Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb ook besloten om voorlopig niet meer te wegen en meten..thnx voor de tips
Ik denk dat mijn lichaam zich heel snel aanpast aan de hoeveelheid eten die die binnen krijgt..
Ik word er super frusty van in elk geval..![]()
Ik heb ook het idee dat de eerste keer cutten veel sneller ging en dat het elke keer moeilijker en trager gaat. Je leert je lichaam eigenlijk efficienter werken en zich sneller aanpassen aan een verlaagde calorie-inname.Ja miss ook wel..ach een lichaam (en geest) is gewoon een raar iets hahais voor mij helaas heel herkenbaarIk heb ook het idee dat de eerste keer cutten veel sneller ging en dat het elke keer moeilijker en trager gaat. Je leert je lichaam eigenlijk efficienter werken en zich sneller aanpassen aan een verlaagde calorie-inname.
Maar laat de moed niet zakken, als je volhoudt moet het resultaat wel volgen, ook al duurt het langer.
had dit weekend trouwens ook een "vochtprobleem" dus mss. had de warmte er weldegelijk iets mee te maken.
Maar de hoofdvraag, Is je gewicht gedaald, omdat het weer is omgeslagen.
Ik heb dat ik niet zo snel afval, ik merk het altijd aan mijn spierkracht, soms is dat echt OOOOOOOOOO. Dan vind ik juist vervelend.
Sterkte met het maken van je nieuwe schema![]()