Fitness Seller

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter
@metal chris..dank je wel;)

Misschien moet je carbcycling gewoon gaan proberen. Ik denk wel dat nu je tegen de 20 % bf aanzit je lichaam zich niet zo snel gewonnen geeft en vet gaat verbranden. Die 20 % is een soort magische grens, niet voor niets wordt dat de gezonde ondergrens voor vrouwen genoemd..ik denk dat je echt tevreden moet zijn als je 1-2 kg vet per maand verbrand.
Toen ik van de winterbulkte, kwam ik denk ik ook bij de 20%..en vooral buik en heupvet, wat nu nog steeds niet helemaal weg is.

Kan mijn schema van vorig jaar niet zo snel vinden, dus even ongeveer uit mijn hoofd... lage dagen zat ik ongeveer op 100 gr kh (20 gram ontbijt - 35 (of 30?)gr rijst (ongekookt) middag, en avond, rest van de maaltijd niet/nauwelijks. en hoge dagen op elke maaltijd met kh 10 gram extra kh... helemaal carb-loos heb ik nooit gedaan... hersenen gebruiken alleen kh als energiebron, dus wel handig om beetje concentratie te hebben :p

@aradev Ja miss is het ook wel die magische grens Ja maar wel ook magisch irritant:( ik heb ook besloten om voorlopig niet meer te wegen en meten..thnx voor de tips

@sue wat een schatje ben je ook hé! Super bedankt. Ik ga het nu echt s onder de loep nemen.want zo gaat t ook niet echt super alleen carbloos ga ik ook niet hoor..dat trek ik echt niet.. Vanmiddag trainen op een grapefruit en daarna 1 wheyshake en dan avondeten maken..ik zal t eens optellen vanaaf allemaal..wat een werk;)

Ik denk dat mijn lichaam zich heel snel aanpast aan de hoeveelheid eten die die binnen krijgt..
Ik word er super frusty van in elk geval..:mad:

is voor mij helaas heel herkenbaar:) Ik heb ook het idee dat de eerste keer cutten veel sneller ging en dat het elke keer moeilijker en trager gaat. Je leert je lichaam eigenlijk efficienter werken en zich sneller aanpassen aan een verlaagde calorie-inname.

Maar laat de moed niet zakken, als je volhoudt moet het resultaat wel volgen, ook al duurt het langer.

had dit weekend trouwens ook een "vochtprobleem" dus mss. had de warmte er weldegelijk iets mee te maken.

Maar de hoofdvraag, Is je gewicht gedaald, omdat het weer is omgeslagen:):).
Ik heb dat ik niet zo snel afval, ik merk het altijd aan mijn spierkracht, soms is dat echt OOOOOOOOOO. Dan vind ik juist vervelend:o.
Sterkte met het maken van je nieuwe schema:)

is voor mij helaas heel herkenbaar:) Ik heb ook het idee dat de eerste keer cutten veel sneller ging en dat het elke keer moeilijker en trager gaat. Je leert je lichaam eigenlijk efficienter werken en zich sneller aanpassen aan een verlaagde calorie-inname.

Maar laat de moed niet zakken, als je volhoudt moet het resultaat wel volgen, ook al duurt het langer.

had dit weekend trouwens ook een "vochtprobleem" dus mss. had de warmte er weldegelijk iets mee te maken.
Ja miss ook wel..ach een lichaam (en geest) is gewoon een raar iets haha
Nu is mijn kop weer om en let's go for it..even een klein dipje..

Maar de hoofdvraag, Is je gewicht gedaald, omdat het weer is omgeslagen:):).
Ik heb dat ik niet zo snel afval, ik merk het altijd aan mijn spierkracht, soms is dat echt OOOOOOOOOO. Dan vind ik juist vervelend:o.
Sterkte met het maken van je nieuwe schema:)

Erhm ik heb eigenlijk geen id, ik ben niet meer op de weegschaal gaan staan, dat pleurisding hahaha
Maar vanmiddag tijdens het trainen zag ik wel mij abs weer een beetje dus ach:o
Speaking of wich..:

Borst-triceps

Bench press
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
6x60kg
4x62,5kg YYYYYEEEEAAAAAHHHHH nog niet eerder voor elkaar! Stond wel een spotter bij just in case maar i did it on my one:cool:
T was wel de 6de set maar wilde gewoon s kijken of t nu wel ging lukken.
Ik heb de hele training met een smile gelopen.
Eindelijk, over de barierre van de 60kg heen!
Nu hopen dat t volgende keer ook weer lukt:p

Schuine bench press:
8x36kg
8x36kg
8x40kg
8x44kg
8x44kg..vol..

incline db press
8x14kg
8x16kg
8x19kg
8x19kg
5x22kg moest echt uit mijn tenen komen..merkte het wel even pieken met banken:o

Db flyes (gestrekte armen)
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg
8x10kg

Dippen
8xbw
8xbw
7xbw
7xbw+2,5kg
7xbw+5kg

triceps pushdown stangetje
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
7x45kg kwam ook uit die fijne tenen vandaan..

French press:
8x17kg
8x17kg
8x19,5kg
8x19,5kg
en toen was ik vol..lukte niks meer..

Echt een heerlijke training, **** wat is het toch een kicken sport:cool::p

Vandaag dus een kh-arm dagje..
Ik zal t s posten, tips are welcome:D

O:40gr brinta met magere melk

T:200ml magere kwark en 1 appel

L:1 blikje tonijn(water) 2tomaten,1komkommer en 1 ui met wat rucola en wat balsamico azijn.

T: 1 rode grapefruit (voor trainen)
trainen.

A: 175gr gekookte kip en 1 stronk broccoli
Met een sausje van kwark,magere yoghurt en knoflook, peterselie, wat peper en zout.

Straks mijn late tussendoortje nog wat kwark of eeen caseineshake

Morgen wederom een lage kh-dag en daarna 1 dagje weer wat hoger..ik ga s kijken hoe dat gaat werken..

Sterke bench!! lekkaahh!:D:D

Woehh, lekkere bench joh!

:lifter: Wauw wat een top gewichten :D, Netjes gedaan!!

Behoorlijk volumes op borst hier!:D Wel lekker!:thumbs:

Applaus!! Wat een vette training!!

Impressive. :D

Vet dat t benchen zo goed ging!
Btw knap dat je zo weinig kan eten, ik zou allang omgevallen zijn zonder carbs haha:D

jeetje, jij bent ook al zo goed bezig!!!:cheer::rocknana::evilnana::lifter:

Over die magische grens van 60 kilo ben je in ieder geval al gegaan:D.Gaaf!!!!
Niet te weinig koolhydraten eten want deze kracht is nou net weer zo leuk;)

Damn, nice bench :D

Knaltraining!

nice dips H

Terug
Naar boven