Fitness Seller

Mobiel gebruik in gym

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon manen dat je tijdens zijn of haar rust graag tussendoor gaat. Of er gewoon naast gaan staan en kijken, wachten.. Vinden ze vet ongemakkelijk en zijn ze zo klaar. Ik heb regelmatig dat ik vraag "ben je nog lang bezig?" Dat ze zeggen nog 2 setjes, of ja ik doe cirquitje, dat ze dan toch na 1 setje zeggen "ik ben klaar hoor" of "ga maar".

Het is key om aardig te blijven en toch die persoon de kriebels te geven :D f**k de mobieltje gebruikers..
Precies ja, meestal zeg ik oh dan wacht ik even...haha dan zijn ze vaak snel weg :P

Ik zit altijd tussen de setjes op m'n mobiel. Weliswaar niet op Facebook, maar wel WhatsApp en m'n email. PROBLEM?

Eigenlijk heb je dus een hekel aan mensen die de apparaten (te) lang bezet houden, en niet zozeer aan mensen die hun mobieltje gebruiken. Ik rust er geen seconde langer door in ieder geval.

Lijkt me niet makkelijk appen en mailen als je op je mobiel gaat zitten.
:trollface:

Als ze echt onnodig lang shit in beslag houden, ja dat is niet zo fijn. Anders boeit het me echt geen drol of iemand al dan niet op zijn/haar telefoon kijkt.

Gebruik m'n mobiel redelijk wat tussen de rust van m'n setjes. Aangezien ik altijd lonewolf met oordopjes ben in de gym word ik er wel eens op aangesproken door het theekrans-team in onze gym. Maar vertel ze dan gewoon altijd dat ik evenveel op mijn mobiel zit als hun met elkaar lullen.

Gebruik m'n mobiel redelijk wat tussen de rust van m'n setjes. Aangezien ik altijd lonewolf met oordopjes ben in de gym word ik er wel eens op aangesproken door het theekrans-team in onze gym. Maar vertel ze dan gewoon altijd dat ik evenveel op mijn mobiel zit als hun met elkaar lullen.

Veel te lang dus.

Jullie rusten te lang :p

Ik zit alleen maar op insta in de gym, ik train nog eens niet, hekel aan mensen in de gym die trainen.

Ik zit altijd tussen de setjes op m'n mobiel. Weliswaar niet op Facebook, maar wel WhatsApp en m'n email. PROBLEM?

Eigenlijk heb je dus een hekel aan mensen die de apparaten (te) lang bezet houden, en niet zozeer aan mensen die hun mobieltje gebruiken. Ik rust er geen seconde langer door in ieder geval.

Dit dus

In mijn rust vaak op mijn telefoon te kloten, muziek, app, van alles. In sommige gevallen kan dit een aantal minuten duren, bijvoorbeeld bij zware sets. So what,,? Als jij je irriteert aan te weinig beschikbare apparatuur dan moet je misschien op zoek gaan naar een andere gym?

Ik zit vaak ook op mijn mobiel tijdens het rusten, 3-5min rust voor squat setjes. Maar als iemand komt vragen of ik nog lang moet zeg ik gewoon dat ze ertussen mogen,
en help ik telkens met gewichten erop en eraf doen. Maar denken dat je hard traint omdat je weinig rust pakt is wel hardcore wow :roflol::roflol:
Mobiel dient ook om rusttijden de meten.

Ik gebruik mn mobiel in mn homegym

telefoon sl*tten :p

Vind het vooral apart dat TS denkt voor anderen te kunnen bepalen hoe veel rust ze nodig hebben. Ik gebruik geen telefoon en rust tussen zware werksets meestal 5 minuten. Als iemand me vraagt of hij tussendoor mag, is dat natuurlijk prima. Maar als iemand me opgefokt gaat zeggen dat ik op moet schieten, doe ik er bewust langer over. Moeten ze het maar netjes vragen.

Dadelijk weer lekker naar de gym om vervolgens tussen de setjes door op mijn mobiel te kloten

Terug
Naar boven