DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehehedie chick op de linker pic in linker bovenhoek mired sws

die chick op de linker pic in linker bovenhoek mired sws
k*tten wel...

Ziet er goed uit Tim!
Denham = natuurlijk +1
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
k*tten wel...
---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------
Edit: De tweede foto geeft waarschijnlijk een beetje aan hoe je zicht was gisterenavond/vannacht![]()

jeez.. wat een poten en rug! pas je uberhaupt nog wel in broeken?

Goed je weer hier bezig te zien Tim!
Beestachtige rug en poten zie ik. Echt een ziek dikke erector spinae heb je!!
Ik zie eindelijk aan een foto waarom mensen je irl zo groot vinden! Goed gedaan van de fotograaf
En qua trainingen nog steeds sterk en stijgend!

. Enigste nadeel met Wendler is dat de gewichten zo langzaam omhoog gaan. Combineer het zelf regelmatig met Smolov of een paar weken Coan Philipi deadlift schema om daarna opnieuw de training max te berekenen. Broeken moet je eens Pall Mall proberen, Replay broeken zitten als een legging, Pall Mall maat 38 zit perfect.Mooie squats Tim!
Leuk verlanglijstje!
Als je nog een goede (web)winkel weet met goede squatschoentjes, PM me effe ;-)

Welkom terug @ wendler. Enigste nadeel met Wendler is dat de gewichten zo langzaam omhoog gaan. Combineer het zelf regelmatig met Smolov of een paar weken Coan Philipi deadlift schema om daarna opnieuw de training max te berekenen. Broeken moet je eens Pall Mall proberen, Replay broeken zitten als een legging, Pall Mall maat 38 zit perfect.

wel RPR! maar hoopte op 10 reps