weer met zijn alle diverse oefeningen uitvoeren…
Met z’n alle naar de marker dmv oa lunges, kikkersprongen, duckwalk, side squats of …zandhappend… en dan weer een sprintje of joggend terug naar het beginpunt.

Daarna rustig met z’n alle uit joggen en lekker op het terras een bakkie koffie doen.

Vanuit hier zijn we met z’n allen naar For fun sport gegaan in Hillegom.
Hier zijn we in dezelfde 2 groepen verder gegaan.
De ene groep ging met eerst met Mascha mee voor Borst/Rug/Biceps,triceps de andere groep ging met Willeke aan de slag voor de benen/billen en schouders (correct me if i’m wrong)

Hier hebben we iedere keer een cirquit van 5 oefeningen gedaan en dan de ronde 3a4 keer uitvoeren.

Na deze training even weer bijkomen en was er gelegenheid om vragen te stellen over voeding etc.
Na het bijkomen kregen we les in poseren :D Ook dit was zeer leerzaam.

En toen was het tijd voor de bootcamper van de dag… It wasn’t me ik was eerder de zandhapper van de dag haha mja ik ben ook nog maar pas bezig..

Maar 1 ding weet ik wel .. ik ga door... !!

Ik heb, ondanks de verzuurde spieren zo nu en dan, een geweldige dag gehad! Heerlijk om weer eens anders te trainen en wat meer van je te vergen dan je gewend bent. Het lastigste van de hele dag was, volgens mij, het poseren in bikini. Raar eigenlijk, want als het weer beter was geweest hadden we misschien allemaal zonder gêne in onze bikini op datzelfde strand gelegen, hahaha.
Volgende keer weer, hoor!!!
 
Klinkt zeker leuk:D
 
Klinkt gaaf zeg, leuk ook zo'n lesje poseren erbij.
Jij staat over een paar weken dus helemaal professioneel op je eindfoto :)
 
Leuk joh! Ik las ergens dat er ook foto's waren gemaakt, ben daar ook benieuwd naar. :)

Ja het was erg leuk... Foto's ben ik zelf ook zeer benieuwd naar :D

Klinkt als een superleuke, zware maar leerzame dag!!Les in poseren lijkt me ook erg leuk!

Het was iig leuk om eens te zien en waar men nou naar kijkt enzo, en zeker het verschil tussen bikini en figure...

Ik heb, ondanks de verzuurde spieren zo nu en dan, een geweldige dag gehad! Heerlijk om weer eens anders te trainen en wat meer van je te vergen dan je gewend bent. Het lastigste van de hele dag was, volgens mij, het poseren in bikini. Raar eigenlijk, want als het weer beter was geweest hadden we misschien allemaal zonder gêne in onze bikini op datzelfde strand gelegen, hahaha.
Volgende keer weer, hoor!!!

Haha idd, volgende keer zeker weer :D, vond het leuk om kennis met je te maken!! hihi en dan ikke ook in bikini....

Was gaaf om samen met je te trainen!
Moeten we vaker doen ;)

Ja ik vond het ook heel gaaf om met jou te trainen :D :D en je te ontmoeten :D , we gaan zeker nog eens samen trainen!!

Klinkt zeker leuk:D

Jup, jammer dat je er niet bij kon zijn, maar zeker een aanrader!!

Klinkt gaaf zeg, leuk ook zo'n lesje poseren erbij.
Jij staat over een paar weken dus helemaal professioneel op je eindfoto :)

Poseren is voor mij nog niet echt mijn ding.. waarschijnlijk omdat ik nog niet zo lang bezig ben... laat staan dan ik op hakken kan blijven staan.....
Maar goed ik heb bij de andere gespiekt hoe het moet.

Ondanks dat ik nog steeds wat spierpijn voel... heb ik vandaag toch getraind...

