AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof tigercatty's log

Leuke manier van trainen heb je inderdaad, met die BW-trainingen. :) Lekker hoor!

En wat betreft je vermoeidheid... misschien toch iets minder doen? Je bent volgens mij elke dag behoorlijk intensief bezig... misschien toch één rustdagje per week houden?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je een link voor me waar je de bw trainingen van hebt? Het lijkt mij wel leuk namelijk als alternatief voor een cardio dag...of is het daar te zwaar voor?

www.bodyrock.tv

Het kan prima als een alternatief voor cardio. Je moet zelf gaan proberen om te ervaren of het te zwaar voor je is. Ik vind het heel leuk om te doen.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Leuke manier van trainen heb je inderdaad, met die BW-trainingen. :) Lekker hoor!

En wat betreft je vermoeidheid... misschien toch iets minder doen? Je bent volgens mij elke dag behoorlijk intensief bezig... misschien toch één rustdagje per week houden?

Ik heb alleen de rustdagen in het weekend. Ik train nu 5 dagen mijn hele lichaam achter elkaar. Sinds ik fiets na de KT heb ik nauwelijks last van spierpijn, denk ik dat het voor mij nu beter is om te gaan splitsen in 3 daagse KT.

Jeetje wat ben jij goed bezig, volgens mij zit het wel goed met je doorzettingsvermogen.
Maar slapen in de sauna, dan ben je echt moe:o

Jeetje wat ben jij goed bezig, volgens mij zit het wel goed met je doorzettingsvermogen.
Maar slapen in de sauna, dan ben je echt moe:o

Dankjewel:D. Het komt wel es vaker voor dat ik in slaap val in de sauna:o. Teveel aan het relaxen en te weinig piekeren ;)

Misschien vanavond nog even sporten, ben nogal gaar van het festival van gisteren. Net wat teveel bier gehad:(, maar het was heel gezellig :D.

Nog belangerijker, straks de nieuwe auto ophalen :D:D

Leuke dingen allemaal. Veel plezier met rijden:):):) (dat zal wel je training worden:)).

Leuke dingen allemaal. Veel plezier met rijden:):):) (dat zal wel je training worden:)).

Dankjewel :D

Training van vandaag

Bb bench press

12 x 25
8 x 30
5 x 35
5 x 35

Db fly

12 x 4
12 x 6
10 x 8
10 x 8

Db tricep extension

12 x 6
10 x 8
9 x 10
11 x 10

Db hanging knee raise

12 x 6
10 x 8
8 x 10
8 x 10

Torso rotator

12 x 25
12 x 25
12 x 25

BW

Deel 1 4 min 6 rondes 10s 30s

KB swing
KB sumo deadlift

17 - 17 - 17
12 - 14 - 13

Deel 2

50 x sumo squat leg lift
2min 14 sec

Deel 3

Santana plank
Plank reptile

12 - 12 - 8
11 - 11 - 11

Ziet er weer indrukwekkend uit, mooi die hanging knee raise:):)

Dankje, ik heb mijn schema's omgegooid. De boel splitten en daarna een BW training van ongeveer 12min.

Ben benieuwd of de volgende keer de 12kg blijft hangen tussen mijn voeten:D

Phhuaahh, dat is een heel mooi doel. Ik zal eens kijken of ik het kan uitvoeren:o. Nog nooit geprobeerd

zware raises gaat mij niet lukken.. Knap!

zware raises gaat mij niet lukken.. Knap!

Ik heb daar een heel handig trucje voor. Ik stapel 2 db op elkaar en dan klem ik mijn voeten om de bovenste. Van de grond af tillen lukt me niet met de voeten, zo sterk ben ik weer niet in mijn armen om me omhoog te tillen.

Training van vandaag

Iso lat front pull down

8 x 30
6 x 50
6 x 50
5 x 50

Bent over row

8 x 30
6 x 40
5 x 45
5 x 45

Wide grip bent over row

8 x 20
6 x 30
6 x 30
5 x 30

Bb curl
8 x 12
6 x 17
6 x 19,5
6 x 19,5

BW

4 min 6 rondes 10s en 30s

Backward lunge knee up left
Backward lunge knee up right
16 -12 -12
14 - 14 - 13

Snowboarder
Seated bicycle
15- 12 - 9
20- 16 - 18

Side v crunch left
Side v crunch right

11-7-8
10-10-8

www.bodyrock.tv

Het kan prima als een alternatief voor cardio. Je moet zelf gaan proberen om te ervaren of het te zwaar voor je is. Ik vind het heel leuk om te doen.

Thanks:D ga ik van de week eens uit proberen. Wilde het eigenlijk nu doen,aangezien ik onvoorzien buitens huis (lees anti schema en helemaal anti bb:o) heb gegeten en een mega schuldgevoel heb:eek:..
...maar ik doe gewoon normaal en duik zo mijn bed in:)...

Thanks:D ga ik van de week eens uit proberen. Wilde het eigenlijk nu doen,aangezien ik onvoorzien buitens huis (lees anti schema en helemaal anti bb:o) heb gegeten en een mega schuldgevoel heb:eek:..
...maar ik doe gewoon normaal en duik zo mijn bed in:)...

Ik ben benieuwd hoe je het zal vinden:)

Training van vandaag

Iso shoulder press
8 x 5 te licht, vroeger vond ik dat al zwaar :D
8 x 10 nog te licht
6 x 20 dit was al wat zwaarder
6 x 25
6 x 25

Reverse fly

8 x 12
6 x 26
4 x 28,5
6 x 26

Side raise
8 x 4
6 x 6
6 x 5
6 x 5
Wat een k*t oefening

Db hanging knee raise
8 x 8
6 x 12
6 x 14
5 x 14

Crunches

8 x 10
8 x 10
8 x 10

BW

Alle 3 delen, 6 rondes 10s en 30s

Deel 1
KB swing one arm left
KB swing one arm right

17-17-15
17-17-16

Deel 2

Crab toe touch
V-crunch

13-15-12
15-12-12

Deel 3

Reptile push up
1 2 3 sumo jump

9-7-8
7-8-8

Daarna lekker een modifast reep met de smaak rode vruchten, dat smaakt toch lekkerder dan die pinda repen. Gevolgd door een sauna bezoek en daarna verleidt door 2 hollandse nieuwe met uitjes:D:D

Zozo jij bent deze week heel goed bezig. Dat is wel een schouderklopje waard:):):D

Zozo jij bent deze week heel goed bezig. Dat is wel een schouderklopje waard:):):D

Dankjewel:o Morgen nog de beentjes en dan is het weekend :)

Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.
Wel een mooie training!

Dankje:D. Ik ben dol op zoute haring en het liefst nog met een mix van een gesnipperde uitje en gesnipperde zure bom hmmm. Het is mijn junkfood, maar wel een hele gezonde junkfood:D

Wauw ik werd vandaag door een kennisje ook op Bodyrock.tv gewezen (via Facebook)
Dit is idd wel erg gaaf zeg!! leuke style!! :D:D Lekker bezig :D

Vandaag even een rustdag, nouja eerder een sla's dag. Ik had het vannacht nogal druk op mijn werk en daarna kon ik niet meer goed slapen. Maandag de benen, borst, triceps en fietsen.

Terug
Naar boven