AndroidHealthClinic

MJ's log

• Topic Starter Topic Starter
gister:
bench press: 3x 65 kilo
cable cross: 37,5 aan beide kanten
incline dumbbell press: dumbbells van 24 kilo.
skull crush.: 25 kilo.
triceps cable pulldown: 20 kilo
military press: 35 kilo
lat. rais: 11 kilo.

Ik heb deze training niet voluit gedaan omdat ik deze week vaker kan trainen en geen blessures wil oplopen, aangezien ik al van verschillende dingen af en toe last heb.

vandaag ga ik bij een andere gym kijken, waarschijnlijk ga ik er ook trainen. Het is wat verder weg dan de ''gym'' waar ik nu train maar wel stukke beter volgens mij.
neem een kijkje:
www.gebogym.nl

als je kan squaten ,dlen en benchen zit je goed

gister voor de eerste keer getraind in de nieuwe gym en vanmorgen weer. Alles is daar nog met kettingen en gaat een stuk stroever daarom gaan de gewichten niet zo hoog.

gister: rug
dl: 100 kilo
lat pull down: 60 kilo
dumbbell row: 32 kilo
shrug: dumbbells van 40 kilo als ik me niet vergis.

biceps:
machine arm curl: 30 kilo
biceps curl: dumbbells van 12 kilo, geen last van me onderarm na de setjes dus volgende keer kan ik zwaarder proberen.

vandaag: benen
squat: 100 kilo
45° Leg Press: 120 kilo
leg ext.: 30 kilo (zoveel verschilt het tussen deze apparaten en van mij vorige gym, waar ik 92 pakte.)
one legged lying leg curl: 10 kilo
standing calf rais: 100 kilo.

matige training

hoe bevalt het je daar?
Goed shrugsd en die squat mag er ook zijn ;)

tis ff wennen met die andere gewichten op de apparaten, dus een beetje uitproberen hoeveel ik moet insteken. Maar tis wel vet daar, wordt goed getraind.

Leuk isdat een gym waar hc bb'ers komen komen bij ons weinig helaas.

Je Cable cross is wel hoog ik denk niet dat je hem helemaal correct uitvoert anders zal die denk ik iets lager liggen als ik kijk naar je bench. Correct me if i'm wrong!

johanheeze zei:
Leuk isdat een gym waar hc bb'ers komen komen bij ons weinig helaas.

Je Cable cross is wel hoog ik denk niet dat je hem helemaal correct uitvoert anders zal die denk ik iets lager liggen als ik kijk naar je bench. Correct me if i'm wrong!

Het zou wel kunnen, maar er is me nooit iets van gezegt en ik let er zelf ook wel veel op.
Nu ik wel fatsoenlijke begeleiding kan krijgen ga ik van een aantal oefeningen toch wel vragen of ik ze goed doe.
Bij Deadlift en Flat Dumbbell Press twijfel ik een beetje aan mijn uitvoering. Cable cross kan ik ook vragen natuurlijk

is overal anders. Bij mij gym loopt deze tot 27.5 en is zwaar ;). In een andere gym tot 60 ofzo en ik kon er veel op nemen

waar ik eerder trainde gaat hij tot 95. Ik zie dinsdag wel tot hoe hoog hij gaat bij de andere gym

Bij ons tot 80 geloof ik ja je hebt gelijk bij elke gym is dat anders :) Anaway succes ;)

nu na 2 keer bezweet naar huis gefietst te zijn vanuit de gym, ben ik goed ziek nu. Verkouden, hoofdpijn, voel me heel zwak en op het ene moment zweet ik me kapot en dan heb ik het weer koud.
Hopelijk is het morgen zo goed als over zodat ik weer goed kan trainen.

vanmorgen werd ik weer kletsnat van het zweet wakker in bed. Ik heb maar besloten om vandaag thuis te blijven. Ik heb alleen nog maar een jus d'orange op.
Afgelopen dagen heb ik gemiddeld 2 maaltijden per dag naar binnen kunnen werken.
Mijn spieren zijn helemaal leeg en ik lijk wel 5 kilo lichter.
Hopelijk kan ik morgen weer trainen :rolleyes:

ik ga zometeen toch maar proberen te trainen, voel me wat beter. Ik heb nog een klein beetje hoofdpijn maar heb tenminste nog redelijk goed kunnen eten.
Na het trainen toch maar douche, aangezien dat de oorzaak is van het griepje dat ik nu heb :P

:mad: ut gaat niet goed met me.
Ik kon niet in slaap komen gister van de knallende hoofdpijn, toch maar een paracetamol genomen ook al ben ik dol op die dingen.
3:30 werd ik badend in het zweet wakker. En ik had het nog koud ook.

Gister avond had ik dus even getraind. Het ging zeker niet lekker. Kijk maar eens:
Flat Dumbbell Press: dumbbells van 28 kilo.
Panatta Chest Press, dit ding is echt geweldig!! Het is een freeweight apparaat, en beide armen gaan afzonderlijk van elkaar. Je duwd ook naar beneden met een kleine draai. Wat ik hier precies op had zitten weet ik niet meer. Ik dacht 80 kilo maar dat kan ik ook helemaal fout zijn.
Incline dumbbell fly: dumbbells van 16 kilo
triceps dip: 70 kilo
lateral dumbbell rais: dumbbells van 10 kilo

zeer ontevreden met deze training. Ik had ook geen energie en was vrij benauwd daar binnen.

best even rusten, want door het trainen word je nog vermoeider en verlaagt je weerstand. Eerst uizieken en dan trainen(ik weet hoe moeilijk het is:))

Terug
Naar boven