Hebben een paar spulletjes binnen zodat we veel meer thuis kunnen gaan trainen.... (waaronder een olympische stang van 20 kg)

Schouders:

Front Shoulder Press
8 x 20 :D
10 x 20 :D
10 x 20 :D

DB Front Raise
10 x 5
10 x 5
10 x 5

DB Lateral Raise
10 x 2.5
10 x 4
10 x 4

Shrugs
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 40 :D
(ik heb eerst even de stang onder controle gekregen, daarna wat gewicht er bij gedaan, voor het eerst los met stang ipv dumbbells of in de smith, maar ik moet zeggen dat ging lekker :D)
 
Sterke front shoulder press! Leuk dat je zo enthousiast bent.:)
 
Thnx, ja... al heb ik wel soms mijn dipjes hoor, maar nu kan ik mijn log na kijken en dan krijg ik weer power :D:D.

En net weer een extra Powerboost gekregen, examen wat ik vorige week gedaan heb heb ik gehaald!!! :eek:
 
Volgende keer zal ik er zijn:D
 
gefeliciteerd! Dat is weer een last minder;)
 
Gefeliciteerd!!!
 
Thnx All!!!

Heb net weer een heerlijke training uitgevoerd, het is wel allemaal zoeken naar welk gewicht etc maar komt helemaal goed.

Cable Row
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Cable Pulldown
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Close grip pulldown
10 x 30
10 x 35
10 x 35

BOR
10 x 20
10 x 25
10 x 27.5 :D

Deadlift
10 x 32.5
10 x 35
10 x 35

DB Curl
10 x 6
10 x 8.5
10 x 8.5

Hammer Curl
10 x 8.5
10 x 8.5
10 x 8.5

Best fijn thuis trainen :D:D
 
hé xila!

ik heb je gevonden. het internet op de campong werkt... :D

suc6 met je competition 2011 ( :lifter: maar ach, dat heb je niet nodig!).

c ya bij de volgende ff bootcamp :wave:

toch?!
 
you go girl!
 
Goed bezig:-)):-))
 
hé xila!

ik heb je gevonden. het internet op de campong werkt... :D

suc6 met je competition 2011 ( :lifter: maar ach, dat heb je niet nodig!).

c ya bij de volgende ff bootcamp :wave:

toch?!

Jeah welkom hier :D:D
euhmmm dat heb ik wel nodig ;-) maar er is al aardig wat af he... check de beginfoto maar eens en mijn doelen :D

euhm waarschijnlijk wel tot op een volgende bootcamp... las dat het mogelijk 13-8-2011 werd.. en dat wordt voor mij een beetje lastig...


Thnx :D:D Yes i go :D
Goed bezig:-)):-))

Thnx :D:D
 
Vandaag Borst gedaan...
Ook weer ff wennen hoe alles werkt en welke oefeningen maar tis gelukt :D

Incline Chest Press
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Bench Press
10 x 20
10 x 25
10 x 30
8 x 32.5

DB Fly
10 x 8.5
10 x 8.5
10 x 9.75

Dippen gewoon los in het rack
6 x BW
6 x BW
3 x BW

Cable Pushdown (rope)
10 x (zonder gewicht)
10 x 2.5
10 x 2.5

Cable pushdown alternate
10 x 2.5
10 x 12.5
10 x 12.5

Zo.... en dan morgen weer dag rust... deze week even geen benen (de spierpijn is bijna weg...) maar waarschijnlijk wel wat cardio zaterdag met lunges oid.....
 
gefeliciteerd!

Voor mij ook geen benen deze week maar misschien zaterdag als ik tijd heb.
 
Zo.... en dan morgen weer dag rust... deze week even geen benen (de spierpijn is bijna weg...) maar waarschijnlijk wel wat cardio zaterdag met lunges oid.....

hé ijzervreter! rust is net zo belangrijk (als niet belangrijker) dan arbeid. dus lekker relaxen en zaterdag lekker lunchen, eh lungen... ;)
 
Back
Naar boven