tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
haha dilemma dilemma met auto uitkiezen, ik zit ook een beetje met een luxeprobleem. Ik mag voor 1 september ook een lease-auto voor mn werk uitzoeken, en ik weet ook nog niet wat ik wil de misschien de ford fiesta sport, maar ik wil eerst ff de prijs van de alllerallerrr nieuwste opel astra gtc afwachten, wordt 7juni bekend wat hij gaat kosten!!!
Beentjes inmiddels weer een beetje bijgekomen??
Het is inderdaad een dilemma, we komen er wel weer uit
. Jij hebt het nog beter met het uitzoeken van een auto
. Dat is pas een luxe 
Mijn quads doen nog steeds zeer, vanavond maar de hamstrings en glutes wat extra trainen en daarna wat cardio in de hoop de spierpijn eruit te fietsen.
Wat was eigenlijk de gedachten erachter om 300 squats uit te voeren? Zoiets doe je toch niet voor de lol![]()
Ik had helemaal geen tijd om naar de sportschool toe te gaan, dus ik dacht ik kan wel een leuke uitdaging doen van bodyrock.tv. Ik zag 300squat staan en dacht dat moet wel lukken, alleen ik had het niet gedacht dat dat zo heftig zou zijn, maar halverwege stoppen doe je dan ook weer niet. Dus even doorbijten
. Maar ik kan nu wel goed de full squat doen en ik voel mijn quads eindelijk es goed 

..