Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Het was nogal rommelige ochtend en dat ging zo ook verder in de sportschool. Vandaag de borst, triceps, buik en de benen getraind. Het ging niet zo lekker, gedachte zat meer bij de verbouwing dan bij de training. Morgen weer een nieuwe dag
Ja das lastig dan hé..maar goed morgen gewoon weer knallen!
.Morgen is de dag weer zeker nieuw, wel fijn een dakkapel
![]()
.Ohh sauna is nice.. wij hebben ook een sauna bij ons ..ik ga er alleen nooit in, zie ik mijn hele klantenbestand..en daar zit ik nou net niet op te wachten daar...lol
Wel goed voor je lijf ook..
Ach de boog kan niet altijd gespannen staan toch,als ie morgen maar weer gespannen staat..lol

.

Mooie profielfoto Tigerrrr!
Lekkere rugtraining, alleen vraagje wrm maar 1 bicepoef??
Indd goede profielfoto !
En zoals Miss H vraagt , waarom 1 biceps oefening ?
. Het werd es tijd voor mijn eigen avantar, een leuke geheugensteuntje dat mijn buikje toch wat strakker moet en mijn armen nog iets voller
. En het ziet ook wat zomers eruit 
en had niet zoveel zin in de db curl meer. Ik ben de laatste tijd daar wat op uitgekeken. Volgende keer maar weer es beginnen met de cable curl.
. Ooit wil ik de 60kg gaan halen, want heb ik mijn eigen gewicht te pakken 
Ja maar je kan ook bv supersetje met de ez bar doen..8wijd pakken en 8x smal, dan branden die biceps lekker hoor..
Gewoon 8+8 achter elkaar..dan ff 45sec rust en next..is lekker hoor..
Of de hammercurl pak je de biceps ook weer net iets anders![]()
. De hammercurl heb ik ook al wat te vaak gedaan, die vind ik wel weer lekkerder dan de bicep curl.Mooie avatar!..
Wat miss H al zei; een beetje variatie in biceps oefeningen is wel ok. Het is ook niet mijn favoriete spiergroep. Meestal doe ik een barbell oefening, 1 dumbbell oefening en 1 met de kabel van het multistation.
. Ik ga volgende week met cable en bb doen. Weer wat anders dan de db

Het is op een machine, wel een hele lekkere oefening.
. Nu nog afwachten of ik vanavond wel kan sporten...zucht