XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof tigercatty's log

Genietse. Je hebt het verdiend:-)):-))

Het is weer maandag, we mogen weer:p

• Topic Starter Topic Starter
We krijgen vandaag onze dakkapel en die is nu bijna klaar:). Het was nogal rommelige ochtend en dat ging zo ook verder in de sportschool. Vandaag de borst, triceps, buik en de benen getraind. Het ging niet zo lekker, gedachte zat meer bij de verbouwing dan bij de training. Morgen weer een nieuwe dag:)

Ja das lastig dan hé..maar goed morgen gewoon weer knallen!

Morgen is de dag weer zeker nieuw:):), wel fijn een dakkapel:):)

Ja das lastig dan hé..maar goed morgen gewoon weer knallen!

Het is inderdaad lastig om gefocust te blijven, ik heb maar 5 oefeningen gedaan en daarna 2 x15min de sauna in en dat ging wel heel lekker :).

Morgen is de dag weer zeker nieuw:):), wel fijn een dakkapel:):)

Het is inderdaad fijn, woensdag plaatsen ze de kozijnen en dan kunnen we gaan aftimmeren en de zolder verbouwen tot een werk/slaapkamer:D.

Ohh sauna is nice.. wij hebben ook een sauna bij ons ..ik ga er alleen nooit in, zie ik mijn hele klantenbestand..en daar zit ik nou net niet op te wachten daar...lol
Wel goed voor je lijf ook..
Ach de boog kan niet altijd gespannen staan toch,als ie morgen maar weer gespannen staat..lol

Ohh sauna is nice.. wij hebben ook een sauna bij ons ..ik ga er alleen nooit in, zie ik mijn hele klantenbestand..en daar zit ik nou net niet op te wachten daar...lol
Wel goed voor je lijf ook..
Ach de boog kan niet altijd gespannen staan toch,als ie morgen maar weer gespannen staat..lol

Undercover in de sauna wordt wat lastig he :P

Sauna is heerlijk, vooral als je kunt kiezen tussen een gescheiden of gemengd. Ik duik de laatste tijd toch maar lekker tussen de kletsende dames, de laatste keer dat ik in de gemengde sauna zat voelde me zo niet op mijn gemak:(.

Vandaag rug en bicep aan de beurt en dat ging lekker :)

Iso lateral front pull down

8 x 30
8 x 47,5
7 x 47,5
7 x 47,5

Wide grip seated row

8 x 19
8 x 33
6 x 35,5
6 x 35,5

Wide grip lat pull down

8 x 19
8 x 33
6 x 35,5
6 x 35,5

BB curl

8 x 12
8 x 17
8 x 17
6 x 19,5

Daarna 20min cardio en daarna bijkomen in de sauna :D

Mooie profielfoto Tigerrrr!
Lekkere rugtraining, alleen vraagje wrm maar 1 bicepoef??

Indd goede profielfoto !
En zoals Miss H vraagt , waarom 1 biceps oefening ?

Jeetje, die pull down front is sterk. Goed gedaan:):)

Mooie profielfoto Tigerrrr!
Lekkere rugtraining, alleen vraagje wrm maar 1 bicepoef??

Indd goede profielfoto !
En zoals Miss H vraagt , waarom 1 biceps oefening ?

Dankjulliewel :D. Het werd es tijd voor mijn eigen avantar, een leuke geheugensteuntje dat mijn buikje toch wat strakker moet en mijn armen nog iets voller :D. En het ziet ook wat zomers eruit :D

Ik zat wat op een praatstoel vandaag :o en had niet zoveel zin in de db curl meer. Ik ben de laatste tijd daar wat op uitgekeken. Volgende keer maar weer es beginnen met de cable curl.

Jeetje, die pull down front is sterk. Goed gedaan:):)

Ik vind dat zo'n lekkere oefening om te doen :D. Ooit wil ik de 60kg gaan halen, want heb ik mijn eigen gewicht te pakken :D

Ja maar je kan ook bv supersetje met de ez bar doen..8wijd pakken en 8x smal, dan branden die biceps lekker hoor..
Gewoon 8+8 achter elkaar..dan ff 45sec rust en next..is lekker hoor..
Of de hammercurl pak je de biceps ook weer net iets anders:)

Mooie avatar!:)..
Wat miss H al zei; een beetje variatie in biceps oefeningen is wel ok. Het is ook niet mijn favoriete spiergroep. Meestal doe ik een barbell oefening, 1 dumbbell oefening en 1 met de kabel van het multistation.

Nette training! GL met de contest :-)

Ja maar je kan ook bv supersetje met de ez bar doen..8wijd pakken en 8x smal, dan branden die biceps lekker hoor..
Gewoon 8+8 achter elkaar..dan ff 45sec rust en next..is lekker hoor..
Of de hammercurl pak je de biceps ook weer net iets anders:)

8xwijd en 8xsmal met ez bar, die ga ik de volgende keer doen. Bedankt voor de tip:D. De hammercurl heb ik ook al wat te vaak gedaan, die vind ik wel weer lekkerder dan de bicep curl.

Mooie avatar!:)..
Wat miss H al zei; een beetje variatie in biceps oefeningen is wel ok. Het is ook niet mijn favoriete spiergroep. Meestal doe ik een barbell oefening, 1 dumbbell oefening en 1 met de kabel van het multistation.

Dankje :). Ik ga volgende week met cable en bb doen. Weer wat anders dan de db:)

Nette training! GL met de contest :-)

Dankje :)

Training vandaag

Iso shoulder press

8 x 15
8 x 25
6 x 25
7 x 25

Reverse fly

8 x 14,5
6 x 26
6 x 26
6 x 26 een lekkere oefening, maar ook zo lekker zwaar

DB Side raise

8 x 4
8 x 5
8 x 5
6 x 6

Db hanging knee raise
8 x 8
8 x 12
8 x 12
8 x 12

crunches
3 x 8 x 10

side crunches
3 x 8 x 20

Daarna 15min cardio

is die reverse fly gewicht per DB? :eek:

Vanochtend om 7uur gezellig bij de dokterswacht gezeten vanwege een enorme buikpijn. De arts denkt aan de blinde darm of galstenen of maag of een vernauwing in de dikke darm, lekker vaag allemaal. En nu wachten op de uitslagen van het bloedprikken en die kunnen ze niet vinden:(. Nu nog afwachten of ik vanavond wel kan sporten...zucht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven