- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een link voor me waar je de bw trainingen van hebt? Het lijkt mij wel leuk namelijk als alternatief voor een cardio dag...of is het daar te zwaar voor?
Leuke manier van trainen heb je inderdaad, met die BW-trainingen.Lekker hoor!
En wat betreft je vermoeidheid... misschien toch iets minder doen? Je bent volgens mij elke dag behoorlijk intensief bezig... misschien toch één rustdagje per week houden?
Jeetje wat ben jij goed bezig, volgens mij zit het wel goed met je doorzettingsvermogen.
Maar slapen in de sauna, dan ben je echt moe![]()
. Het komt wel es vaker voor dat ik in slaap val in de sauna
. Teveel aan het relaxen en te weinig piekeren 
, maar het was heel gezellig
.

Leuke dingen allemaal. Veel plezier met rijden(dat zal wel je training worden
).

Ziet er weer indrukwekkend uit, mooi die hanging knee raise![]()

Dankje, ik heb mijn schema's omgegooid. De boel splitten en daarna een BW training van ongeveer 12min.
Ben benieuwd of de volgende keer de 12kg blijft hangen tussen mijn voeten![]()
. Nog nooit geprobeerdwww.bodyrock.tv
Het kan prima als een alternatief voor cardio. Je moet zelf gaan proberen om te ervaren of het te zwaar voor je is. Ik vind het heel leuk om te doen.
ga ik van de week eens uit proberen. Wilde het eigenlijk nu doen,aangezien ik onvoorzien buitens huis (lees anti schema en helemaal anti bb
) heb gegeten en een mega schuldgevoel heb
..
...Thanksga ik van de week eens uit proberen. Wilde het eigenlijk nu doen,aangezien ik onvoorzien buitens huis (lees anti schema en helemaal anti bb
) heb gegeten en een mega schuldgevoel heb
..
...maar ik doe gewoon normaal en duik zo mijn bed in...

Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.
Zozo jij bent deze week heel goed bezig. Dat is wel een schouderklopje waard![]()
Morgen nog de beentjes en dan is het weekend 
Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.
Wel een mooie training!
. Ik ben dol op zoute haring en het liefst nog met een mix van een gesnipperde uitje en gesnipperde zure bom hmmm. Het is mijn junkfood, maar wel een hele gezonde junkfood
Wauw ik werd vandaag door een kennisje ook op Bodyrock.tv gewezen (via Facebook)
Dit is idd wel erg gaaf zeg!! leuke style!!Lekker bezig
![]()