MuscleMeat

Mobiel gebruik in gym

Niets nutten zijn ut.. trainen of telefoon.. heb me bluetooth under armour oortjes en tabletje voor music bij me die ligt aan de zijkant neer n kan ik gaan n staan waar ik wil ZONDER telefoon in me hand.. music n me

Ik neem altijd mijn laptop mee en dan ga ik in de sportschool op een bankje 8 uur lang werken. En als dan iemand vraagt of ik nog vaak moet dan reageer ik met: "ZIE JE NIET DAT IK AAN HET WERKEN BEN, TYFUSMONGOOL?"

Traint altijd met mobile master race
contemporary-baby-mobiles.jpg

trainen zonder selfies is toch geen trainen?

Ik neem altijd mijn laptop mee en dan ga ik in de sportschool op een bankje 8 uur lang werken. En als dan iemand vraagt of ik nog vaak moet dan reageer ik met: "ZIE JE NIET DAT IK AAN HET WERKEN BEN, TYFUSMONGOOL?"
Wel op tijd je pauze nemen he. Boterhammetjes met pindakaas enzo

je kan toch gewoon tijdens je werk eten?
gewoon nog een bankje bezet houden voor je eten en drinken
Ik neem altijd een magnetron mee naar de gym zodat ik warm kan eten. Hierna zet ik enkele bankjes naast mekaar en leg ik hierop van die matten waarop ze buikspieren trainen. Zo kan ik nog een middagdutje doen.

Ik kom al 8 jaar niet meer in de gym. Maar hoe ziet het er tegenwoordig uit, heeft werkelijk iedereen (of 80%) een telefoontje bij zich en gebruikt men die voor muziek en tijdens de rust? :treuren:

Denk wel 98% van alle bezoekers tegenwoordig.

De gyms waar iedereen elkaar kent en tussen de sets door geouwehoerd werd zijn dus echt verleden tijd.

De gyms waar iedereen elkaar kent en tussen de sets door geouwehoerd werd zijn dus echt verleden tijd.

Dat vind ik minder erg op zich, als semikluizenaar wil ik gewoon lekker knallen en los van een kort praatje hier en daar niet continue afgeleid worden door jan en alleman.

Dan kan ik misschien wel weer terug naar de gym, dat sociale gedoe was niks voor mij en was daarom een home gym gestart...

Als autist is die smartphone echt een uitkomst. Bij elke sociale gelegenheid is het nu volledig geaccepteerd naar het schermpje te staren en je af te zonderen. Er gaat een wereld voor me open, ik kom de deur weer uit. Kerst, ik heb er al zin in!

Telefoon op vliegtuigstand, excel bestandje met trainingschema open staan, en op de achtergrond mn spotify playlist. Aangemaakt voordat ik ging trainen. Hoef ik ook niet te switchen, alleen soms even snel checken wat de volgende oefening is en eventueel aantal kg erin verwerken :D werkt primaaaaaa.

Terug
Naar boven