Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker na een beentraining is even "uitfietsen" goed, afvalstoffen afvoeren, minder spierpijn... werkt bij mij ook...

.
. Ik kreeg bij de leg press 90kg niet eens van zijn plaats :S. Ik heb alleen deadlift, legpress, seated row, v-bar pull down, pectoral flys en reverse fly gedaan. Je bent heel goed bezig.
Kijk uit dat je niet te streng bent voor jezelf. Je moet nog een langere tijd doorgaan:-)):-))
Ehh met een cm opmeten bedoel je of 4 punt meting met huid plooi meter?
---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------
als je met de cm doet kan je je bovenarm,taille.,billen,bovenbeen,borst meten.
op tepelhoogte zeg maardan heb je het breedste punt
![]()
. Ik ben benieuwd wat mijn afmetingen zijn 

Dankjewel. Ik ben benieuwd wat mijn afmetingen zijn
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Met 90kg is niks mee, maar de vorige keer lukte 100kg nog prima in de laatste set. En 92,5kg ging toen ook heel goed. Vandaag zat de energie er niet voor in. Volgende keer weer beter![]()
uhhhh ik zit net rond 50 kilo
hahaha.... knap hoor!!! goed bezig meis!!
uhhhh ik zit net rond 50 kilo
hahaha.... knap hoor!!! goed bezig meis!!
![]()

. Ook heel leuk, alleen het gooit mijn training een beetje in de war
. Gisteren heb ik alleen 300 full squats gedaan in 20min en dat deed zeer aan mijn beentjes en ik voel het nu nog
. Morgen hervat ik weer mijn training 
Weet je al welke auto het wordt?? en 300 full squats...pff moet er niet aan denken!!haha
Dus nu word het een sirocco. Alleen nu moeten we nog een keuze maken tussen een zwarte, witte of viper groen. En dat zijn dan occasions met weinig km op de teller. Maarja, een nieuwe auto hoeft niet perse, we hebben nu een prachtige witte gti met alles erop, maar die heeft net 104.000 op de teller staan en nu krijg je tenminste behoorlijk inruilwaarde ervoor. 
. Maar toch dan doorzetten